هزینه ریکاوری دوربین مدار بسته

amir9398

Member
نحوه تخمین هزینه بازیابی اطلاعات
همانطور که می دانید تنوع هارد با ظرفیت های مختلف بسیار زیاد است مثلا اگر بخواهید یک هارد 2 ترابایتی سیگیت یا وسترن بخرید بیش از 50 مدل با 100 درصد تنوع در بازار پیدا می کنید.
هر کدام از این مدل ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و عملکرد یکسانی ندارند، ممکن است از نظر دور موتور یا تعداد هد یا ابعاد متفاوت باشند (هارد نازک تقریباً نصف یک هارد معمولی لپ تاپ است). ).
شما می توانید این هارد دیسک ها را برای مصارف خانگی تهیه کنید یا ممکن است بخواهید از آنها برای کارهای اداری استفاده کنید.

برای اطلاع دقیق ازهزینه ریکاوری دوربین مدار بسته به مرکز ریکاوری هارد پیشرو مراجعه کنید.

برای DVR خود و برای استفاده های تخصصی تر سرور خود، هارد دیسک بخرید.

همه این هارد ها ممکن است 2 ترابایت ظرفیت داشته باشند اما عملکرد آنها کاملا متفاوت است و هر کدام که اطلاعات خود را از دست بدهند هزینه خاصی را متحمل خواهند شد.
نمی توان هزینه بازیابی هارد 2 ترابایتی مورد استفاده در دوربین مداربسته را با هارد سرور مقایسه کرد.

علاوه بر این، خرابی همه ممکن است متفاوت باشد، ممکن است هارد دیسک شناسایی نشود. دلیل شناسایی نشدن هارد چیست؟
این تصویر در داخل هارد دیسک قرار دارد. فقط با دقت به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که ساختمان بسیار پیشرفته ای دارد.

حالا این هارد خراب شده و سیستم هارد را نمی شناسد. مشتری انتظار دارد قبل از ارسال هارد به مرکز ریکاوری هارد پیشرو از هزینه آن مطلع شود تا تصمیم بگیرد که آیا هارد را به مرکز تخصصی ما ببرد، مکان دیگری را انتخاب کند یا اطلاعات را وارد کند. اصابت

در این موارد بگوییم دلیل عدم شناسایی هارد دیسک چیست؟ هارد دیسک نمایش داده نمی شود و معمولا دلیلی برای شناسایی نشدن آن وجود ندارد. اعلام هزینه به مشتری بدون دانستن دلیل اصلی خرابی هارد یک چالش بزرگ است.

یا باید هزینه را بر اساس حدس و گمان اعلام کنیم یا از مشتری بخواهیم هارد را به مراکز تخصصی بفرستند تا حداقل نوع خرابی هارد را تشخیص دهند و سپس در مورد هزینه نظر بدهیم. اما این معاینه در تمامی شرکت های تخصصی پولی است.

همکاران متخصص ما از تجهیزات، دانش و بالاتر از همه وقت خود برای بررسی خرابی هارد و وضعیت فعلی هارد استفاده می کنند تا پس از بررسی های کارشناسی مشخص شود که مشکل هارد چیست. به عنوان مثال، اگر قصد خرید خودرو دارید، برای تعیین وضعیت خودرو باید از مجرب ترین کارشناسان کمک بگیرید تا دچار مشکل نشوید، هرگز خودرو را برای تعمیر عادی نمی آورید. فروشگاهی که ابزار تست را ندارد، زیرا می دانید تشخیص آنها بر اساس حدس و گمان است. پرداخت را برای خرید بدون ریسک بررسی کنید.

برای انجام ریکاوری هارد اکسترنال توسط متخصصین پیشرو به لینک زیر مراجعه کنید.

ریکاوری هارد اکسترنال | "هزینه ریکاوری + ضمانت برگشت وجه"

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا