نکات مهم برای خرید اپیلاتور

nikooch

New Member
untitled-12_w500_h500.png

اپیلاتورها یکی از کاربردی‌ترین وسایل پیرایش بانوان هستند که مدت‌هاست طرفداران زیادی دارند. درست است که روش‌های زیادی برای پیرایش وجود دارد اما خرید اپیلاتور منطقی‌تر است چرا که با پرداخت یک بار هزینه، این وسیله را به طور دائمی خواهید داشت.


این وسیله دارای مدل‌ها و انواع گوناگونی است که باید با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام دهید زیرا وسایت جانبی و کاربردهای آن متنوع است و اگر نخواهید از آنها استفاده کنید، بهتر است هزینه اضافی پرداخت نکنید.


خرید اپیلاتور و آشنایی با انواع آن


اپیلاتور نوعی دستگاه برقی است که جهت کندن و از بین بردن موهای زائد طراحی شده است. در این دستگاه تیغه‌های مخصوصی وجود دارد که بلافاصله پس از روشن شدن، موهای زائد ناحیه مورد نظر را از بین می‌برد.


در کنار بدنه اصلی اپیلاتور، بسته به نوع و مدلی که انتخاب کرده‌اید تعدادی وسایل جانبی نیز وجود دارد. مثلا بسته ژل خنک کننده که برای کاهش درد و التهاب زدودن موهای زائد می‌باشد که فقط باید آن را در فریزر قرار دهید تا کاملا منجمد شود سپس به هنگام استفاده از دستگاه، بسته ژل را بر روی محل مورد نظرقرار دهید تا بی حس شوید و یا بعد از اتمام اصلاح، برای کاهش التهاب و قرمز شدن پوست نیز از آن ه طور مجدد استفاده کنید.


در میان لوازم جانبی اپیلاتور احتمالا با تعدادی سری مختلف مواجه می‌شوید. شاید در ابتدا این‌گونه به نظر برسد که کاربرد همه آنها یکسان است و تفاوتی در رابطه با استفاده از آنها وجود ندارد اما باید بدانید که برای هر نقطه از بدن یک نوع سری مناسب می‌باشد. به طور مثال هر چه تعداد تیغه‌های موجود در سری بیشتر و همچنین سرعت دستگاه بالاتر باشد موجب افزایش درد می‌شود یا برخی سری‌ها مو را از ریشه در می‌آورند و برخی دیگر، فقط مو را قطع می‌کنند. از جمله ویژگی‌های مثبت اپیلاتور می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت حرکت تیغه‌ها در آن اشاره کرد.


معرفی اپیلاتورهای مقرون به صرفه و ارزان قیمت


از آنجایی که ممکن است قصد خرید اپیلاتور مناسب را داشته باشید، در ادامه به معرفی تعدادی از مدل‌های آن با رنج قیمتی‌های مختلف می‌پردازیم.




اپیلاتور برند Walmeck


اگر به دنبال اپیلاتوری هستید که بتوانید از آن در حمام و مجاورت با آب هم استفاده کنید این برند مناسب شما می‌باشد که به دلیل انعطاف‌پذیری بالا برای استفاده در نقاط حساس بدن مناسب‌تر است. همچنین به یاد داشته باشید که این مدل از اپیلاتور دارای یک برس تمیز کننده است و همین موضوع باعث می‌شود که آلودگی در آن باقی نماند و در نتیجه از لحاظ بهداشتی بودن آن خیالتان همواره راحت خواهد بود.


این مدل اپیلاتور یک محصول کاملا اقتصادی بوده و برای افرادی مناسب می‌باشد که با محدودیت بودجه مواجه هستند. به طور کلی می توانید این محصول را با قیمت 9.39$ یعنی چیزی حدود 260000 تومان خریداری نمایید.


اپیلاتور ZWCC Blu-ray Epilator




از جمله دیگر اپیلاتورهای مقرون به صرفه و ارزان قیمت می‌توان به برند ZWCC Blu-ray Epilator اشاره نمود که برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب و ایده آل می‌باشد. همچنین این محصول برای استفاده در تمامی نقاط بدن طراحی شده و هیچ محدودیتی در این زمینه برای فرد مصرف کننده وجود ندارد.


بنابراین اگر پوست حساسی دارید و در عین حال به دنبال اپیلاتوری سازگار با پوست و ارزان قیمت هستید با مراجعه به سایت آمازون می‌توانید تنها با پرداخت 26.94$ این محصول را خریداری نمایید.


معرفی اپیلاتورهای گران قیمت


  • اپیلاتور برند Braun

نحوه عملکرد این مدل اپیلاتور علاوه بر زدودن موهای زائد، لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده سطح آن را نیز انجام می‌دهد. شما میتوانید از این اپیلاتور برای تمام سطح بدن و صورت خود استفاده نمایید و از جمله قابلیت‌های مثبت آن می‌توان به سازگار بودن با محیط‌های مرطوب اشاره کرد.

چنانچه تمایل به خرید اپیلاتور براون داشته باشید، می‌توانید این مدل را با سفارش از سایت آمازون آن را به نرخ 169.94$ خریداری نمایید.

  • اپیلاتور مدل Philips Satinelle Prestige

این مدل از اپیلاتور کاملا ضد آب بوده و به همین خاطر در صورت تمایل می‌توانید در حمام هم از آن استفاده نمایید. از جمله ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به توانایی در کندن موهای ریز و داشتن 7 لوازم جانبی مفید اشاره کرد. همچنین این محصول دارای گارانتی بوده و در نتیجه خیالتان از بابت خریدی که انجام می‌دهید، راحت خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را با سفارش از آمازون به قیمت 199.00$ خریداری نمایید.


هر کدام از این مدل‌های اپیلاتور را که انتخاب بخواهید می‌توانید از سایت‌های آمازون، ایبی و ... خریداری کنید. سایت چارسوق امکان خرید از سایت های خارجی را برای ایرانی‌ها فراهم نموده و از سراسر دنیا محصولات مورد نظرتان را برای شما وارد کرده و درب منزل تحویل می‌دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا