هزینه خرید لایسنس نود 32 در ایران چقدر است ؟

vahid.fada

New Member

هزینه خرید لایسنس نود 32 در ایران چقدر است ؟

یکی از اصلی ترین فاکتور های کاربران برای خرید آنتی ویروس به خصوص آنتی ویروس نود 32 هزینه متفاوت آن در سایت های مختلف با قیمت های نجومی و گاهی با قیمت های بسیار پایین است.

3008457.jpeg


هزینه واقعی خرید لایسنس نود 32 چقدر است؟
به گزارش خبرگزاری مشرق، سایت های زیادی در ایران وجود دارند که با قیمت های متفاوت لایسنس آنتی ویروس نود 32 را ارائه می دهند گاه این قیمت فراتر از 500 هزار تومان نیز رفته و برای یک لایسنس محصولات ESET قیمتی بیشتر از 500 هزار تومان را در سایتشان قرار خواهند داد و برخی سایت ها نیز قیمت شان خیلی کمتر و شاید به زیر 50 هزار تومان تحویل دهند.
قیمت لایسنس آنتی ویروس نود 32 بر چه اساس تایین می شود؟
بی تردید می توان گفت که اگر برای خرید لایسنس نود 32 به دنبال قیمت های خیلی پایین می گردید باید ریسک تقلبی بودن آن را بپذیرید.
معمولا این نوع لایسنس های ارزان به دو شیوه ارائه می شود:
1- لایسنس توسط فروشنده از از سایت ESET خریداری شده و در اختیار صد ها نفر به اشتراک گذاشته می شود. و فقط شما نیستید که از آن لایسنس استفاده می کنید بلکه آن لایسنس در اختیار سایر مشتریان آن فروشنده به اشتراک گذاشته می شود. این موضوع سبب می شود که شرکت ایست خیلی زود این موضوع را متوجه شده و کمتر از یک سال لایسنس مسدود شود و یا با تعویض ویندوز و پس از نصب مجدد نرم افزار دیگر قابل استفاده نباشد.
2- به کمک اجرای یک فعالساز ( کرک ) مسیر آپدیت از سرور اصلی شرکت ESET به سرور های داخلی سایت فروشنده منتقل می شود در این شیوه شما لایسنس اصلی را خرید نمی کنید بلکه یک لایسنس تقلبی با ظاهر لایسنس اصلی را خرید می کنید و از سرور واسط برای آپدیت نود 32 استفاده خواهد شد.
3008456.jpeg


راه های تشخیص لایسنس تقلبی چیست؟
· اولین و مهمترین راه تشخیص لینک دانلود نرم افزار است. سایت ESET نرم افزارهای محصولات خود را رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. دلیلی وجود ندارد که لینک دانلود از سایت اصلی نباشد هر زمان متوجه شدید لینک دانلود از سایت اصلی ESET نمی باشد و فروشنده اجبار می کند که از لینکی مورد علاقه خود نرم افزار را دانلود کنید، بدانید که این فروشنده لایسنس تقبلبی را به شما ارائه می دهد.
· دومین روش استفاده از کرک یا فعالساز در کنار نرم افزاری است که از سایت اصلی ESET دانلود شده است. در این روش شما نرم افزار را از سایت اصلی دانلود می کنید اما با اجرای یک فعالساز یا کرک مسیر آپیدت را به آپدیت سرور های داخلی فروشنده منتقل می شود.
هر دو روش بالا به طور کلی برای خرید پیشنهاد نمی شود.
نوع دیگر از لایسنس های نود 32 نسخه تریال می باشد این نوع لایسنس ها بسیار زیاد در وب و شبکه های اجتماعی پیدا می شود و رایگان هستند.
لایسنس های رایگان معمولا بین 10 تا 60 روز اعتبار دارند. این نوع لایسنس ها فقط برای تست توسط شرکت سازنده به کاربران داده می شود تا در صورت راضی بودن اقدام به خرید نسخه کنند. اما در برخی موارد این نوع سرویس توسط کاربران سواستفاده شده و به محض اتمام مجدد دنبال یک لایسنس رایگان دیگر در حال جستجو هستند. امروزه شرکت ایست سخت گیری بیشتری نسبت به فعالسازی این نوع لایسنس ها کرده است.
اما اگر برای خرید لایسنس قانونی نود 32 با قیمت های خیلی بالا تصمیم به خرید گرفته اید دست نگه دارید. سایت های اندکی نیز وجود دارند که به دلیل واسط بین شرکت ESET و مشتری نهایی قیمت را به شکل قابل توجهی پایین آوردند.

3008455.jpeg


لایسنس های نود 32 چطور عرضه می شوند؟
به طور کلی نرم افزار های خانگی محصولات ESET که در ایران فعال است نرم افزار ESET Antivirus NOD32 و نرم افزار ESET Internet Security می باشد.
به دلیل امکانانت بیشتر نرم افزار ESET Internet Security لایسنس آن کمی گرانتر از آنتی ویروس نود 32 است. همچنین این نکته را در نظر بگیرید لایسنس اینترنت سکیوریتی می تواند نسخه نود 32 آنتی ویروس را نیز فعال کند، اما برعکس این موضوع یعنی لایسنس های Antivirus NOD32 نمی تواند نسخه Internet Security را فعال کند. دلیل آن این است که نرم افزار اینترنت سکیوریتی تمامی امکانات نرم افزار نود 32 در خود دارد.
در صورتی که نمی دانید کدام آنتی ویروس نود 32 بهتر است ، پیشنهاد می شود نرم افزار ESET Internet Security را نصب کنید این نرم افزار علاوه بر این که مانع از نفوذ هکر ها به سیستم نظیر فیشینگ ، هک وب کم و... می شود محافظ قدرتمندی برای ورود ویروس ها از طریق فلش مموری ها ، هارد های اسکترنال و سایر ورودی ها می باشد
3008454.jpeg

ما در ادامه این گزارش به یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش محصولات ایست می پردازیم:
سایت آی نود ارائه دهنده لایسنس نود 32 با قیمت مناسب
سایت آی نود با بیش از 100 هزار کاربر جز اولین سایت های خدمات دهنده محصولات ESET می باشد. این سایت از سال 1388 تا کنون فعال است و توانسته در طول 11 سال فعالیت خود بیشتر مشتریان خود را راضی نگه دارد. همچنین این سایت تخفیف های ویژه ای برای افرادی که به تازگی می خواهند برای خرید آنتی ویروس نود 32 اقدام کنند در نظر گرفته است.
چرا سایت آی نود؟
دلیل انتخاب سایت آی نود این است که این سایت تمامی لایسنس های محصولات خانگی ESET نظیر: اینترنت سکیوریتی ، اسمارت سکیوریتی و نود 32 آنتی ویروس را پوشش می دهد همچنین قیمت های لایسنس های ارائه شده از این سایت به نسبت سایر سایت ها مناسبتر می باشد و لایسنس های ارائه شده از این سایت کاملا اورجینال و از سرور اصلی ESET می باشد.
کد های تخفیف ویژه به همراه یک هدیه موبایل ویژه سایت آی نود
سایت آی نود به مشتریان که برای اولین بار اقدام به خرید کنند کد تخفیف : news2021 را در نظر گرفته است همچنین به تمامی کاربرانی که برای خرید لایسنس دو کاربره نود 32 اقدام به خرید کنند یک لایسنس هدیه شش ماهه در نظر گرفته است. علاوه بر این تخفیفات ویژه ای برای ادارات یا شرکت هایی که با تعداد کامپویتر بالا درخواست لایسنس کنند نیز تخفیف تا 30 درصد برایشان لحاظ می گردد.
شما می توانید از طریق واتس اپ و یا از طریق ایمیلی که در پایین منتشر میشود با آی نود در تماس باشید.
شماره ارسال پیام در واتس اپ و تلگرام: 09910107231
آدرس ایمیل: inod32.ir[@]gmail.com
ادرس سایت: https://inod.site
 

جدیدترین ارسال ها

بالا