هدایای تبلیغاتی خاص چه مزایایی دارند؟

sarakvz

Member


جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه​

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها می‌دانند که هدایای تبلیغاتی همان هدایای معمول و دم دستی مانند سررسید و لیوان و ماگ و قلم و .. هستند. اما برای جلب توجه آنان و مشتریان آنها باید کمی ذوق و سلیقه به خرج دهیم. بنابراین هدایای تبلیغاتی خاص، به دلایل مختلفی که در بالا هم به آن اشاره شد متفاوت هستند. توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. همه دوست دارند خاص و منحصر به فرد به نظر برسند.

تثبیت جایگاه برند شما​

هدایای تبلیغاتی خاص نشانی از برند و لوگوی شما را به همراه خود دارد. به این معنی که همیشه در معرض استفاده شدن، دیده شدن و تماس هستند. تمامی این موارد نقاط کانونی توجه مخاطبان و مشتریان محسوب می‌شوند بنابراین به راحتی می‌توانید افراد زیادی را جذب برند خود نمایید.

هدایای تبلیغاتی خاص وارد سبک زندگی آنها می‌شوند. یعنی برقراری ارتباط موثر برند شما با مخاطبان، با استفاده از این اقلام! دوست دارید برند شما جایگاه خود را در ذهن و قلب مشتری تثبیت کند؟ مشتریان مایل به استفاده از محصولات شما خواهند شد.

مزیت رقابتی و تمایز میان رقبا​

هر تجارتی که دارید مسلما در آن همراهانی به نام رقبا وجود دارند و خواهند داشت. چگونه می‌توانید از رقیبان خودتان متمایز باشید. یکی از بحث‌های همیشگی برای جلوتر رفتن از آنان، مزیت رقابتی شماست. هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص یکی از روش‌های کاربردی برای ایجاد مزیت رقابتی است. این هدایای لوکس، نفیس، به یاد ماندنی، ارزش برند شما را در بین مشتریان و مخاطبان تقویت می‌کنند. نمایشگاه‌‌هایی مختلف برای شناساندن برند، محصولات جدید و آشناسازی مشتریان هر ساله برگزار می‌شود شما می‌توانید با خرید هدایای نمایشگاهی خاص و خلاقانه در این رقابت از شرکت‌های رقیب خود پیشی بگیرید.

مسلما مشتریان می‌دانند که برای حفظ ارزشمندی آنان و تشکر و قدردانی، وقت گذاشته و هزینه کرده‌اید. بنابراین ترغیب می‌شوند ارتباطی بیشتر داشته و اعتمادشان نیز افزایش می‌یابد. یعنی ارتباطات شما تکرارپذیر و موثرتر خواهد بود.

به طور کلی هدایای تبلیغاتی خاص از خصوصیات زیر برخوردارند:

  • این هدایا عملکرد و رویکردی مطابق با مد و امروزی دارند.
  • متناسب با فضای کسب و کارها و روحیه و شخصیت مخاطبان طراحی و تولید می‌شوند.
  • قیمت‌های آنها رقابتی و متناسب با بودجه خریداران تعیین می شوند.
  • برای هر رویداد و مناسبتی، کاربرد و کارآیی دارند.
  • جایگاه برند شما را در دل مشتری تثبیت و حفظ می‌کنند.
  • ارتباطات قوی و مکرر را میان شما و مخاطبان برقرار می‌کنند.
  • مخاطبان، کسب و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها از طریق این اقلام با برند و لوگوی شما آشنا می‌شوند.

کاربردی​

معمولا برای اینکه مشتری و مخاطب شما به سمت برند یا پیام مورد نظر شما جذب شود باید تجربه‌ای لذت بخش را با استفاده از هدیه شما داشته باشد. بنابراین هدایای کاربردی مفیدی را برای مصرف کننده ارائه می‌دهند.

کاربری این اقلام یا مصرفی است یا زینتی است. در هر صورت مشتری می‌تواند آن را به خوبی مصرف کرده و لمس می‌کند در نتیجه هیجان، لذت و سرگرمی را به جان خود تجربه می‌کند و برند شما در دل و ذهن او جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. یکی از این هدایای کاربردی هدایای تبلیغاتی چوبی است که از آن‌ها به عنوان بسته‌بندی محصولات، دکوراسیون و تزئین، ظروف آشپزخانه، ساعت چوبی و سایر موارد، به خوبی‌می توانند توجه بیشتری را جلب نمایند. بنابراین هر گیرنده‌ای را به شدت تحت تاثیر جذابیت و زیبایی خود قرار می‌دهند.

ماندگاری در ذهن مخاطب​

مهمترین ویژگی این محصولات، خاصیت ماندگاری آنها در ذهن مخاطب است. دریافت کننده هدیه به دلایل خاص و یا مناسبت‌های خاصی آن را می پذیرد. این هدایای مناسبتی همچون هدیه نوروزی نشان‌دهنده میزان اهمیت و ارزش مخاطب است.اهمیت و حفظ کرامت مشتریان، همیشه در اولویت قرار دارد. اینکه مشتری شما می‌فهمد با توجه به یکی از خصوصیات شخصیتی او، به او هدیه می‌دهید؛ کاری پسندیده و نیکو به حساب می‌آید. او شما، برند و محصولات شما و کسب و کارتان را همیشه به یاد خواهد داشت و با افتخار نزد دیگران از شما صحبت می‌کند.

امروزه راهکار اصلی همه‌ی مجموعه‌ها برای ارائه هدایای سازمانی، تهیه همین محصولات است. سالیانه مناسبت‌های متنوعی وجود دارد که مجموعه‌ها را به تهیه گیفت تبلیغاتی وا می‌دارد. اگر مجموعه‌ای از هدیه اختصاصی استفاده نکند و همیشه از این نوع محصولات استفاده کند به مرور زمان جذابیت خود را از دست می‌دهد. چرا که هیچ کس علاقه به دریافت هدایای تکراری ندارد.

در انتخاب هدیه مناسب، خلاقیت خود را به کار بگیرید. سعی کنید هدیه شما برای افراد مفهوم و معنی خاصی در بر داشته باشند.برای مثال بسته‌ دمنوش‌های متنوع همراه با ست استکان و نعلبکی را می‌توان از جمله هدایای پذیرایی مناسب برای مدیران دانست. ما در آراهنر برای طراحی بسته‌های پذیرایی نیز از صنایع دستی ایرانی استفاده کرده‌ایم.

بی شک این هدایای نفیس مدیریتی با در برداشتن چنین ویژگی‌های مثبتی در ذهن افراد ماندگار خواهند شد و در هر بار استفاده، برند، محصولات و خدمات شما برای آنان یادآوری خواهد شد.
 

mahshad123

New Member
یکی از عوامل تاثیر گذار در کسب و کار ارائه هدایای تبلیغاتی خاص به مشتریان هست. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پارس ویتایگر نقش به سزایی در ارائه به موقع هدایای تبلیغاتی دارد. ابن نرم افزار با جمع آوری اطلاعات مشتریان و با استفاده از گردش کار هایی که دارد امکان ارتباط کارامد و سریع با مشتریان را فراهم می کند.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا