PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
فعلا در بحث تعرفهها دست ما بسته است و اين تغيير توسط نهادهاي تصميمگير مانند سازمان تنظيم مقررات صورت ميگيرد و تا كاملا خصوصي نشده باشيم نميتوانيم خودمان در مورد تعرفهها تصميمگيري كنيم.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) علي حميدي - مدير كل مشتركين و متقاضيان شركت ارتباطات سيار ايران - كه در اتاق خبر غرفه همراه اول در نمايشگاه تلكام 2009 به سوالات خبرنگاران پاسخ ميداد، با اشاره به يكپارچهشدن خدماترساني به مشتركان همراه اول گفت: سعي كردهايم توسط بخش خصوصي و از طريق يك سيستم سرويسدهي خدماترساني به مشتركان دائمي و اعتباري را يكي كنيم.
او افزود: بهعنوان مثال دفاتر خدمات ارتباطي همانطور كه تغيير نام سيمكارتهاي دائمي را انجام ميدهند، تغيير نام سيمكارتهاي اعتباري را نيز برعهده دارند. همچنين تعويض سيمكارت چه دائمي و چه اعتباري در اين دفاتر صورت ميپذيرد.
حميدي افزود: همراه اول، تعرفه سرويس GPRS را با ارائه بستههاي جديد تغيير داده كه بهصورت بروشور در نمايشگاه عرضه شده است. اين تعرفههاي جديد اجرايي شدهاند و مشتركان ميتوانند از طريق شماره تلفن 99777 و يا پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir از اين سرويس استفاده كنند.
وي درباره تعرفه ساير خدمات ارزش افزوده معرفي شده در نمايشگاه نيز گفت: تعرفه اين سرويسها هنوز مشخص نيست و پس از نهايي شدن تعرفهشان نيز تصويب خواهد شد.
مديركل مشتركين و متقاضيان همراه اول از كاهش زمان ارائه خدمات به مشتركين خبرداد و گفت: در گذشته بهعنوان مثال مدت زمان وصل تلفن بيش از 10 ساعت بود اما در حال حاضر به كمتر از يك ساعت رسيده است.
او با بيان اين كه مشتركان نبايد بهغير از قبض المثني هيچگونه وجهي به دفاتر بپردازند، از ايشان درخواست كرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به مراكز نظارتي گزارش دهند.
وي در پايان به مشتركان همراه اول توصيه كرد كه بروشور "نامه همراه" كه به همراه قبوض توزيع ميگردد را حتما مطالعه كرده و اطلاعات خود درباره تعرفهها و خدمات همراه اول را تكميل كنند.
منبع