هاست سرعت بالا و بهتر شدن کیفیت زمان پاسخ سرور در طراحی وب سایت

robotbin

New Member
هاست سرعت بالا و بهتر شدن کیفیت زمان پاسخ سرور در طراحی وب سایت



یکی از عواملی که تأثیر زیادی در حضور کاربران در سایت دارد زمان پاسخ سرور یا همان زمان واکنش است که در زمینه های مختلفی دارای کاربرد است ولی در زمینه طراحی وب سایت و وب کاربرد آن بسیار با اهمیت تر است برای ما. برای محاسبه زمان واکنش می توانید با وارد نمودن آدرname server.com در مرورگر خود یک درخواست برای سرور ارسال نمایید که سرور نیز درخواست شما را پاسخ می دهد.
تایمی که بین ارسال پیام شما و شروع به لود شدن سایت شما طول می کشد همان زمان واکنش می باشد. اهمیت هاست سرعت بالا در طراحی وب سایت همین است. طبیعتاً هر چه زمان فوق کمتر باشد کاربران راضی تر خواهند بود زیرا از نظر آنها سرعت لود شدن سایت شما نیز یکی از امکانات سایت شما است. اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها در سایت، سرعت خوب و مناسبی را برای سایت خود به وجود بیاورید و گرید بالایی را در سایت های بررسی کننده سرعت به دست بیاورید.

تاثیرات هاست سرعت بالا بر سایت
نکته ای که مد نظر ما می باشد این است که اصلاً هاست تأثیری بر سرعت سایت شما دارد یا خیر. در صورتی که هاست سرعت بالا می تواند بر طراحی وب سایت شما تأثیر مثبتی بگذارد از کدام سرویس باید استفاده کنیم. و سوالات فراوانی از این قبیل که تعدد سایت های میزبانی شده یک سرور چه تأثیری بر سرعت سایت شما دارد و غیره را در این نوشتار با یکدیگر بررسی می کنیم.

هاست سرعت بالا چه تأثیری در سرعت وب سایت دارد؟
هاست از چند طریق می تواند بر سرعت طراحی سایت تأثیر گذار باشد هر چند تعدادی از این موارد را به صورت کامل برای شما در مقالات سایت توضیح داده ایم اما اکنون نیز سعی می کنیم از دیدگاه هاست سرعت بالا بار دیگر مهم ترین نکات در این زمینه را برای شما شرح دهیم.
لینک: هاست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا