نکاتی راجع به دسترسی های محدود و فعال سازی اکانت

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

همانطوری که میدانید برای عضویت در سایت مجید آنلاین نیاز به آدرس ایمیل واقعی دارید زیرا پس از عضویت یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و در آن لینک فعال سازی اکانت شما ذکر شده است.
برخی از دوستان یا آدرس ایمیل را اشتباه وارد میکنند و یا اینکه پس از عضویت ایمیل خود را چک نمیکنند به همین دلیل با اینکه عضو سایت شده اند و میتوانند به برخی از قسمتهای سایت دسترسی داشته باشند اما هنوز از یک سری امکانات انجمنها محرومند مانند قرار دادن آواتار یا دیدن لینکها و ...
با توجه به اینکه برخی از دوستان عادت به جستجو در سایت ندارند و مستقیما پیغام ارسال میکنند تصمیم گرفتم اینجا این موضوع را اعلام کنم تا از این پس مشکلی برای کاربران بوجود نیاد و بدانند چه باید بکنند.

ایمیل فعال سازی در دو حالت برای شما ارسال خواهد شد: 1- زمان عضویت 2- زمان تغییر کلمه عبور یا ایمیل

1- پس از عضویت برای شما ایمیلی بصورت خودکار ارسال می شود که در آن لینک فعال سازی وجود دارد . پس از اینکه مراحل عضویت به پایان رسید حتما ایمیل خود را چک کنید و بر روی آن لینک کلیک کنید تا دسترسی شما بصورت کامل فعال شود.

2- پس از تغییر کلمه عبور یا ایمیل برای امنیت بیشتر مجددا اکانت شما غیر فعال می شود و باید بر روی لینکی که در ایمیل برای شما ارسال میشود کلیک کنید تا دسترسی شما فعال و به حالت قبل بازگردد.

در اکثر مواقع بدون هیچ مشکلی ایمیل برای کاربر به آدرسی که وارد کرده است ارسال می شود و کاربر میتواند به راحتی اکانت خود را فعال کند ، اما ممکن است در برخی مواقع مشکلاتی بوجود آید که 2 راه زیر پیشنهاد می شود:


  • اگر ایمیل فعال سازی را در Inbox خود دریافت نکرده اید حتما شاخه ایمیلهای Spam خود را نیز چک کنید و اگر آنجا بود ایمیل را Not Spam کنید تا ایمیلهایی که ممکن است بعدا از طرف سایت برای شما ارسال شود دیگر به این قسمت نرود.
  • اگر اشتباها ایمیل را حذف کردید و یا به هر دلیلی در آن لحظه ایمیل را دریافت نکردید به آدرس روبرو مراجعه کنید و آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید تا ایمیل فعال سازی مجددا ارسال شود: http://forum.majidonline.com/register.php?do=requestemail
کد:
http://forum.majidonline.com/register.php?do=requestemail

توجه داشته باشید از این پس هیچ اکانت کاربری بصورت دستی توسط همکاران من فعال نخواهد شد و هرگونه سوالی که در زمینه فعال سازی اکانت و یا محدودیت های دسترسی داشته باشید پاسخ داده نخواهد شد.




با تشکر
مجید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
برخی از دوستان در این مدت با من تماس گرفتند و می گویند با اینکه امکان ارسال پست داریم و عضو هم هستیم و الان مدتهاست که فعالیت داریم اما جدیدا لینکها را مشاهده نمیکنیم و یا اینکه یک سری امکانات دیگه در سایت برای ما فعال نیست !

باید به اطلاع این دوستان برسانم که اگر پیغام قبلی من که در بالا گفته شده است را مجددا مطالعه کنند کامل متوجه مشکلشان خواهند شد.
دلیل این است که شما اکانت کاربری خود را فعال نکرده اید ! ما برای اینکه کاربران بتوانند از سایت استفاده کنند این امکان را قرار داده ایم که پس از عضویت یک سری امکانات اولیه برای آنها فعال شود اما اگر بخواهند بطور کامل از امکانات سایت استفاده کنند باید حتما اکانت کاربری خود را فعال کنند که در پست قبلی خودم در همین تاپیک (در بالا) بطور کامل توضیح داده ام.
ما جدیدا امکانات را برای کاربرانی که اکانت خود را فعال نکرده اند محدود تر کرده ایم و به خاطر همین است که مثلا اگر الان ۲ سال است عضو سایت هستید و تا قبل از این یک سری امکانات داشته اید، ولی هم اکنون ندارید. شما باید اکانت کاربری خود را فعال کنید که در پست قبلی من در همین تاپیک کامل توضیح داده شده است.


مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا