نیاز به راهنمایی در مورد یادگیری تدوین ویدئویی

majidhasani1369

New Member
سلام دوستان

میدونم که سوالام برای کسانی که حرفه ای هستند کسل کننده یا شاید هم احمقانه باشه اما من به این اطلاعات برای تصمیم گیری درست نیاز دارم ممنون میشم که منو راهنمایی کنین...من 28 سالمه و هنوز هیچ دانش یا مهارت عملی به عنوان تدوینگر ندارم و در واقع باید از صفر شروع کنم:

1.سوال اولم اینه که بهتره رشته های دانشگاهی مربوط به تدوین و هنر رو دنبال کنم یا اینکه دوره های تخصصی مربوطه رو تو آموزشگاه ها بگذرونم و در واقع کدوم یکی مدرکش معتبرتره و برای شروع به عنوان تازه کار کارفرماها مدرک دوره های تخصصی خارج از دانشگاه رو به تنهایی قبول دارن یا نه؟(راستش ترجیح خودم اینه که دانشگاه نرم و زودتر از آموزشگاه ها کارمو شروع کنم) و اینکه در مورد دوره های آموزشگاهی برای من که میخوام از پایه و صفر شروع کنم باید به ترتیب کدوم دوره ها رو تو کدوم آموزشگاه ها بگذرونم؟

2.چقدر طول میکشه تا تو این زمینه حداقل دانش لازم رو برای استخدام بعنوان تازه کار و مبتدی بدست بیارم و بعد از اون باتوجه به سن الان من(28) به نظرتون میتونم تو شرکت ها کاری با این تخصص برای خودم پیدا کنم؟ مخصوصاً که محدودیت سنی برای استخدام شرکت ها سال به سال داره پایینتر میاد، و ترجیحشون اینه که نیروهای جوون تر رو استخدام کنن؟!

3. چقدر این تخصص رو شرکت های داخل ایران نیاز دارن و با توجه به نیروهای فعلی که دارن تو این زمینه کار میکنن به نظرتون آینده شغلی تو این حوزه چطوره؟ منظورم اینه که شغلی هست که به این زودی اشباع نشه؟

4. و مورد آخر هم درآمد این تخصص که میانگین در ماه میشه رو چه مبلغی حساب کرد؟(البته بعد از بدست آوردن مهارت و کاربلد شدن!!)

ببخشین اگه طولانی شد و سوالام خسته کننده...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا