هدیه ی من به شما : قوی ترین نرم اقزار ساخت انسان با توپولوژی وحشتناک

وضعیت
موضوع بسته شده است.

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
پلاگین حیوان . . . کلا پلاگین هاش کجاست ؟ تو قسمت features چیزی در مورد animal نگفته بود . من آموزش دانلود نکردم
اونجا در مورد ساخت مو ریگ و سکین گفتید ؟ اون کارکتر گیتاریست را با همین نرم افزار سکین کردید ؟ خروجی ریگش جداست ؟ یا با کارکتر باهم خروجی میگیریم ؟ من obj میگیرم دیگه باید قید ریگ و سکین بزنم دیگه . اون اسکریپت cat به کجا کشیده شد .
لطفا در مورد نحوه خروجی گرفتن ریگ و سکین هم برای مکس یا مایا توضحی بدید
یا علی


سلام
یک سری پلاگین که به زبون Phyton نوشته شده و اسه این نرم افزار هست که نمیشه دانلود کرد پولیه جایی هم نیست اما سازنده گفته بود زیاده . هر چیزی میشه ساخت با این چون Open Source تو تب Target و Custum میشه جسم بدی تبدیل کنه
که اونم تو اموزش گفتم چجوی.

قبلش بگم آموزش بعدی ای که میخام بسازم ، اموزش استفاده ی شخصیت های توی مکسه ولی عینا تو مایا هم میشه پیاده کرد .

اره با همین اسکین شده ، نگا نباید Obj بگیری باید Collida بزنی خروجی رو با فایل DAE ، بعد تو مایا و مکس که میاری که همون FBX میشه هم ریگ داره هم اسکین حالا تو گزینه های خروجی Collida حدودا 5 نوع ریگ داره ، که فقط دوتاش اصلی برای سازنده هایی مثل من و شما ...
1 : ریگ بازی Game_Rig : سینه دو Bone داره و دست ، شست جدا و چهار انگشت یک Bone که تو بازی زیاد از انگشت ها استفاده نمیشه
2 : ریگ سینامتیک : بهترین ریگ و پر جزییات ، دست ها کامل و حتی صورت هم ریگ داره .


خوب بعد از وارد کردن فایل کامل نیست من مختصر میگم تو مکس اینجوری حتمــــی مایا هم داره :
جسم رو انتخاب و از Skin بخش Export اسکین کاراکتر رو خروجی بگیرید بعد با CAT یا هرچی دقیقا همون شکلی ریگ کنید ، بعد اسکین رو لود کنید و بقیش دیگه سادست انتساب بون های قبلی به Bone های جدید .

پیشنهاد من : یک لوپولی خروجی بگیرید اونو اسکین کنید بعد با SkinWrap های پلی رو به لو پلی لینک کنید بعد راحت و سبک انیمیت کنید و دیگه لــــذت ببرید .

اسکریپت یکماه طول میکشه رفیق آسون نیست هنوز تو مرحله ی طراحی UI ام .
 

mehrandinio

Member
سلام
از این نرم افزار چجوری خروجی بگیرم تا بتونم به راحتی تو مکس دست و پاشو تکون بدم .الان که خروجی گرفتم موقع تکون دادن کش میاد !!!!:-?ممنون
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
از این نرم افزار چجوری خروجی بگیرم تا بتونم به راحتی تو مکس دست و پاشو تکون بدم .الان که خروجی گرفتم موقع تکون دادن کش میاد !!!!:-?ممنون

موق Improt فرمت DAE گزینه ی Leave as bone رو بزن ئ Dummy رو Bone بزار .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
راحتی تو مکس دست و پاشو تکون بدم

ببین بزار یک چیزو واست روشن کنم :
نگو به راحتی
اگه راحت بود هر کسی الان واسه خودش بهترین انیمیتور و ... دنیا بود
این نرم افزار وظیفه نداره کار بکنه که شما به راحتی پار تکون بدی بعد از اینپورت مجدد باید اسکین بشه و خطاهای جسم هموار بشه .
یا راحت بودن کار هیشکی به جایی نمیرسه یکم تلاش کن تا بشه گفت به ادم هنر مند اگه به راحتی بشه ساخت و بعد انیمیت دیگه هنر تو چیه ؟؟؟؟

موفق باشی
 

ssdsajad

Active Member
اینا چجوریه؟؟ میخوام این mesh ...کمی highpoly تر باشه !!!!! من مجبورم فقط با dae خروجی بگیرم تو تنظیم خروجی برای جزئیات بیشتر چه ریگی تو کفشم کنم؟؟؟!!!!!!! ریگ سینماتیکش کجاست؟؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اینا چجوریه؟؟ میخوام این mesh ...کمی highpoly تر باشه !!!!! من مجبورم فقط با dae خروجی بگیرم تو تنظیم خروجی برای جزئیات بیشتر چه ریگی تو کفشم کنم؟؟؟!!!!!!! ریگ سینماتیکش کجاست؟؟

خوب تو مایا یا مکس اگه تو مکسه MeshSmooth
 

ssdsajad

Active Member
حرفی که قبلا زدمو پس میگیرم هر چقدر بیشتر کار میکنم بیشتر به شاهکار بودنش پی میبرم میشه گفت mini poser با خروجی حرفه ای و سریع
 

ssdsajad

Active Member
وای واااااااااااااای
شاهکار تر شد دقیقا همون چیزی که میخواستم
اووه
حالا یه دستگاه نمیدونم چیچی موشن کپچر نمیدونم دقیقا
از اونا میخوام

ایول به این هدیه


راستی حمید نرم افزاری را نمیشناسی
یک دکمه داشته باشه به اسم
give my animation
روش کلیک کنیم
یه انیمیشن 2 ساعته با فیلمنامه و... را تحویل بده؟؟ :green:
 

mehrandinio

Member
مشکلم حل شد ممنون.یه سوال دیگه داشتم.
چیکار کنم تا بخشایی از بدن کاراکتر از لباس بیرون نزنه.
 

h.mohebi

New Member
آقا حمید دستت درد نکنه کل مطالب و پست های این تاپیک رو خوندم .
دست مریضاد
بخاطر انتقال دانش انت ممنون

-_-_-_-_-_-_-
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
به نظرم اشغال ترین برنامس!
من مادباکس رو به این ترجیح می دم.

شما اگر مادبکاس رو کار میکریدد همیچین نظر غیر حرفه ای نمیزدید ، میخواید نرم افزار براتون کاراکتر سرو کنه ؟؟؟
این نرم افزار بیس کاملا استانداردی رو در اختیار شما قرار میده بعد باید بیارید با مودباکس یا زیبراش بسازید .

موفق باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا