هاست نامحدود حرفه ای لینوکس در زیما هاست - ovh فرانسه فقط 59000 تومان در سال

ZimaHost

New Member
زیما هاست ارائه دهنده سرویس بدون محدودیت و فوق العاده پیشرفته هاستینگ لینوکس با امکانات بسیار عالی ، سرعت و پایداری بی نظیر همراه با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مدیران و طراحان موفق و برتر ایرانی است، برای داشتن امکانات بی نهایت لازم نیست تا با پرداختن هزینه های گزاف، به مدیریت سرور اختصاصی خود بپردازید، در حال حاضر سرویس های زیماهاست در بزرگترین دیتاسنتر فرانسه واقع در شهر (روبه) Roubaix، پشتیبانی می شوند. با داشتن یک اکانت زیماهاست، می توانید بی نهایت سایت در یک اکانت داشته باشید و با دارا بودن بی نهایت فضا و امکانات برای همیشه با خیالی آسوده به مدیریت سایت های اینترنتی خود بپردازید.

دیتاسنتری که سرورهای زیماهاست در آن واقع شده اند یکی از بزرگترین مراکز اینترنتی در اروپاست این دیتاسنتر که در نزدیکی دیتاسنتر شرکت یاهو در شهر
روبه Roubaix در شمال کشور فرانسه مجهز به آخرین تکنولوژی های روز و متصل به سریع ترین اتصال دوطرفه اینترنتی در جهان، توانایی ارائه خدمات و امکانات نامحدود را برای کاربران و مدیران وب سایت های اینترنتی بدون تحریم، فراهم کرده است.

برای اولین بار در ایران پشتیبانی به صورت چت آنلاین را 24 ساعته در اختیار داشته باشید حتی در ایام تعطیل و در هر ساعتی در شبانه روز پشتیبانی زیماهاست به صورت 24/7/365 می باشد.


هاست لینوکس کاملا نامحدود
www . zimahost .com
برای اولین بار در ایران با قیمتی بینظیر
همه امکانات نامحدود
فضا و پهنای باند نامحدود
کیفیت بالا در دیتا سنتر OVH فرانسه
یک دامنه رایگان
تضمین 99.9% آپتایم
تحویل اکانت در کمتر از 2 دقیقه
30 روز گارانتی بازپرداخت وجه
پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته آنلاین (چت آنلاین)
پشتیبانی تلفنی، ایمیلی
فقط 59000 تومان سالیانه! (برای مدتی محدود)

موسسه فن آوری اطلاعات بهار پایتخت
www.ZimaHost.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا