نگاهی به مزایا استفاده از چمن مصنوعی در ورزش

mahssaa

New Member

چمن مصنوعی.jpg


از آنجایی که چمن طبیعی برای رشد نیاز به نور خورشید دارد و اکثر استادیوم های ورزشی سرپوشیده هستند، افراد از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی استفاده می کنند. علاوه بر این، ورزش هایی که در محیط باز هستند بخاطر شرایط آب و هوایی چمن مصنوعی را نسبت طبیعی ترجیح می دهند؛ زیرا هنگام بارندگی، چمن مصنوعی بصورتی طراحی شده است تا آب روی چمن باقی نماند و از سطح زیرین خارج شود.

مزایا انتخاب چمن مصنوعی در ورزشگاه​

هزینه و نگهداری​

نصب چمن مصنوعی هزینه کمتری نسبت به چمن طبیعی دارد، به خصوص که اگر از قبل زیرسازی مناسبی داشته باشد. علاوه براین، چمن طبیعی برای رشد نیاز به آبیاری، کوددهی، چمن زنی، بذر و سم پاشی دارد که همه این موارد در تمام طول سال هزینه های زیادی برای شخص به ارمغان میاورد.

علیرغم هزینه های نگهداری، یکی از دلایل اصلی استفاده از چمن مصنوعی این است که در هر آب و هوایی بخصوص هنگام بارندگی امکان بازی وجود دارد، زیرا در زیر چمن مصنوعی زهکشی هایی تعبیه شده است تا هنگام بارندگی آب از سطح زیرین خارج می شود و بازیکنان به راحتی می توانند به بازی خود ادامه دهند. در حالی که در چمن طبیعی باعث ایجاد گل و لای شده و سطح نامناسبی برای بازیکنان ایجاد می کند.

تاثیر بر کیفیت بازی​

صاف بودن سطح زمین یکی از عوامل مهم در بازی است که برای بازیکنان بسیار حائز اهمیت بوده، به همین دلیل انتخاب افراد استفاده از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی است. از آنجایی که این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده است این امکان را می دهد تا شما با هر کفشی امکان بازی بر روی چمن را داشته باشید.

احتمال آسیب دیدگی​

کیفیت این محصول مسئله بسیار مهمی است. به همین دلیل، در چند سال اخیر چمن مصنوعی بصورت طراحی شده است که نسبت به قبل سطح نرم تری داشته باشد و اصطکاک کمتری تولید کند تا بازیکنان هنگام بازی بر اثر زمین خوردن آسیبی نبیند. نکته قابل توجه در این است که چمن مصنوعی تمایل دارد گرمای بیشتری نسبت به چمن طبیعی حفظ کند. بنابراین، قبل از شروع بازی، مقداری آب بر روی چمن پاشیده تا بازیکنان اذیت نشوند.

خرید و قیمت چمن مصنوعی​

چمن مصنوعی ورزشی.jpg

همانطور که مطلع هستید، ارتفاع شمع، کیفیت، جنس نخ، ضخامت، اندازه محیط بر قیمت چمن مصنوعی تاثیر بسزایی دارد. باید برای بررسی موارد گفته شده، نیاز به تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید چمن مصنوعی مناسب برای محیط خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید با مجموعه ای متخصص و با تجربه در این حوزه مشورت کنید، ما به شما خانه چمن را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه علاوه بر تنوع در چمن مصنوعی، محصولاتی با کیفیت و دارای گارانتی به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید به سایت خانه چمن به نشانیkhanechaman.com مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. برای اطلاع از دقیق از قیمت انواع چمن مصنوعی و خرید لینک زیر را کلیک کنید:
www.khanechaman.com/artificial-grass-price
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا