همراه اول برای ترغیب مشترکین خود به پرداخت صورتحساب بازهم جایزه میدهد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
ICTna.ir - سومین جشنواره مشترکان خوش‌حساب همراه‌اول (طرح همراه فجر) بمنظور ترغیب مشترکان به پرداخت به موقع و غیرحضوری صورتحساب برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: در آستانه سی‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور ترغیب مشترکان همراه‌اول به پرداخت به موقع و ترجیحاً غیرحضوری صورتحساب خود، این شرکت در نظر دارد تا از میان مشترکانی که صورتحساب دوره پنجم سال‌جاری (1/9/88 تا 1/11/88) خود را در مهلت تعیین شده بصورت حضوری یا غیرحضوری پرداخت می‌کنند، در هفته ارتباطات(اواخر اردیبهشت ماه 89) به قید قرعه 1111 مشترک خوش حساب را برای دریافت جوایز نفیس انتخاب نماید.
طبق این گزارش پرداخت به موقع صورتحساب ، پرداخت غیرحضوری ، عدم بدهی پیشین در صورتحساب دوره و هر 100 هزار ریال کارکرد، هر کدام دارای یک امتیاز می‌باشد.
در طرح همراه فجر یک کمک هزینه خرید مسکن به ارزش یک میلیارد ریال (ویژه کلیه پرداخت کنندگان)، 10 دستگاه خودرو سمند سورن (ویژه پرداخت کنندگان غیرحضوری)، 100 دستگاه خودرو پراید (ویژه کلیه پرداخت کنندگان و بر اساس سهمیه استان) و 1000 سیم‌کارت اعتباری به همراه یک دستگاه گوشی (ویژه کلیه پرداخت کنندگان و بر اساس سهمیه استان) به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.
منظور از پرداخت غیرحضوری، پرداخت صورتحساب همراه‌اول از طریق پیامک، تلفنبانک، اینترنت، دستگاههای خودپرداز (ATM) و پایانه‌های خرید فروشگاهی (POS) می‌باشد.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا