افزونه 1 هاليوود قضيه P2P را به دادگاه عالي كشاند

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
استوديوها و برخي از شركت هاي ثبت شده هاليوود روز جمعه از دادگاه عالي ايالات متحده درخواست كردند تا تصميمات اخير دادگاه مبني بر قانوني اعلام كردن نرم افزار اشتراك فايل را به حالت تعليق درآورد.

به گزارش بخش خبر سايت فناوري اطلاعات ، به نقل از C/Net News.com، تصميمات دادگاه در چندين سال گذشته يكي از بزرگترين عوامل عقب نشيني صنعت سر گرمي و بازي بوده است، زيرا اين صنعت سعي داشته تا به نحوي از انتشار موضوعات كپي رايت شده در شبكه هاي همتايي مثل Kazaa و Morpheus جلوگيري كند.

دو شركت MPAA و RIAA در دادخواست مشتركي كه به دادگاه عالي عرضه داشته اند خاطرنشان كرده اند كه اگر دادگاه عالي به حكم دادگاه پايين تر اجازه تثبيت دهد در حقيقت ارزش آثار كپي رايت شده را پايين مي آورد.

اين شركت ها در دادخواست خود به اين موضوع اشاره كرده اند كه «اين مسئله، يكي از مهمترين مسائل كپي رايت بوده است كه تا به حال به دادگاه عالي كشانده شده است تجزيه و تحليل پرسش مطرح شده در اين جا تا حد زيادي ارزش و اهميت قانون كپي رايت را در دنياي ديجيتالي آشكار مي سازد. »

اين قضيه تا حدي به تعريف حدود آن چيزي كه براي شركت هاي نرم افزاري قانوني است كمك مي كند. زيرا شركت هاي متخصص در زمينه بازي و سرگرمي توسعه دهندگان شبكه هاي P2P (همتا)‌ را مسئول نقص قانون كپي رايت توسط مردمي كه از محصولات آنها استفاده مي كنند، مي دانند.

منبع فناوري اطلاات
 

a Truth Seeking

Active Member
در كشور آمريكا كه قوانين خيلي سخت و جريمه هاي خيلي سنگيني براي نقض كننده هاي قانون Copyright وجود داره اين شكليه واي به حال كشورهايي كه اصلا بنده هاي اين قانون رو نمي شناسن و يا اصلا اون رو اجرا نمي كنن.
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
واي به حال كه الان هست ديگه ازاين به نوعي واسه ما ها بهتر نميشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا