هديه به مجيد آن لاین

iman.prs

Active Member
آقا شرمنده....يه سوتي دادم سوتي 30000 ... اشتباه خوندم!!...شما جدي نگيريد!!
 

Babak Sateli

Active Member
elfin-d گفت:
خدمت دوستان عزيزم عرض كنم كه من يه مقداري(دقت كنين فقط يه مقداري نه بيشتر..)خر كيف شدم .چون يه شبه سه صفحه كامل نظر اومد و من انتظار نداشتم . اين كاره با 3d max 6.0ساخته و رندر شده و از hdri هم براي رندرش استفاده شده . بعد از رندر همون طور كه دوست خوبم (نه من مي شناسمش نه اون منو) بابك ساطلي گفتن با براش هاي فتو شاپ بر روش كار شده.خوشحال مي شم مشكلات كار رو بگيد .از لطف هم طون متشكرم (در رابطه با آموزشش اخه چيزي نداره كه بخام بگم اگه سوال دارين همينجا بگيد جواب ميدم)


چشم ... حتماً

اول از همه تبریک بگم به خاطر کار زیبای شما ...
من مواردی را دی تصویر دیدم که اگر رعایت کنید بسیار بهتر می شود.

1) اولین چیزی که چشم من را متوجه خودش کرد در این گرافیک ، نداشتن یک کادر جدا کننده بود. همیشه یک گرافیک را در یک کادر ( یا Border ) بگذارید تا با مجیط خارجی ارتباط برقرار نکند و محیط خودش را حفظ کند. در این صورت بیننده تنها کادر شما را تماشا خواهد کرد و ضمناً لبه های کار شما را هم می تواند به راحتی پیدا کند. این کار ظرافت خاصی به تصویر می دهد.

2) به نظر من اندازه تصویر سه بعدی رندر شده شما بزرگتر از اندازه مورد علاقه شما بوده که آن را شما سپس Resize کرده اید که با کار شما هماهنگ شود. این کار باعث شده تا یک مقداری رنجه در لبه های کار شما ( در پروانه و نوشته سه بعدی ) دیده بشه که این مورد می تواند نمره تصویر شما را پایین بیاورد.

3) در هنگام طراحی سه بعدی توجه کنید سایه ( به صورت آینه ای ) شما در دنیای واقعی محو می شود. در این تصویر شما این سایه نه محو شده و نه مقداری کم رنگ شده که این باعث می شود شخص فضای مجازی آن را احساس نکند.

4) همیشه توسط نورپردازی مناسب در کارهای خودتان و یا استفاده از Border های مناسب ( در در فتوشاپ آن را Stroke می نامند ) باعث شوید بینندگان اجزای کار شما را به راحتی ببینند. در تصویر دقت کنید که نوشته MajidOnline به چه زیبایی نوشته شده. اما به خطر زاویه دوربین حرف e در آخر آن به راحتی دیده نمی شود. اگر دقت کنید داخل آن یک مقداری محو شده که شما با راحتی می توانید به سایه پردازی و ساختن یک Border مناسب برای آن به راحتی آن را قابل خواندن نمایید.

5) brush ها به زیبایی به کار بده شده اند. اما تنها چیزی که به نظر من باید تغییر کند فاصله دید و تاثیر آن بر روی Blur شدن تصویر است. اگر توجه کنید brush هایی که در پس زمینه استفاده شده اند بسیار Blur می باشند و آن دسته که در جلوی تصویر درست شده اند بسیار Sharpe می باشند. این تفاوت باعث می شود تا این تصاویر جلویی از زمینه جدا شوند ... برای مخلوط کردن این تصاویر پیشینی بهتر است با یک مقدار Blur بیشتر به تصاویر پشتی ملحق شوند که در این حالت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

به نظر من با رعایت این قوانین می توانید تصویر بسیار زیباتر و درستی ( از نظر تئوری گرافیک ) خلق نمایید.
امیدوارم راهنمایی های کوچک من بتواند کمک شما در پیشرفت سطح طراحی خودتان باشد.

در انتها باز هم یادآوری می کنم که طرح شما بسیار زیبا و مورد ستایش است.
موفق باشید.
:peace: :eek:neeye:
 

mamali132002

Active Member
اي ول آقا بابك عجب چشاي تيزي داري دقيقا همه اشكالات رو گفتي. من خودم تنها اشكالي كه تو نگاه اول ديدم همون Resize كردن تصپير سه بعدي بود كه يكم كيفيتش پايين بود.
 

Elfin-D

Member
Babak Sateli گفت:
elfin-d گفت:
خدمت دوستان عزيزم عرض كنم كه من يه مقداري(دقت كنين فقط يه مقداري نه بيشتر..)خر كيف شدم .چون يه شبه سه صفحه كامل نظر اومد و من انتظار نداشتم . اين كاره با 3d max 6.0ساخته و رندر شده و از hdri هم براي رندرش استفاده شده . بعد از رندر همون طور كه دوست خوبم (نه من مي شناسمش نه اون منو) بابك ساطلي گفتن با براش هاي فتو شاپ بر روش كار شده.خوشحال مي شم مشكلات كار رو بگيد .از لطف هم طون متشكرم (در رابطه با آموزشش اخه چيزي نداره كه بخام بگم اگه سوال دارين همينجا بگيد جواب ميدم)


چشم ... حتماً

اول از همه تبریک بگم به خاطر کار زیبای شما ...
من مواردی را دی تصویر دیدم که اگر رعایت کنید بسیار بهتر می شود.

1) اولین چیزی که چشم من را متوجه خودش کرد در این گرافیک ، نداشتن یک کادر جدا کننده بود. همیشه یک گرافیک را در یک کادر ( یا Border ) بگذارید تا با مجیط خارجی ارتباط برقرار نکند و محیط خودش را حفظ کند. در این صورت بیننده تنها کادر شما را تماشا خواهد کرد و ضمناً لبه های کار شما را هم می تواند به راحتی پیدا کند. این کار ظرافت خاصی به تصویر می دهد.

2) به نظر من اندازه تصویر سه بعدی رندر شده شما بزرگتر از اندازه مورد علاقه شما بوده که آن را شما سپس Resize کرده اید که با کار شما هماهنگ شود. این کار باعث شده تا یک مقداری رنجه در لبه های کار شما ( در پروانه و نوشته سه بعدی ) دیده بشه که این مورد می تواند نمره تصویر شما را پایین بیاورد.

3) در هنگام طراحی سه بعدی توجه کنید سایه ( به صورت آینه ای ) شما در دنیای واقعی محو می شود. در این تصویر شما این سایه نه محو شده و نه مقداری کم رنگ شده که این باعث می شود شخص فضای مجازی آن را احساس نکند.

4) همیشه توسط نورپردازی مناسب در کارهای خودتان و یا استفاده از Border های مناسب ( در در فتوشاپ آن را Stroke می نامند ) باعث شوید بینندگان اجزای کار شما را به راحتی ببینند. در تصویر دقت کنید که نوشته MajidOnline به چه زیبایی نوشته شده. اما به خطر زاویه دوربین حرف e در آخر آن به راحتی دیده نمی شود. اگر دقت کنید داخل آن یک مقداری محو شده که شما با راحتی می توانید به سایه پردازی و ساختن یک Border مناسب برای آن به راحتی آن را قابل خواندن نمایید.

5) brush ها به زیبایی به کار بده شده اند. اما تنها چیزی که به نظر من باید تغییر کند فاصله دید و تاثیر آن بر روی Blur شدن تصویر است. اگر توجه کنید brush هایی که در پس زمینه استفاده شده اند بسیار Blur می باشند و آن دسته که در جلوی تصویر درست شده اند بسیار Sharpe می باشند. این تفاوت باعث می شود تا این تصاویر جلویی از زمینه جدا شوند ... برای مخلوط کردن این تصاویر پیشینی بهتر است با یک مقدار Blur بیشتر به تصاویر پشتی ملحق شوند که در این حالت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

به نظر من با رعایت این قوانین می توانید تصویر بسیار زیباتر و درستی ( از نظر تئوری گرافیک ) خلق نمایید.
امیدوارم راهنمایی های کوچک من بتواند کمک شما در پیشرفت سطح طراحی خودتان باشد.

در انتها باز هم یادآوری می کنم که طرح شما بسیار زیبا و مورد ستایش است.
موفق باشید.
:peace: :eek:neeye:
من يه جواب كامل نوشتم كه همش پاك شد .اين عكس اصليه توضيحي نميدم خودتون بگيرين
1.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا