نکاتی در مورد یادگیری طراحی سایت

Untitled-jpg-1394-07-24.jpg


نکاتی در مورد یادگیری طراحی سایت

یادگیری طراحی سایت بصورت دیوانه واری میتواند دلهره آور باشد. خیلی از مردم این دلهره را دارند که چگونه میتوانند طراحی وب سایت را شروع بکنند. موارد بسیار زیادی برای یادگیری طراحی وب سایت از قبیل html, html5, javascript, jQuery, CSS, PHP, WordPress, Ajax وجود دارد. که هر کدام دارای هزار فوت وفن است. اما بلاخره باید از جایی شروع کنید.

راه دشوار یادگیری طراحی سایت
راه سخت یادگیری طراحی سایت راهی است که هیچ کس نمیخواهد آنرا برود. کسی ساعت ها، روز ها و ماه ها وقت یادگیری طراحی سایت را ندارد. شما در ابتدا باید کتاب طراحی سایت ار مطالعه کنید و بعد از کتاب شروع به تمرین یادگیری های خود کنید.اما کی میتوانید سایت شخصی خود را طراحی کنید. عبد از طراحی سایت شما وارد انبوهی از مشکلات و خطاهای طراحی میشوید.

راه ساده یادگیری طراحی سایت
یکی از بهترین راه های طراحی سایت در واقع ورود و درگیرشدن به خود محیط سایت است. اگر شما بتوانید مطالعه با کتاب های استاندارد طراحی سایت،سایت های بزرگ ، تمرین واقعی در دنیای طراحی سایت و کمی شانس را با یکدیگر ترکیب کنید شما میتوانید فهم جامعی را در مورد طراحی سایت بدست بیاورید. پیشنهاد میشود که تازه واردان از HTML شروع کنند. یادگیری تگ ها در طراحی سایت بسیار مهم میباشد.


یادگیری طراحی سایت توسط تحلیل و بررسی قالب ها یا
Template

یکی از راه های سریع یادگیری طراحی سایت برای علاقه مندان به این علم میباشد. در دنیای اینترنت صدها یا هزاران الگوی وب سایت وجود دارد که بصورت رایگان در اختیار همگان قرار میگیرد. آنهایی را که بنظر عالی میرسند را انتخاب کنید . از الگو های HTML و CSSآنها استفاده کنید. فایل HTML آنها را در text editor یا Dreamweaver ویا نرم افزار های مشابه باز کنید و کد های آنها را نظاره کنید.

یادگیری با استفاده ابزارها و راهنمای سایت

اما تمام یادگیری سایت با تحلیل کدها صورت نمیگیرد. سایت ها ، پلاگین ها، ابزار های دیگری هستند که میتوانند یادگیرنده را در روند آموزشی خود کمک کند . این ابزار و سایت ها شما را در جزء به جزء کردن و تفکیک کدهای CSS و HTML کمک میکند تا شما براحتی و با انرژی کمتری مطالب را بیاموزید.

منبع: sorooshpardaz.com | نکاتی در مورد یادگیری
طراحی سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

 

جدیدترین ارسال ها

بالا