نیاز به بازار یاب خدمات سرور با پورسانت عالی

novinag

Member
بسم تعالی

نوین هاست برای گسترده تر کردن فعالیت خود و نیز ارائه خدمات بهتر نیاز به چند نماینده فروش در زمینه فروش خدمات هاستینگ و سرور مجازی می باشد . عزیزانی که تمایل به همکاری در این زمینه با نوین هاست هستند مطالب زیر را مطالعه نمایند .
برای همکاری بهتر و ارائه سود بیشتر پیشنهاد های ویژه ای از طرف مسئولین نوین هاست طرح گردیده است که با این طرح شما فقط سود خود را دریافت نموده و هیچ ضرر یا زیانی برای شما وجود نخواهد داشت .
دریافت پورسانت برای بازار یابان به قرار زیر است:
1- دریافت سود به صورت درصدی از هر فروش
2- درصورت فعالیت مفید ، دریافت هزینه ای به عنوان ماهانه ، که می توانید به اختصار مطالبی را در مورد این 2 طرح در زیر مشاهده نمایید .
در طرح درصدی فروش محصولات با لینک نمایندگی که از طریق ثبت نام در پرتال نوین هاست به نشانی اینترنتی (www.novinhost.co/portal) (نحوه فعال سازی بعدا نوشته خواهد شد) دریافت کرده اید ، هر بازدید کننده ای که از لینک شما وارد وب سایت نوین هاست گردد و خریدی را انجام دهد از هر خرید مبلغ 35% (درصد) آن خرید به حساب شما واریز می شود .
نکات :
فروش سرور اختصاصی ، دامنه و لایسنس ها شامل این طرح نمی شود .
برداشت از حساب کاربری در هر زمان امکان پذیر می باشد .
در طرح دریافت هزینه ی ماهانه که همراه با این طرح برای نماینده فروشان عزیز درنظر گرفته شده است ، دریافت پول ماهانه از شرکت برای نماینده فروشانی که طی چهارچوب زیر به فروش محصولات می پردازند می باشد ، لازم به ذکر است که شرکت نوین هاست درنظر دارد از نماینده فروشان فعال چند نفر را به عنوان عضو اصلی شرکت اسختدام نماید .
فروش برای دریافت هزینه های ماهانه را نیز می توانید در زیر مشاهده نمایید .

فروش 10 عدد از محصولات نوین هاست = دریافت 15 هزار تومان در ماه (طی 4 ماه )
فروش 20 عدد از محصولات نوین هاست = دریافت 35 هزار تومان در ماه (طی 4 ماه )
فروش 30 عدد از محصولات نوین هاست = دریافت 50 هزار تومان در ماه( طی 4 ماه )
فروش 40 عدد از محصولات نوین هاست = دریافت 80 هزار تومان در ماه (طی 4 ماه)
فروش 50 عدد از محصولات نوین هاست = دریافت 100 هزار تومان در ماه ( طی 4 ماه)

نکات :
فروش دامنه و لایسنس ها شامل این طرح نمی شود .
شما پس از فروش و رسیدن به مقدار فوق می توانید ثبت درخواست نمایید که هزینه ماهانه خود را پس از آن درخواست دریافت نمایید .
هزینه های فروش که از 35% فروش هر یک از محصولات دریافت می نمایید نیز به این هزینه های ماهانه افزوده می شود و کاملا محاسبه می شود (به این صورت که شما هم هزینه درصدی فروش خود را دریافت می نمایید هم هزینه ای به عنون ماهانه)
نکات مهم :
برای افزایش تعداد مشتریان جذب شده از سمت شما و دریافت هزینه فروش خود ، حتما از لینکی که در پرتال نوین هاست دریافت می نمایید استفاده نمایید تا مبلغ آن برای شما محاسبه گردد .
آمار کامل اعم از تعداد بازدید ، تعداد درخواست ، تعداد ثبت نامی ها ، تعداد خرید از طریق لینک شما در پنل مدیریتی نمایندگی شما در پرتال نوین هاست قابل رویت می باشد .
شما می توانید این لینک را در صفحات سایت خود ، وبلاگ ها ، وب سایت ها و انجمن های مختلف استفاده نمایید یا یک صفحه ای را بر روی این لینک Redirect نمایید .
در صورت فعالیت خوب و با تایید و نظرات مسئولین نوین هاست افراد دارای صلاحیت به استخدام شرکت در می آیند .
پشتیبانی محصولات فروخته شده توسط شما با نوین هاست می باشد و شما هیچ امری در این زمینه نخواهید داشت و هزینه فروش خود را دریافت خواهید کرد .
برای رضایت بیشتر نماینده فروشان عزیز در حال طراحی و پیاده سازی سیستم واریز آنلاین به حساب شما هستیم ، همینک با درخواست برداشت ، مقدار وجه درخواستی حداقل 5 و حداکثر تا 12 ساعت قابل انجام می باشد .
در هنگام ثبت نام در پرتال نوین هاست حتما مشخصات را کامل و دقیق پر نمایید و شماره کارت یا حساب خود را نیز وارد نمایید .
برای اطلاعات بیشتر و ارائه به مشتریان سرور ها در دیتاسنتر های کشور های آمریکا – هلند و آلمان قرار دارد و سرور های مجازی و خدمات هاستینگ تماما بر روی ابر سرور های نهالم قرار دارند .
برای فروش محصولات نیاز به داشتن هیچ اطلاعات خاصی نمی باشد و هر فردی که در اینترنت با افراد ، وب سایت ها ، وب لاگ ها در ارتباط باشد می تواند از این فرصت استفاده نماید .
در صورت وجود کوچکترین سوال در بخش کاربری خود در پرتال نوین هاست اقدام به درخواست پشتیبانی نموده و سوال خود را از مسئولین پرسیده تا در کوتاه ترین زمان پاسخ آن برای شما ارسال شود .
در صورت در خواست نمایندگی رسمی برای تهران و شهرستان ها (ارائه می گردد) که برای اطلاعات بیشتر می توانید با نوین هاست در تماس باشید .
برای قرار دادن بنر یا تبلیغات حتما بنر های طراحی شده استفاده نمایید که در بخش نمایندگی در پرتال نوین هاست موجود است و نوین هاست هیچ مسئولیتی را در قبال تبلیغات و متن تبلیغ شده را ندارد .


 

جدیدترین ارسال ها

بالا