هك شد نوك 7.6 !!!!!!! هك هك

guilanict

Member
با سلام
دوست Ghamnevis عزیز
در مورد منطقی بودن حرفهای یکی و غیر منطقی یا کم منطقی بودن (؟) دیگران شاید جسارت بیشتری می خواهد که من به خودم اجازه نمی دهم این قضاوت را هر چند اگر یکی از طرفین از دوستانم باشد بنمایم.
اما در مورد برتر بودن زوپس و اصطلاحا یوزر فرندلی بودن آن به ادعای برخی نسبت به ناک، اما متاسفانه شواهد حکایت از امر دیگری دارد و اگر ما علیرغم اقبال عمومی به ناک صرفا با ادعای شخصی بر راحتی و احیانا برتری فنی سیستم دیگری رای به بهتر بودن و کاربر پسند بودن آن بنماییم فکر نکنم این نوع بحث را بتوان چندان منطقی نامید.
براستی آیا این سیستم راحت و کاربر پسند حتی یک نسخه آماده فارسی دارد و یا باید بخشی را از یک سایت و بخشی را از سایت دیگری و . . . دریافت و با هم ترکیب کرد تا آش مهیا شود؟
نکته مغفول در این بحث این است که صرفا برتری فنی یا . . . رای به عمومیت نمی دهد بلکه پشتیبانی و حمایتهای علمی و تخصصی در این زمینه نقش مهمی ایفا می نماید.
بهتر است دراین انجمن که جمعی از فرهیختگان و برترین های فنی علوم آی تی را در خود دارد کلمه ناک را جستجو کنید و بعد به خود اجازه بی منطق خواندن دیگران بدهیم.
موفق باشید
 
من فقط در مورد زوپس و کاری که در موردش انجام شده بگم و شما خودتون با نیوک و سایر برنامه های مدیریت محتوا مقایسه کنید:

در زمینه فارسی سازی باید بگم کاری فوق حرفه ای روی زوپس انجام شده به طوری که با کمترین دستکاری در کد ها ( در حد 3 فایل !!! ) تمام قسمت ها فارسی شده و تاریخ هجری شده است ( برای ورودی و خروجی ) شما به من سیستم مدیریت محتوای فارسی معرفی کنید که با عوض شدن زبان از فارسی به انگلیسی تاریخ از هجری به میلادی تغییر کند. سیستمی معرفی کنید که با عوض شدن زبان تم سایت از لوگو گرفته تا فوتر عوض شود. به من سیستم مدیریت محتوای فارسی شده معرفی کنید و دمویی به من نشون بدید که بشه در اون با عوض کردن یک 1 به 0 در فایل زبان تاریخ رو از هجری به میلای عوض کرد. به من سیستمی معرفی کنید که در عرض 30 ثانیه بشه تمش رو فارسی کرد.
در حال حاضر فارسی کردن یک قالب در زوپس تنها با باز کردن یک فایل style.css و کپی کردن کد ها از یک فایل آماده در انتهای اون انجام پذیره و احتیاجی به دست بردن در theme.html نیست و این موضوع انقلابی در زمینه فارسی سازی قالب بوده که باید در تمام سی ام اس ها انجام بشه که در واقع IT این کار که در نظر بسیار بسیار ساده میاد و به فکر یه بچه هم ممکن بود برسه از خود من بوده

از نظر داکیونت ما یک فایل pdf که توش نصب زوپس روی هاست و لوکال و طرز استفاده از اون رو به طور کامل توضیح داده بیرون دادیم سه ماه پیش در تابستون که اگه همچین موردی در سی ام اس دیگه ای انجام شده به من نشون بدید لطفا.


و یه مورد دیگه در مورد بیرون ندادن فایل کامل که گفتید که واقعا جالبه من نمیدونم چرا باید وقتی سه فایل رو دست زدم همه 1000 تا فایل های نسخه سی ام اس رو بردارم و روی اون کپی کنم و کامل بیرون بدم هر کسی خواست استفاده کنه باید خودش زحمت این کپی کردن ناقابل رو بکشه تا هم اشنا بشه و هم کار من این وسط مشخص باشه فردا کسی خواست بدونه من چی کار کردم سه ساعت توی 1000 تا فایل الکی دور خودش نچرخه
حتی من تمام قسمت های تغییر کرده رو هم مشخص کردم تا به راحتی اب خوردن قابل تشخیص باشه و ابدا از هارد کد استفاده نکردم

در آخر باید بگم تعداد تاپیک باز شده در سایت یا تعداد افرادی که روی یه سی ام اس مثل نیوک کار میکنن نشون دهنده چیزی نیست بلکه کار انجام شده روی اون رو باید نگاه کنید
به همین دلیل هم هست که تعداد ماژول در یک سی ام اس هم نشون دهنده چیزی نیست بلکه تعداد ماژول قابل استفاده و کاربردی رو باید دید چند تاس
 

Ghamnevis

Well-Known Member
guilanict عزيز سلام !

...و بعد به خود اجازه بی منطق خواندن دیگران بدهیم

اول از همه بايد بگم كه شما به متن پست بنده خوب دقت نكرديد ! من هيچ كس را بي منطق خطاب نكردم ! فقط از بين خوب و خوبتر ، من خوبتر را انتخاب كردم !


اما در مورد برتر بودن زوپس و اصطلاحا یوزر فرندلی بودن آن به ادعای برخی نسبت به ناک، اما متاسفانه شواهد حکایت از امر دیگری دارد و اگر ما علیرغم اقبال عمومی به ناک صرفا با ادعای شخصی بر راحتی و احیانا برتری فنی سیستم دیگری رای به بهتر بودن و کاربر پسند بودن آن بنماییم فکر نکنم این نوع بحث را بتوان چندان منطقی نامید.

نکته مغفول در این بحث این است که صرفا برتری فنی یا . . . رای به عمومیت نمی دهد بلکه پشتیبانی و حمایتهای علمی و تخصصی در این زمینه نقش مهمی ایفا می نماید.


شما مطمئنيد كه اين اكثريت به غير از ناك از CMS ديگري هم استفاده كرده اند تا متوجه برتري و مزاياي آن نسبت به ناك و يا معايب آن نسبت به ناك شوند و بعد با ديد باز انتخاب كنند ؟

در ثاني هميشه استقبال عمومي دليل بر برتري نمي باشد ! يك مثال ساده بزنم ، هر چند شايد ربط زيادي نداشته باشد و كمي عجيب باشد اما بر اين نكته مصداق دارد !
در كشور ما پيكان و پرايد بيتشر از همه ماشينهاي موجود در بازار مورد استقبال است ! اين دليل بر بهتر بودن آنهاست !؟ نخير ! درست است كه كار كردن با آن شايد راحت تر باشد ، لوازمش بهتر گير بيايد ! نمايندگي هاي فروش زيادي داشته باشدو پشتيابني خوب ! اما من ترجيح ميدهم ماشينم را هر سال به نمايندگي فروش ببرم يا حداقل هر چند ماه يكبار ! آن هم براي بازديد فني و نه هر چند هفته يكبار و آن هم براي پايين آوردن موتور و بستن مجدد آن و تعويض قسمتي از قطعات !!! و در ضمن مبلغي هم پرداخت كنم !


براستی آیا این سیستم راحت و کاربر پسند حتی یک نسخه آماده فارسی دارد و یا باید بخشی را از یک سایت و بخشی را از سایت دیگری و . . . دریافت و با هم ترکیب کرد تا آش مهیا شود؟
هر كه طاووس خواهد جور هندوستان كشد ! ولي هندوستان كجاست !!؟ يعني واقعا دريافت فايلهاي فارسي ساز از سايت پشتيبان فارسي و دريافت فايلهاي اصلي از سايت رسمي انقدر دشوار است !!!!!؟ كاش ميشد همه طاووس ها را بدين راحتي شكار كرد !

در مورد پشتيابني هم كاملا مشخص است ! اين انجمن تا به الآن جوابگوي پاسخ هاي همه كاربران در زمينه زوپس و مامبو و ساير پرتال ها بوده است !

بهتر است دراین انجمن که جمعی از فرهیختگان و برترین های فنی علوم آی تی را در خود دارد ...
بنده به هيچ كس اهانت يا جسارتي نكردم ! بنده خودم را فرهيخته و جزء برترين ها نميدانم ! ولي بنده هم در بين همين كاربران هستم و اطلاعاتم را از همين فرهيختگان و برترين ها به دست آورده ام ! من از روي باد هوا نگفتم كه حرفهاي عشق مدرن عزيز منطقي تر است ! بلكه با كار كردن در طي چند ماه با نسخه هاي مختلف اين سيستم ها به اين نتيجه رسيدم ! و اگر به متن پست قبلي من دقت كافي مبذول ميداشتيد متوجه ميشديد كه بنده تنها به جاي خودم حرف زدم ! يعني صرفا نظر شخصي خودم را ايراد كردم !

من نگفتم ناك بد است ! گفتم زوپس بهتر است ! براي كاربري مانند من ! شايد براي شما كه اطلاعاتتان نسبت به كاربراني نظير من بيشتر است و بيشتر به PHP و اصول ديتابيس ها و كد نويسي آشنايي داريد ناك انعطاف پذير تر باشد ! كار كردن با آن براي شما لذت بخش تر باشد و ... اما !
اما شما تا به الآن سعي كرده ايد از زوپس هم استفاده كنيد و واقعا بي طرف به آن نگاه كنيد.. ؟

دوست دارم الآن كه بحث به اينجا كشيده شد در يك تاپيك جدا در مورد مزاياي هر دوي اين سيستم ها بحث كنيم ! بحثي كه فارغ از همه اين مسائل باشد و سعي كنيم با ديدي باز به بيان مسائل و ضعف هاي هر دو سيستم بپردازيم ! با حضور شما و ثارالله عزيز و بقيه دوستان و همينطور عشق مدرن عزيز.. سعيد و علي آقا از طرفداران زوپس !

...کلمه ناک را جستجو کنید ..
من منكر استقبال از ناك نميشوم ! ولي خوب است شما نيز همين كلمه را جستجو كنيد ! ببينيد چند بار اين كلمه در تاپيكهايي نظير " هك شدن بيش از *** تا سايت ناك.." و يا " باگ جديد در ناك.. " و يا ... يافت ميشود !

امنيت از مهمترين ملاك ها براي راه اندازي سايت است ! آن هم به هنگام استفاده از پرتال ! از نظر ساير امكانات هم من به شخصه هر چه نياز داشته ام ، براي زوپس هم مهيا بوده !

بنده قصد جسارت نداشتم و ندارم . اطلاعات من در زمينه پرتال ها و سيستم ها مديريت محتوا بسيار كمتر از شما عزيزان است ، ولي سعي كرده ام هميشه بهترين را انتخاب كنم و همينطور اطلاعاتم را كامل كنم..
اگر بنده در انتخاب زوپس و يا اطلاعاتي كه در مورد ناك و يا به تفسير صحيح نيوك (با او ي كوتاه تلفظ كنيد !) دارم اشتباه ميكنم ، لطف كنيد و به بنده بگيد مزاياي نيوك چيست ؟

بابت جواب بلندم عذر ميخواهم و از اينكه وقت شما را گرفتم نيز .
اميدوارم حرفهاي من موجبات ناراحتي كسي را پديد نياورده باشد !

موفق باشيد و مويد
سايان
 
سلام به همگي
چند تا نكته خواستم بگم...
خوب در مورد اين phpnuke بگم درسته این portal مشکل امنیتی داره ولی میشه حلش کرد.
چند تا راه حل داره یکی phpnuke رو بذارید کنار و از cpgnuke استفاده کنید.
خوب معلومه که هیچ کس این راه حل رو قبول نمی کنه !!! :wink:
خوب راه حل دوم : شما دو نسخه phpnuke داشته باشید ... یک نسخه برای عموم بدون فایل admin.php و پوشه admin ... این نسخه برای استفاده عموم .
بعد یک نسخه در جای دیگه داشته باشید برای مدیریت . خوب کل این نسخه توسط cpanel داری پسورد باشه و فقط خودتون بدونید که این نسخه کجا هستش.
این جوری تقریبا هیچ راه نفوذی نمی مونه .
خوب این شاید به نظر همه یک راه حل بچه گونه به نظر برسه ولی چیزی که هست از هک شدن phpnuke شما جلو گیری می کند...
-----------------------------------------
این در مورد phpnuek بود .
-----------------------------------------
دوم اینکه irforums کار ashiyane.net بوده . اینو اطمینان دارم....
چون برای اینکار مدرک هم موجوده .
-----------------------------------------
یک چیزه دیگه : شما ها منو نمی شناسید ولی 4shir منو میشناسه . منم یکی از همین به قول معروف hacker ها هستم.
خودم هم تا چند روزه پیش همین رو فکر می کردم. ولی من در چند روز قبل از واژه ای پشت id یاهوم استفاده می کردم.
یک نفر به من گیر داد( حالا بماند که چرا گیر داد ) بعد من باهاش سر همین موضوع بحث کردم اول طرف خیلی مغرور به نظر می رسید ولی بعدا دلیله این غرور رو هم فهمیدم . ایشون از جمله کسانی بودن که سایت Nasa رو هک کرده بودن.
ایشون در همون موقع به من گفتن که شما ها Script ی هستین نه هکر .!!!
اولش خیلی ناراحت شدم ولی بعد که فکر کرم دیدم داره راست میگه. مگه ما داریم چجوری سایت هک می کنیم؟ خوب معلومه اول scan بعد exploit بعد compile و بعد هم هر بلایی خواستیم سر سایت در میاریم. خوب الآن ما script ی هستیم نه هکر. چون داریم از اسکریپت های نوشته شده توسط هکر ها استفاده می کنیم بدون اینکه بفهمیم که چجوری این اسکریپت ها نوشته شده و از کجا اومده...
حالا ما با این روش ها می تونیم یک سایت رو هک کنیم؟==> آره
حالا ما با این روش ها می تونیم یک سایتی مثل ashiyane رو هک کنیم ؟ ==> بازم بله ... ( زباد تعجب نکنید چون آشیانه هم سایته و قابل هک شدن هر کی خواست یک pm بده تا نتیجه اسکن رو بهش بدم . )
حالا سوال آخر حالا ما می تونیم با این روش ها یک سایتی مثل ناسا رو هک کنیم ؟ این یکی جوابش خیر هست.
پس ما اگه نتیجه اسکن رو داشته باشیم می تونیم هک کنیم و گرنه نه@!
خوب حالا هست که هکر ها به ما می گن اسکریپتی.
حالا منی که یک اسکریپتی بیشتر نیستم هیچ وقت phpnuke رو هک نکردم @! حالا خدا به داده بقیه برسه که بلدن phpnuke هک کنند نه چیزه دیگه!!!!
-------------------------------------
آشیانه هم تقریبا 95 در صد اعضاش اسکریپتی هستن . خودشون هم می دونند@! :wink:
اون هایی هم که جوجه هکر بودن حالا دیگه یا نیستن یا دیگه کمتر به آشیانه سر می زنند. البته هنوز بچه هایی در آشیانه هستن که من واقعا قبولشون دارم .
-------------------------------------
حالا در آخر می خواهم یک چیزی در مورد گروه های under ground بگم که این باگ اینساید اسمش رو گذاشته گروه underground :D
یک مقاله دوستم محمد مسافر نوشته اونو بخونید ببینید یک گروه under چیه .
اولین نکته اینه که یک گروه under سایت نداره اگه داشته باشه هم هیچ وقت update نمی شه@!
-------------------------------------
معذرت می خواهم طولانی شد و کمی بی ربط .
ولی جایی بهتر از اینجا برای این مقاله ندیدم.
-------------------------------------
یک نکته یادم رفت بگم به این پسر های هکر ( به قول خودشون ) بگید به نظر من زشته از اسم دختر برای معرفی خود استفاده می کنید مثلا :
سپیده یا crazy girls
-------------------------------------

ممنون از همگی .

محسن ( حقوق این مقاله مربوط به نویسنده می شود 8O )
 

4shir

Member
محسن جالب بود كم كم همه دارن به نتيجه حرفي كه من 2 ماه پيش توي پرشين زدم ميرسن
 

guilanict

Member
دوست عزیز عشق مدرن
توضیحات شما را در زمینه قابلیتهای زوپس خواندم. بسیار کار جالب و ارزنده ای انجام شده است و امیدوارم که شاهد روند رو به رشد زوپس و موفقیت آن در جلب اعتماد عمومی باشیم.
من هیچگاه عمومی بودن ناک را معادل برتر بودن بکار نبرده ام و نمی برم چه بسا سیستم ضعیفی همه گیر شود و شاید هم برتریت و اقبال عمومی با هم باشند.
در این تاپیک بحث برتریت ناک بر سیستم دیگری در کار نبود بلکه اشاره داشتم به برخی دوستان که چه اسکریپتی و چه . . . بدنبال جار و جنجال های تبلیغاتی در زمینه ضعیف معرفی کردن ناک هستند.
در مشکلات امنیتی ناک بحثی نیست و چه بسا اگر زوپس یا سیستم دیگری هم در مرکز توجه عموم قرار می گرفت شاید (توجه شود شاید) امنیت آن هم کارنامه ای بهتر از ناک نمی داشت.
من نسخه نمایشی زوپس شما را دیدم بویژه بخش تاریخش بسیار فوق العاده بود و تحسین بر انگیز.
امیدوارم روز به روز شاهد رشد برنامه نویسان و متخصصین ایرانی در عرصه های گوناگون باشیم.
در مورد مناظره هم چشم. :)

ضمنا دوستان امنیتی کار هم فکر کنم راه اندازی یک گروه امنیتی حرفه ای هدف خوبی باشد و قابل تامل.
موفق باشید
 

4shir

Member
محسن اين طور ديگه تابلو نكن :oops: همه ميدونن ما تازه وارد اين مسايل شديم و هنوز اول راه هستيم حالا حالا ها بايد بدويم تا خودمون رو يك تيم امنيتي بخوايم بدونيم :wink:
من بارها و بارها به خيلي ها گفتم من عاشق هك بودم يك موقعه با ايمان مينشستيم مسابقه زدن سايت ناكه بي بي پرتالهاي مختلف وasp , غيره اما ديدم توي امنيت بيشتر حال ميكنم اومدم سمت شيوه هاي امنيت دهي به يك سيستمحالا هم من پايه هستم همونطور كه تا الان هر كمكي براي هر شخصي از دستم بر اومده انجام دادم باز هم همين كار رو ميكنم همين زوپس يا هر برنامه ديگه اي كه ميگيد واقعا اگر معرض توجه قرار بگيره باگ كم ندارن خود زوپس هم الان چند تاي باگ داره درست نميدونم چيا بودن چون خيلي وقت هست روش كار نكردم ولي من هنوز هم ميگم توي همين ايران خودمون سايت ناكه داريم كه هيچ طوري هك نميشه مگر از روي سرور اينو تضمين ميكنم ناكي رو هم كه محسن خودمون داره روش كار ميكنه يك چيز فوقالعاده در مياد اگر اون طرحي رو كه براش داريم عملي باشه (كه عملي هست) جا محمد خاليه من هستم خواستين راه اندازي ميكنيم يك تيم
 
ببينيد! زوپس رو نمی توان با ناک مقایسه کرد! من هم با حرف های عشق مدرن کاملأ موافقم! ولی یک چیز هنوز که هنوزه برای من قابل درک نیست!
چرا مردم از ناک استفاده می کنند؟
ناک چه برتری نسبت به پرتال های دیگه داره؟
سکیوریتی اش خوب هست؟ نه معلوم هست که نیست دو هفته یک بار پچ میده بیرون!
ماژول زیاد داره؟ بله ماژول زیاد داره ولی کی استفاده می کنه! مثلد همین بلاک Amazon.com رو کی استفاده می کنه؟ شما؟ اصلأ این بلاک در سایتی تا بحال استفاده شده؟
سیستمش راحت نصب میشه؟ نه بله که نمی شود ! چرا چون بایت فایل ها رو دستی آپلود کنی فایلی هم که ناک رو به دیتا بیس مرتبط می کند را دستی بسازی!
مجانی هست؟نه معلومه که نیست! هر نسخه اش 10 دلار هست!
پشتیبانیش خوبه ؟ فکر نمی کنم!
چقدر طول می کشه فارسی بشه ؟زود فارسی می شود؟ نه هر نسخه کلّی دردسر برای فارسی سازی داره! در واقع مثلأ یک نسخه میاد ,نسخه بعدیش هم میاد ولی هنوز فارسی نسده!(همین ایران پورتالز مثلأ)
قالب هاش دیدنی هست؟ بله خوب اینو قبول دارم امّلا زوپس هم قالباش به اندازه ی ناک زیباست!
باگ کم داره؟ اینقدر باگ داره که من همون اول که ریختمش خبر هم نمی فرستاد!

اینا دلایل من برای عدم استفاده از ناک بود!
در مورد پشتیبانی زوپس هم باید بگم که در حال ساختن سایت رسمی پشتیبانی فارسی زوپس که از طرف سایت اصلی زوپس تأیید بشه هستیم!
 

4shir

Member
سلام
ببين 99٪ حرفات رو قبول دارم ولي حالا خود زوپس
من ميخواستم روي سايت خودم زوپس نصب كنم 3 هفته گشتم فارسي سازش گيرم نيومد مني كه كلي ادم ميشناسم هيجا نتونستم گير بيارم شايد يكي از بزرگترين دلايل عدم استقبالش نبودن همين چيزا هست الان كسي بخواد دنبال فارسي ساز براي زوپس باشه گيرش نمياد (الان رو نميدونم بحث من يكماه پيش هستش)
دوم ميدوني vbالان حدود 2 هفته هست كه مدام براش داره باگ مياد تا الان 4 تاش ظرف هفته پيش پابليك شده چند تا هم فعلان زير ميزي او.مده ميدوني چرا يك دفعه اينطوري براش باگ اومد؟ چون كم كم داره عموميت پيدا ميكنه VB كه از هر كسي ميپرسيدي ميگفتن خيلي امنيتش بالاست در حالي كه با اين باگهاي كه براي ورژن 3.0.1 اومد گمون نكنم ديگه بشه اين حرف رو زدحالا ميرسيم به زوپس و قابليتهاش تا الان كجاي ديدين كه يكي بياد بگه من 2 تا قالب زوپس فارسي كردم؟ كجا ديدن بگن فلان امكانات رو براي زوپس دادن شايد ناكه خيلي بلاك داشته باشه كه كسي استفاده نكنه ازشون (اون هم بخاطر شرايط كشور ما) ولي خيلي بلوك هاي داره كه واقعا حرف ندارن من اصلا اعتقادي به ناكه ندارم نه تنها نتاكه به هيچ چيزي چون به قول يكي از بچه ها تنهخا سيستمي توي اينترنت امنيت داره كه خاموش باشه و كابل برقش هم كشيده باشن :arrow: يا همين پادفايله دانلود سنتر معروف توي يك روز 3 تا باگ اومد براش هيچ وقت نميشه گفت يك برنامه امن شايد فعلان امنيتش بالا باشه ولي بايد ديد همينطوري ميمونه از كجا معلوم اين هم مثل IPB پولي نشه ؟ من عاشق بحث كرن هستم ولي كاش يك تاپيك مجزا با ز كنيم نظرتون چيه؟ :oops: راستي سايتتون رو هم تبريك ميگم اميدوارم موفق باشيد 8)
 

Ghamnevis

Well-Known Member
منم با تاپيم جديد موافقم ;)

ساسان من بيشتر از يكماه ميشه كه زوپس فارسي را با راهنماي نصب فارسي از جادگوران و تيم امنيتي زاگرس گرفتم ;) قالب هم چند تا براش فارسي كردند.. :oops: !

در مورد باگ بله منم بهت حق ميدم اما !
استقبال از زوپس خارج از ايران بد نيست ! ايراني ها زياد استفاده نميكنند.. باگ ها را هم كه ايراني ها نگرفتند ;)

و يك چيز ديگه !! سايتت واسه من فيلتره :( !! نميدونم چرا !! فردا ميرم ISP ببينم قضيه چيه !

مجبورم با پروكسي بيام و خودت هم ميدوني كه حجم صفحه چقدر زياد بود واسه همين لود نميشه !

اگر ديدي خبري ازم نيست به اين خاطره !

دوستان ديگه سايت ساسان را ميتونند ببينند ؟


مخلصم
سايان
 

4shir

Member
سلام والا سايان من نگرانت شدم تاپيك هم خودم الان استادش ميكنم سايت هم والا نميدونم شما دومين كسي هستي كه ميگي فيلتر شده شركت نفت هم يك مدتي اين بلا رو سرم اوردن تا درستش كردن پيگيري كني ممنون ميشم از دوستان ديگه هم كسي مشكلي داشت بهم بهگه اين لينك سايت هست
www.4shir.com
 

aghahamidgol2

Active Member
پي اچ پي نوک سيستم خوبي هست ولي اينقدر باهاش همه ور رفتن همه سوراخ سنبه هاشو پيدا کردن
 
ببينيد سايت پشتيباني زوپس در حال حاضر 24208 عضو داره , و باید بگم کم نیست ! تازه سایت های پشتیبانی زوپس هم زیاد هستند که به زبان های مختلف هم هستند! و اگر توجه کنید کسی زیاد با سایت خود زوپس یعنی (Xoops.org) کار نداره و مردم بیشتر به سایت هایی که زبان خودشون هست می روند! حدود 21 سایت پشتیبانی رسمی زوپس در زبان های مختلف وجود داره!
در ضمن باید بگم که گروه جادوگران حدود یک سال می گذره که اولین ورژن فارسی زوپس رو بیرون دادند! تا اون جایی هم که من یادمه اگر کسی تو این انجمن مشکلی با زوپس داشت تا حالا فکر کنم کمتر از نیم روز جوابشو می گرفت و فکر کنم کسی با پیدا کردن فارسی ساز مشکل نداشته تا الان!
در ضمن فایل های فارسی رو می تونستید از خود سایت XOops.oRG بگیرید چون اونجا هم قرار داده شده!
در مورد پشتیبانی و مسائل تم هم ,همون طور که قبلأ گفتم سایت رسمی پشتیبانی زوپس در حال راه اندازی هست , که فکر کنم یک مدّت دیگه به عموم معرفی اش کنیم!
در مورد تم هم بله بهت حق می دم ولی, در ناک فکر کنم بیشتر از 20 گروه در حال فارسی سازی هستند! هر کدوم اینا هم 5 تا 6 تافارسی بکنه 100-120 تا تم میشه پس حق را بما بدید که فقط یک گروه هستیم!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا