نکات طلایی هنگام خرید هدیه شب یلدا

sara_kvz

Member
یکی از کارهای سخت و البته لذتبخش انتخاب هدیه است. هدیه یک واسطه‌ی ارتباطی است برای مستحکم‌تر شدن تعامل میان ما و مشتریان. از این رو، باید بدانیم موقع خرید هدیه تبلیغاتی (به‌ویژه هدیه‌های سازمانی و همچنین تهیه هدیه سازمانی شب یلدا) می‌بایست چه نکاتی را در نظر بگیریم. در ادامه سعی می‌کنیم این نکات را مرور کنیم.

شناخت کافی از گیرنده هدیه​

مراحل دادن هدیه‌ی سازمانی با هدیه‌ی شخصی چندان تفاوت زیادی ندارد. همان‌طور که علائق و سلائق دوست خود را در نظر می‌گیریم برای هدیه‌ مدیریتی و سازمانی هم باید کارمندان و مدیران را بشناسیم.
خب؛ چنین فردی به چه چیزی علاقه دارد؟ بهترین گزینه‌ها برای این افراد چیست؟

پرسش درباره علائق افراد​

برای تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی سازمانی شب یلدا کمتر از این روش می‌توانیم استفاده کنیم؛ چون شبیه خانواده‌ی ما نیستند که بتوانیم به‌راحتی از آنان بپرسیم.
البته گاهی می‌توان از گپ دوستانه یا پرسشنامه هم استفاده کرد و از افراد درباره‌ی هدیه‌ی دلخواه‌شان پرسید. آن وقت می‌توانیم هدیه‌ای تهیه کنیم که هم محبوب افراد باشد و هم به کار بیاید.

شناخت زمان مناسب برای هدیه دادن​

خرید هدیه باید در فضایی آرام انجام شود و نه زیر فشار استرس ناشی از کمبود وقت؛ چون پیدا کردن هدیه در دقایق نهایی کار ساده‌ای نیست.
مثلاً اگر در پی خرید کادو شب یلدا هستید، از امروز نگاهی به فهرست هدیه‌های یلدایی «آراهنر» بیندازید. گزینه‌ها را به طور جزئی بررسی و از همین امروز شروع کنید به سفارش هدیه‌ی یلدا.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا