نکاتی درباره شروع کسب و کار جدید که هیچکس به شما نمی‌گوید

mamerz

New Member
برای شروع کسب و کار خود به اندازه‌ی کافی خوب هستید اما برای برنده شدن هنوز آماده نیستید.
شما باید همیشه پیشرفت کنید و برای کارتان وقت بگذارید تا هر روز بهتر از روز قبل باشید. نباید آن‌قدر صبر کنید تا قبل از شروع کار تمام دانش لازم را کسب کنید (شما باید همیشه در حال کسب دانش باشید)، اما قبل از رسیدن به جایی که مد نظرتان است، باید بیش‌تر از آن‌چه اکنون می‌دانید، یاد بگیرید.
مهارت‌ها و استعدادی که همین حالا دارید، برای شروع کمک‌تان می‌کند، اما برای موفقیت باید بهتر شوید. شما نمی‌توانید به پیروزی برسید اگر هرگز مهارت‌هایی که شما را به این کار کشاند، بهبود ندهید.

خودتان را در اولویت قراردهید.
اگر نتوانید از خودتان مراقبت کنید، نمی‌توانید از دیگران نیز مراقبت کنید. این مراقبت شامل آموزش، هدایت، تربیت، راهنمایی و هر کار دیگری که برای رهبری کردن لازم است، می‌شود. اگر نتوانید خودتان را هدایت کنید، قادر به هدایت دیگران نیز نخواهید بود.
شما همچنین باید وظایف و فعالیت‌های‌تان را اولویت‌بندی کنید، این کار باعث می‌شود به اهداف خود برسید. زمانی که یک کسب و کار جدید را شروع می‌کنید، نه تنها باید بدانید انجام چه کارهایی لازم است، بلکه باید متوجه باشید که خودتان باید این کارها را انجام دهید و مطمئن شوید که تمام کارها در پایان روز تکمیل می‌شوند.
این شما هستید که باید پای‌تان را از روی ترمز بردارید و گاز بدهید!

اولین مشتری خودتان باشید.
اگر از محصولات و خدمات خودتان استفاده نمی‌کنید، چرا دیگران باید استفاده کنند؟ به علاوه، با استفاده از محصولات خودتان، می‌توانید آنها را آزمایش و ارزیابی کنید، و دقیقا بدانید که سری دوم محصولات‌تان چه‌طور باید باشند.
بسیاری از کارشناسان داروی خودشان را استفاده نمی‌کنند. چند طراح وب می‌شناسید که وب‌گاه‌شان طراحی ضعیفی داشته باشد؟
بهترین سر‌آشپزها کسانی هستند که غذا را قبل از فرستادن به میز مشتری، امتحان می‌کنند. درباره‌ی خودم هم باید بگویم که، مشاورها آن‌چه به ارباب رجوع خود یاد می‌دهند، به کار نمی‌برند. اگر می‌خواهیم در کسب و کار خود موفق شویم، باید این روند را تغییر بدهیم؛ اگر می‌خواهیم دیگران محصولات ما را استفاده کنند، باید خودمان هم از محصولات‌مان استفاده کنیم.

منبع : محمدرضا موحد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا