همراه اول به مشترکین خوش حساب، پرمصرف و احیاء شده خود به قید قرعه جایزه میدهد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


MCCI%20LOGO.jpg


ICTna.ir - همراه اول پس از اجرای قرعه کشی موسوم به طرح ثامن خود، در نظر دارد به منظور تشویق مشترکین خویش، به مشترکینی که صورتحساب دوره پنجم سال ۸۸ خود را به صورت حضوری و خصوصا غیرحضوری در مهلت تعیین شده پرداخت نمایند، جوایزی به قید قرعه اهدا کند.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پرداخت به موقع صورتحساب در مهلت تعیین شده و عدم بدهی پیشین در صورتحساب دوره از جمله شرایط همراه اول برای اختصاص امتیاز برای شرکت در این قرعه کشی می باشد.

همچنین براساس این طرح تشویقی، مشترکینی که نسبت به دایری مجدد تلفن همراه قطع یا سلب امتیاز شده خود اقدام نمایند و همچنین سیم کارت های اعتباری ای که دارای کارکرد بالا باشند نیز در این قرعه کشی شرکت داده میشوند.


به گزارش ایستنا، جوایز این دوره قرعه کشی همراه اول و همچنین تعریف کاربرد بالا برای مشترکین سیم کارت های اعتباری هنوز اعلام نشده است.

براساس این گزارش، مراسم قرعه‌کشی دومین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه‌اول بعد از دو دوره تاخير، صبح روز دوشنبه 23 آذرماه طی مراسمی با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما ، هیئت‌مدیره همراه‌اول ،مدیران مخابراتی کشور و برخي از اصحاب رسانه برگزار شد و برندگان قرعه‌کشی طرح‌ثامن مشخص شدند.

در این مراسم ابتدا مهندس صدوقی مدیرعامل همراه‌اول ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: هم‌اکنون همراه‌اول 18324 سایت BTS دارد و ما برای 42 میلیون مشترک ظرفیت ایجاد کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه تمامی شهرهای کشور(1082 شهر) تحت پوشش همراه‌اول هستند گفت: بیش از 35 هزار روستا و 40 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نیز تحت پوشش شبکه ما هستند.

صدوقی از افزایش اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل به 255 اپراتور در 109 کشور خبرداد و اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 5 میلیون مشترک جدید جذب کرده‌ایم و تعداد مشترکانمان به بیش از 35 میلیون نفر رسیده است. وی افزود: از این تعداد مشترک 1/16 میلیون دائمی و حدود 19 میلیون اعتباری هستند.

مدیرعامل همراه‌اول در خصوص جایگاه این شرکت در بین اپراتورها گفت: از نظر تعداد مشترک در کشور اول هستیم. در خاورمیانه نیز از نظر مشترک دائمی اول و از نظر تعداد کل مشترک در جایگاه دوم ایستاده‌ایم. در دنیا نیز از میان 750 اپراتور تلفن‌همراه از نظر مشترکین دائمی در رتبه یازدهم و از نظر کل مشترکین در رتبه بیست‌وچهارم قرار داریم. صدوقی افزود: از نظر میزان رشد مشترکین نیز طی سه سال گذشته همواره در بین 15 اپراتور برتر دنیا بوده‌ایم.
صدوقی در ادامه با اشاره به تداوم اینگونه طرح‌ها اظهار داشت: دردهۀ مبارکۀ فجر امسال نیز جشنواره دیگری با بیش از 10 میلیارد ریال جایزه برای مشترکان خوش حساب دوره پنجم امسال خواهیم داشت که هم شامل مشترکان دائمی و هم اعتباری خواهد شد.
وی از پرداخت صورتحساب 5 میلیون مشترک بصورت غیرحضوری در دوره سوم خبر داد و گفت: در این دوره حدود 40 درصد پرداختها بصورت غیرحضوری بوده است که در واقع به نفع مشترک می‌باشد، زیرا باعث کاهش رفت و آمدهای شهری می‌گردد.

وی افزود: در بین روش‌های پرداخت غیرحضوری، پرداخت از طریق ATM با 18 درصد، از طریق اینترنت با 12 درصد و از طریق تلفن‌بانک با 9 درصد به ترتیب بیشترین روش‌های مورد استفاده جهت پرداخت بوده‌اند.
صدوقی گفت: از نظر پرداخت غیرحضوری استان‌های خراسان شمالی(با 64 درصد) و تهران (با 55 درصد) نسبت به استان‌های دیگر موفقتر عمل کرده‌اند. همچنین از نظر تعداد کل وصولی، استان خراسان جنوبی در رتبه نخست و استان تهران در رتبه آخر قرار دارند.
وی با اشاره به تعداد مشترکان مشمول طرح استانی اظهار داشت: تهران با بیش از 3 میلیون مشترک مشمول این طرح در رتبه نخست قرار دارد.

صدوقی در پایان سخنان خود از اهدای جوایز برندگان طی مراسمی در روز 12 اسفندماه همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) خبر داد و گفت: مراسم اهدا جوایز به برندگان طرح ثامن در 30 استان کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
جوایز این دوره جشنواره مشترکان خوش حساب 8 دستگاه پژو پارس، 80 دستگاه پراید، 800 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 8000 اعتبار 200 هزار ریالی بود که 8 دستگاه پژو پارس (مختص پرداخت کنندگان غیرحضوری) به صورت سراسری و بقیه جوایز به صورت استانی قرعه‌کشی گردید.







منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا