PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
شرکت ارتباطات سیار ایران به منظور بررسی وضعیت کیفیت شبکه تلفن همراه خود طرح همیار همراه اول را به اجرا گذاشت.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت در غرفه ای که در دهمین نمایشگاه تله کام به این منظور اختصاص داده، از مشترکان علاقمند خود دعوت به همکاری می کند.
این شرکت در این طرح برای کاهش اختلالات کیفیت شبکه خود از مردم دعوت به همکاری کرده است.
همراه اول پس از ارایه دوره های آموزشی، از همیاران خود می خواهد تا در صورت مواجهه با هرگونه اختلال شبکه و یا مشکل در شبکه همراه اول در هر ساعت از شبانه روز آن را به این شرکت گزارش دهند.
بنابر این گزارش، همراه اول این طرح را به منظور پوشش نقاط ضعف شبکه تلفن همراه خود به کمک مشترکانش به اجرا گذاشته است.
منبع
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت در غرفه ای که در دهمین نمایشگاه تله کام به این منظور اختصاص داده، از مشترکان علاقمند خود دعوت به همکاری می کند.
این شرکت در این طرح برای کاهش اختلالات کیفیت شبکه خود از مردم دعوت به همکاری کرده است.
همراه اول پس از ارایه دوره های آموزشی، از همیاران خود می خواهد تا در صورت مواجهه با هرگونه اختلال شبکه و یا مشکل در شبکه همراه اول در هر ساعت از شبانه روز آن را به این شرکت گزارش دهند.
بنابر این گزارش، همراه اول این طرح را به منظور پوشش نقاط ضعف شبکه تلفن همراه خود به کمک مشترکانش به اجرا گذاشته است.
منبع