نیاز فوری نرم افزای برای ویرایش فیلم

mahmood_mn

Active Member
سلام به همه . می خواستم ببینم یه نرم افزار برای برش زدن فیلم و فشرده سازی با کیفیت بالا می شناسید معرفی کنید

با تشکر
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
سلام
شما اگر فقط می خواهین فیلم را برش بزنین VCDCUTTER را به شما معرفی می کنم
و برای فشرده سازی شما می خواهین فیلم را برای کجا پخش کنین، vcd ،DVD و یا فقط کامپیوتر و آیا فرمت خاصی مد نظر هست یا نه
Divx قرمت خوبی برای کیفیت و حجم قابل قبولی هست
 

mahmood_mn

Active Member
سلام
شما اگر فقط می خواهین فیلم را برش بزنین VCDCUTTER را به شما معرفی می کنم
و برای فشرده سازی شما می خواهین فیلم را برای کجا پخش کنین، vcd ،DVD و یا فقط کامپیوتر و آیا فرمت خاصی مد نظر هست یا نه
Divx قرمت خوبی برای کیفیت و حجم قابل قبولی هست

سلام . مرسی از راهنماییتون . من با این VCD cutter وقتی کار میکنم فایل خروجیش قابل اجرا نیست . چرا ؟
منظورم از فشرده سازی فرمت Divx بود و آیا می شه VCD ، MPEGو امثال اینا رو به Divx تبدیل کرد .

با تشکر
 

EMIRATES

Active Member
download1.gif

VideoStudio v11.0.0157.0 Plus (149 MB)
VideoStudio 11 Plus Power Pack (54 MB)
VideoStudio v11.0.4.1.100.1332 Update Pack (27 MB)


 

EMIRATES

Active Member
2 کار می توانی بکنی :

1- فیلم AVI خودت را در یک نرم افزار DIVX Encoder وارد کن و تبدیل به فایل DIVX کن. فرمت فایل های DIVX هم AVI است و یک ساعت زیر 500 مگابایت می شود. به خاطر استاندارد MPEG4 به نظر می آید که تصویر حتی اصلا تغییر کیفیت نداشته. نرم افزارهای این کار را می توانی از داخل مجموعه سی دی های King پیدا کنی. در بخش تنضیمات نرم افزار می توانی کیفیت و جنس صدا و این جور چیزها را عوض کنی. هر چقدر کیفیت بالاتر باشد طبیعتا بهتر است. من نرم افزار Mpeg4 Direct Maker 5 به بعد را پیشنهاد می کنم. (در کینگ هم باید باشد.)

2- از فیلمت نسخه دی وی دی بگیر. اما در nero دی وی دی ویدئو نساز. از نرم افزارهای مخصوص ساخت دی وی دی ویدئو استفاده کن. فکر می کنم نرم افزار win dvd Platinum 7 ( در همان کینگ قسمت multimedia می توانی پیدایش کنی. ) انتخاب خوبی باشد. باز حواست باشد که می توانی علاوه بر تنظیمات دستی ، دو نوع تنظیم را انتخاب کنی:
1- preset : مدل پیش فرض . اینطوری حدود 120 دقیقه روی دی وی دی جا می شود. اگر تصاویر بیشتر از این مقدار باشد هم دی وی دی ساخته می شود ، اما کیفیتش به تناوب پایین می آید.
2- Fit best quality possible in disk : بهترین کیفیت ممکن در دی وی دی را می سازد. اینطوری حجم دی وی دی 30 درصد بیشتر از preset است. اما کیفیت خیلی بهتر است. اینطوری حدود 1.5 ساعت روی هر دی وی دی جا می شود.

در هنگام فشرده کردن مراقب باش تا صدا را Uncomprest یا dolby نسازی. بهترین مدل صدا PCI است با کیفیت خدود 33 مگا هرتز. بیشتر از این فقط حجم فایل را بشتر می کند.

فکر کنم کارهای دیگری هم بشود کرد که اگر کسی انجام داده و بنویسد خیلی خوب است. من به شخصه این 2 کار را انجام داده ام.

راستی الان که صحبت King شد می خواستم بدانم دوستان عکاس آیا فیلتر معرکه skin exposer را در بخش پلاگین های فتوشاپ CS2 دیده اند؟ این فیلتر عکس های دیجیتال را در دو مد رنگی و سیاه و سفید روی بیش از 100 نگاتیو معروف تعریف می کند. یعنی یک عکس دیجیتال را طوری تغییر رنگ می دهد که انگار با مثلا نگاتیو ILFORD pan 400 (سیاه و سفید) یا نگاتیو AGFA 200 (رنگی) گرفته اید. (یا 100 نگاتیو دیگر). عکس را طوری تغییر رنگ و گرین می دهد که انگار واقعا با آن نگاتیو گرفته شده. تن رنگ ها ، گرین ، کنتراست و خیلی چیزهای دیگر تا 99 درصد مثل همان نگاتیو می شود. خصوصا برای تبدیل کردن عکس رنگی به سیاه و سفید معجزه است. رنگی ها را هم خیلی عالی تغییر ماهوی می دهد. پیشنهاد می کنم اگر تست نکرده اید ، حتما نگاهی بیندازید . خیلی عالی است.
در مجموعه King شرکت پرند از سپتامبر 2006 به بعد موجود است. (بخش Plugins)
 

EMIRATES

Active Member
آيا اين نرم افزار را مي شناسيد ؟
DIVX مخفف Digital Video eXpress , يك codec ويديويی از شرکت DivxNetwork است که بر اساس MPEG – ۴ بنا شده و می تواند حجم فايلها را تا ده برابر نسبت به MPEG – ۲ فشرده سازی کند! به عبارتي ديگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است كه از تكنولوژی پيشرفته اي برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرك ويدئويي را با كیفیت بسیار عالی و حجم بسیار كم ذخیره نمايد. اين فرمت به دليل حجم پايين و كيفيت فوق العاده بالاي خود، امروزه به يكي از معروفترين و محبوب ترين codec هاي موجود تبديل شده است و توسط نرم افزارهاي معروف Player پشتيباني مي شود.
DivX Player برنامه اي قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ايجاد فايل هاي ويدئويي Divx ميباشد.
وب سايت DivX اخيرا يك پك كامل شامل ۴ نرم افزار پيشرفته و كاربردي بنام DivX Codec , DivX Converter, DivX Player ,DivX Web Player را ارائه نموده كه مجموعه كاملي از برنامه هاي مديريت و كار با فايل هاي DIVX را براي كاربر فراهم ميسازند, اين نرم افزار ها به ترتيب قادر به اجراي فايل هاي DIVX در محيط اينترنت، اجراي فايل هاي DIVX در ويندوز, مبدل فايل هاي DIVX و كد كننده اين فايل ها ميباشند.
نسخه جديد DivX Player داراي قابليت هاي مختلفي ميباشد كه از آن ها ميتواند به بخش Download manager جهت مديريت دانلود فايل هاي مورد نظر از اينترنت، بخش Media manager جهت سازماندهي فايل هاي DivX , و بخش Burn to disc جهت رايت مستقيم فيلم ها بروي CD اشاره كرد.
DivX Converter يا مبدل اين شركت قدرتمند نيز قادر است در طي فرآيندي سه مرحله اي فيلم هاي مورد نظر شما را به فورمت فشرده و با كيفيت Divx تبديل نمايد و آن را در قالب يك فيلم كامل DVD بروي يك CD ذخيره كند، همچنين برنامه DivX Web Player مانند يك پلاگين بروي مرورگر شما نصب شده و امكان اجراي فايل هاي DivX در اينترنت را براي كاربر فراهم ميسازد.
برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:
- داراي ابزارهاي مختلف كار با فايل هاي DivX
- داراي محيط كاربري ساده و زيبا
- فشرده سازي فيلم ها بدون افت كيفيت!
- قابليت تبديل فايل هاي MPG, VOB, TS و SVCD به يكديگر
- داراي پلاگين مخصوص جهت نصب بروي مرورگر
- و …
بدون شك دير يا زود به اين نرم افزار قدرتمند نيازمند خواهيد شد، چرا كه فرمت اكثر فيلم هاي مختلف روز , اخيرا به سمت DivX رفته و به حدي فراگير شده است، كه مطمئنا يكي از اين CD ها به دست شما خواهد رسيد و جهت اجراي آن چاره اي جز استفاده از DivX Player نخواهيد داشت.
برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید
DivX%20Pro%206.5.1.1.jpg

دانلود نرم افزار با حجم ۱۴.۱ مگابایت
پاسورد فایل : www.kamyabonline.com
 

mahmood_mn

Active Member
amazing استاد ، واقعا که سنگ تموم گذاشتی . نمی دونم می تونم جبران کنم .:oops:

ولی خوب این فقط تو کامپیوتر جواب می ده اگه بخوای تو دستگاه دی وی دی که دایویکس نداره فیلم نگاه کنی اونوقت باید چیکار کنی

یه توضیحاتیم درباره رایتشم می خواستم. چون تا حالا دو تا دی وی دی خراب کردم. در ضمن با nero رایت می کنم .

با تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا