هفت نوع پیراهن مردانه شیک که باید در کمد داشته باشید!

پیراهن‌ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که در مواقع مختلف و در مناسبت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، زمانی که صحبت از این جامۀ رایج و پرکاربرد مردانه به میان می‌آید، ذهن ما ناخودآگاه به سمت همان پیراهن‌های رسمی و سادۀ همیشگی می‌رود اما این نوع پوشش، تنها یکی از انواع پیراهن محسوب می‌شود. بنابراین، فرقی ندارد که شما اهل بیزنس و تجارت باشید یا کافه‌داری و باریستایی؛ درهرصورت به‌عنوان یک مرد امروزی، انواع اقسام آن را در کمد خود دارید. از پیراهن‌های آکسفورد و راحتی گرفته تا پیراهن‌های مخصوص مناسبت‌های مهم و بسیار رسمی. با این حال شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که هر یک از این پیراهن‌ها چه کاربرد و تاریخچه‌ای دارند. در این مطلب، شما را با انواع پیراهن مردانه شیک آشنا می‌کنیم و به سوالاتتان در این زمینه پاسخ می‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

پیراهن مردانه شیک؛ ساده و رسمی!​

این نوع از پوشش، همان پیراهن مردانه شیک همیشگی است که در اداره یا محیط کار می‌پوشید. مضاف بر اینکه، کافی است آستین‌هایش را بالا بزنید تا بیشتر از همیشه باهوش به نظر برسید. به‌طورمعمول کارمندان شرکت‌ها یا ادارات که باید لباس رسمی بپوشند، این نوع پیراهن را خریداری می‌کنند. به همین دلیل، رنگ‌های پرطرفدار این پیراهن‌ها معمولا سفید و آبی روشن است تا برای محل کار مناسب باشد. اگر علاقه دارید از پیراهن‌ها استفاده کنید اما قصد ندارید تا چنین رسمی در محل کار حاضر شوید، می‌توانید انواع دیگری از پیراهن‌ها را تهیه نمایید.

پیراهن آکسفورد یقه دکمه‌دار​

پیراهن های مردانه

این نوع پیراهن را پیشتر دیده‌اید اما آیا تا به حال متوجه تفاوت این پیراهن‌ها شده‌اید؟
آکسفورد، از پیراهن‌های مردانه شیک و رسمی، اسپورت‌تر است و می‌توانید آن‌ها را در مراسم‌ها یا محل‌ کاری که کمی غیر رسمی باشد، بپوشید. پیراهن‌های آکسفورد به‌عنوان نوعی از پیراهن مردانه شیک، برخلاف پیراهن‌های ساده که عموما رنگ‌های روشنی دارند و مناسب ایونت‌های رسمی هستند، تیره بوده و برای جشن‌ها یا ایونت‌های خودمانی استفاده می‌شوند. پیراهن‌های آکسفورد از دکمه‌های روی یقه متمایز می‌شود. برای خرید انواع پیراهن مردانه رسمی با مراجعه به سایت خرید لباس اینترنتی بانی مد از جدیدترین مدلهای پیراهن مردانه بازدید کنید.
 

mssalmi

New Member
با سلام و احترام

از توضیحات جامع و مفید شما در مورد انواع پیراهن‌های مردانه سپاسگزارم. همان‌طور که اشاره کردید، پیراهن‌های مردانه تنوع بالایی دارند و هر کدام برای مناسبت‌ها و محیط‌های خاصی طراحی شده‌اند. پیراهن‌های رسمی و ساده همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای محیط کار و ادارات هستند، اما پیراهن‌های آکسفورد یقه دکمه‌دار انتخابی عالی برای مواقعی با حالت غیررسمی‌تر هستند. این نوع پیراهن‌ها با طراحی خاص یقه و رنگ‌های تیره‌تر، مناسب جشن‌ها و ایونت‌های خودمانی می‌باشند.

2.jpg

برای مشاهده پیراهن مردانه به لینک پیراهن مردانه مراجعه نمایید.

با تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا