هدایای تبلیغاتی شرکتی چگونه می‌توانند به برندها کمک کنند؟

sara_kvz

Member
عصر دیجیتال توانسته است کل جهان را تغییر دهد، بنابراین امروزه کسب و کارها در هر مرحله برای حفظ مشتری در حال رقابت و مبارزه هستند. با این حال، پیگیری بازگشت سرمایه بیشتر نیازی به تبلیغات در رسانه های مختلف مانند تلویزیون یا حتی پرداخت هزینه ‌های گزاف تبلیغاتی آنلاین دیگر ندارد زیرا هدایای شرکتی به دلیل تاثیری که بر مردم دارند، همچنان بازده و اثربخشی بالایی در بازاریابی دارند.

در یک مطالعه موردی که توسط ASI (موسسه تخصصی تبلیغات) در سال ۲۰۱۹ انجام شد، مشخص شد که هدایای تبلیغاتی می ‌توانند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند. این مطالعه هم چنین مشخص کرد که انواع هدایای تبلیغاتی تقریبا ۲.۵ برابر بیشتر از تبلیغات به روش ‌های دیگر و به صورت مستقیم تاثیرگذار هستند.

از سوی دیگر هدایای تبلیغاتی شرکتی در صورتی که به درستی انتخاب شده باشند و کارایی لازم را برای دریافت‌ کننده هدیه تبلیغاتی داشته باشند به طور متوسط حداقل حدود هفت ماه برای گیرنده باقی می ‌مانند و در صورتی که این هدایا با کیفیت و کارآمد باشند حتی ممکن است در بازه زمانی طولانی مدت هم برای مخاطبان هدف و مشتریان، یادآور برند مورد نظر باشند و در آن ها حس خوبی نسبت به برند یا شرکت اهدا کننده هدایای سازمانی ایجاد کنند.
 

mahshad123

New Member
استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر می تواند به برندها کمک کند تا ارتباط موثرتری با مشتریان برقرار کنند، فروش خود را افزایش دهند و وفاداری مشتری را افزایش دهند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا