هفت مزیت تخته وایت برد شیشه‌ ای به وایت برد عادی

itekboard

New Member
گلس برد ها در مقایسه با وایت بردهای معمولی ویژگی‌ هایی دارند که موجب شده خریداران رغبت بیشتری به خرید این نوع تخته نوشتاری داشته باشند. مهم‌ ترین مزیت‌ های وایت برد شیشه‌ ای به شرح زیر است:

7مزیت تخته وایت برد شیشه‌ای به وایت برد عادی


  1. گلس شیشه‌ ای ماندگاری بالاتری نسبت به وایت برد‌های معمولی دارند. متریال بکار رفته در وایت برد معمولی باعث می‌شود که جوهر ماژیک به تدریج به داخل تخته نفوذ کند و اثر آن باقی بماند. به این ترتیب، تخته کیفیت خود را از دست می‌دهد. این درحالی است که جوهر ماژیک روی شیشه گلس برد باقی نمی‌ماند. همچنین می‌توان از هر نوع ماژیک برای نوشتن روی وایت برد شیشه‌ای استفاده کرد.
  2. از وایت برد شیشه‌ای می‌توان در دکوراسیون دفتر یا محل کار استفاده کرد و در عین حال کارآیی‌شان را نیز حفظ کرد. بعنوان مثال گلس بردهای رنگی را در کنار تابلو‌های شیشه‌ای مینیاتوری قرار دهید. حتی می‌توانید برندینگ و آرم شرکت را روی سطح این تابلوهای شیشه‌ای رنگی چاپ کنید.
  3. تنوع رنگ در گلس بردها بسیار بیشتر از وایت بردهای عادی است. در حقیقت، وایت برد معمولی تنها در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه می‌ شود و بیشتر مناسب کلاس‌ های درس یا محیط‌ های آموزشی است. اما وایت برد شیشه‌ ای رنگ‌ های متنوعی دارد که می‌ توان از آن برای هماهنگی بیشتر با طراحی فضای دفتر کارتان استفاده کنید.
  4. گلس بردها استایل سبک و مدرنی دارند و با عملکرد جذابی که دارند، بسیار مناسب فضاهای آموزشی و اداری امروزی هستند. همچنین، طرح‌های مدرن گلس برد فضای مناسبی را برای ایجاد خلاقیت و تفکر ابتکاری و نیز گسترش ایده‌ها فراهم می‌اورد.
  5. شیشه بکار رفته در گلس برد از نوع حرارت دیده است که پنج تا ده برابر قوی‌تر از شیشه معمولی است. اگر نیروی بسیار زیادی به شیشه‌ وارد کنید، شیشه به جای اینکه به اصطلاح خُرد شود، تنها به چند قطعه بزرگ و تیز تبدیل می‌شود. به دلیل همین مقاومت است که وایت برد شیشه‌ای هرگز خش دار و لکه دار نمی‌شود.
  6. پاک کردن وایت برد شیشه‌ ای بسیار راحت‌‌تر از وایت برد عادی است. همچنین، مقاومت خوبی دربرابر رنگ و اثر ماژیک‌های غیر وایت برد دارد و براحتی می‌توان اثر نوشته‌های قبلی را از روی وایت برد شیشه‌ای تمیز کرد. به همین دلیل، بهترین گزینه برای محیط‌هایی است که نوشته‌های زیادی روی آن می‌نویسند.
  7. گلس بردها برخلاف وایت بردهای معمولی مشکل بازتاب نور را ندارند. اکثر شیشه‌ های بکار رفته در تخته وایت بردهای شیشه‌ ای از نوع مات هستند. عملکرد شیشه‌ مات به اینصورت است که هنگام تابیده شدن نور زیاد به سطح تخته، نور جذب شیشه شده و به این ترتیب، کیفیت دید مخاطب کاهش پیدا نمی‌ کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا