سلام بر آسمان
از دلگیر بودن موضوع دلگیر شدم. بماند ...
چند تا نظر. تقدیم با تامل ...
توی سه بعدی که استادین پس اونم بماند
توی پست پروداکت پیشنهادای خوبی شد که قبولشون دارم و تست بجایی هم بود.
توی اچ دی آر کردن کار به رنگ توجه ویژه داشته باشید.
اتفاقی که انجام میشه قدرت بخشی به هاله های انتخابی و تعیین نوع کنتراست نور و رنگ هست.
همه در راستای زیبایی و درخشش و چشمگیری هستن.
نور درخشنده تو کار هست اما رنگ درخشان نیست. شاید بگین سلیقه ای هست یا به تم کار بیشتر میخوره.
حتی اگه خاکستری دوست باشین رنگ زنده موضعی یا طیف میرای زنده، کنتراست دهنده و آمپلیفایر کل رنگهات هست.
تکسچرها جزئیاتشون رو از دست دادن توی اغراقی که تو پست اومده لبه های رنجه کار هنوز حضور دارن.
توی پیشنهاد fog یا haze میتونی تو تری دی به نتیجه برسی و اگر نخواستی اون لبه ها رو با lens blur یا alienskin boke یا dof pro که کار کن.
روی جزئیاتی از کار که باید بدرخشه چه در چشم و چه در مفهوم دقت بیشتری داشته باش. اگه اون نور اینقدر قدرتمنده میتونه ستونهایی از نور داشته باشه. اگه نور بیرون نمیذاره فضا رو ببینیم غیر از چند شاخه این نور میتونه رنگی باشه. شیشه ها رو که اشاره کردن. خش ها یا غبار شیشه خیلی خیلی میتونست جلوه بده. جاهایی که برای تمیز کاری بی تکسچر کردی نویز خفیفی بده. با پلاگینهای گرین ساز و ماسک میتونی رئالیزشون کنی. نورهای لبه ای کار رو با glow خفیف میتونستی زنده تر کنی
از اینکه تحمل کردین ممنون
بر قاتل پرنده ها لعنت ...
یا علی