هفتمین سالگرد تاسیس مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام


7 سال پیش در چنین روزی کودکی چشم به دنیای اینترنت گشود و کار خودش را آغاز کرد. این کودک کوچولوی ما الان 7 سالش شده و برای اینکه به این سن برسد سختی ها و مشکلاتی را تحمل کرده، دوستان و همبازی های زیادی داشته و هنوز هم دارد، خیلی ها برای اینکه این کودک به این سن برسد زحمت کشیدند و کمک کردند. اگر کمک های اون افراد نبود الان کودک ما 7 ساله نمی شد و شاید در همان روزها و سالهای ابتدا از پا در می آمد.
این کودک متعلق به یک نفر نیست ، الان این کودک متعلق به یک جامعه است که همگی برای رشد و سلامت نگاه داشتن آن زحمت کشیدند و کمک کردند. خیلی ها زمان بدنیا آمدن این کودک بودند و زحمت کشیدند ، ولی الان دیگر نیستند. این کودک ما همه آنها را میشناسد و از آنها متشکر است که کمک کرده اند تا رشد کند و زنده بماند. اسم این کودک ما که امروز تولدشه ، مجید آنلاین است !

بله، امروز سالگرد تاسیس مجید آنلاین است ! چند روز پیش من با چند آموزش کوچک فعالیت خودم را آغاز کردم و بعد از آن امروز Domain مجید آنلاین را ثبت کردم. چه جالب ، این حرفها را دقیقا 7 سال قبل گفتم.

رسیدن به این سن مدیون زحمات دوستان بسیار زیادی بوده است . مدیران ، همکاران و کاربران همگی در رسیدن به این سن سهیم هستند. همگی کمک کردند و زحمت کشیده اند، که من به عنوان یک عضو بسیار کوچک از این اجتماع صمیمی ، از آنها تشکر میکنم.

خوشحالم که در هفتمین سالگرد تاسیس مجید آنلاین حضور دارم و میتونم اینجا برای تمامی کاربران پیغام ارسال کنم و خوشحالم که دوستان و همکاران بسیار خوبی در این مدت پیدا کرده ام. امیدوارم که این سایت برای تمامی کاربران هم مفید بوده باشد و از آن استفاده لازم را کرده باشند چون هدف مجید آنلاین همین است !

به همین مناسبت دیدم بد نیست که یک مروری به گذشته داشته باشیم.

شاید چیزی که برای کاربران جدید جال باشه این هستش که مجید آنلاین قبلها چه شکلی بوده...

این تمپلت مربوط به زمانی بود که سیستم انجمنها phpBB بود. البته قبل از این تمپلیت یک طرح دیگر بود که متاسفانه از اون تصویری بصورت کامل ندارم . این تصویر هم کمی ناقص هست اما خب نشون میده که اون زمان چه شکلی بودیم.

تصویر بالا انجمنها را در سال 2004 نشان می دهد.

این قالب مربوط به زمانی بود که تازه از روی phpBB به سمت vBulletin کوچ کرده بودیم و قالب اصلی vBulletin بود.

تصویر بالا انجمنها را در سال 2005 نشان می دهد.


تمپلیت بالا از حدود سال 2006 بر روی انجمنها قرار گرفت تا اوایل سال 2009 و پس از آن هم تمپلیت فعلی جایگزین تمپلیت قبلی شد.

جالبه که بدونید در سال 2005 بدلیل یک سری اتفاقاتی که افتاده بود تصمیم به تعطیلی سایت گرفتم و این مطلب را در صفحه اول انجمنها گذاشته بودم و انجمنها تعطیل شده بود:
[MIUC]f1192318451[/MIUC]

البته با کمک دوستان این مشکل رفع شد و این پیغام فقط دو سه روز بر روی سایت بود و بعد از آن مجددا انجمنها راه اندازی شد. من خودم این موضوع را کاملا فراموش کرده بودم تا اینکه امروز بصورت اتفاقی به این پیغام برخوردم و تمام آن خاطرات برایم یادآوری شد .


این اولین تاپیکی هست که در انجمنها ارسال شد :
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=1
البته آن زمان phpBB بود ، یادش بخیر...

یک خاطره جالب :
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=1396
اون روز رو هرگز فراموش نمیکنم.

این تاپیکی هست که من اولین سالگرد تاسیس مجید آنلاین ایجاد کردم :
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=3805
اون زمان میتونستیم تاریخچه تغییرات رو بنویسیم.



امیدوارم که بتونیم باز هم با کمک شما دوستان این سایت را اداره کنیم و برای کاربران ایرانی مفید واقع شویم.


با تشکر
مجید علوی زاده
19 اکتبر 2009
27 مهر 1388
 

جدیدترین ارسال ها

بالا