نیاز به برنامه نویس برای تکمیل تیم در هر کدام از این رشته ها: php AS3 Java HTML JS

tahadaf

New Member
[FONT=&amp]سلام دوستان،[/FONT][FONT=&amp]

[/FONT][FONT=&amp]ما، شرکت برنامه نویسی[/FONT][FONT=&amp] myflashlab.com [/FONT][FONT=&amp]برای تکمیل تیم برنامه نویسی خودمون، نیاز به برنامه نویس با استعداد در هر یک از زمینه های[/FONT][FONT=&amp]:

AS3 for mobile
PHP
PHP for WordPress
Java for Android
HTML/5 and JS[/FONT]
[FONT=&amp]Objective-C

[/FONT]​
[FONT=&amp]اگه سایتمون را چک کنید می بینید که ما با اینکه خود شرکت در اصفهان است، اما هیچ وقت پروژه داخلی انجام نداده ایم (بغیر از یک بار!) و تمام پروژه ها را از خارج از کشور میگیریم. محیط شرکت، بسیار آروم و دور از هرگونه تشنجی میباشد. هیچ وقت ارباب رجوعی وجود نخواهد داشت و هر کسی میتونه با آرامش کامل به کارش برسه[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]ساعت کاری شرکت از 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر است اما خیلی از بچه ها الان هستند که پاره وقت میان و مشکلی با این موضوع نداریم[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]پایه حقوق 700 تومان میباشد اما اساس نامه شرکت را جوری برنامه ریزی کردیم که با توجه به پیشرفت هر کس، حقوق می تونه همیشه رشد داشته باشه[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]چیزی که بیشتر از همه بش نیاز داریم خلاقیت و استعداد میباشد و شما میتونی خیلی راحت تو مدت 2 سال حقوق خودت را به 2 تومان برسونی و همینطور ادامه بدی و رشد کنی[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]سیستم حقوق دادن تو شرکت ما با همه شرکت های دیگه فرق میکنه، شما تشریف بیارید، از نزدیک محیط را ببینید، بیشتر صحبت میکنیم[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]اگه فکر میکنی برنامه نویس با استعدادی هستی اما تو ایران داری حدر میری، اشتباه میکنی اگه با ما تماس نگیری[/FONT][FONT=&amp]!

[/FONT][FONT=&amp]اصفهان - چهاراه رودکی - مجتمع تجاری عزیز خانی - واحد 24[/FONT][FONT=&amp]
09131655909
6288358[/FONT]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا