نکاتی برای خرید شورت مردانه


شورت و زیرپوش، قسمت‌های لباس زیر مردانه را تشکیل می‌دهند؛ شورت مردانه به دلیل اینکه در طول شبانه‌روز با پوست بدن به‌عنوان اولین لایه لباس در ارتباط است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بی‌کیفیت بودن جنس شورت، باعث می‌شود در طول روز احساس راحتی نداشته باشید و دچار حساسیت‌های پوستی شوید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی را برای خرید انواع شورت مردانه به شما ارائه دهیم.

برای خرید شورت مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟​

حساسیت بالا در انتخاب شورت در هنگام خرید لباس زیر، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از حساسیت‌های پوستی امری ضروری است. با توجه به نکاتی می‌توانید خیال خود را از انتخاب شورت مناسب راحت کنید. در ادامه چند نکته مهم که برای خرید شورت مردانه باید به آن توجه کنید را می‌خوانید.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید​

سایز مناسب خود را بدانید. اندازه سایز لباس‌های برندهای مختلف تولیدکننده لباس‌زیر، متفاوت است. در هنگام خرید اینترنتی شورت می‌توانید با توجه به راهنمای سایز سایت، سایز مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. بیشتر برندها امروزه برای راحتی بیشتر شورت مردانه، پارچه جلوی شورت را آزادتر طراحی می‌کنند. هنگام خرید به راحتی پارچه قسمت جلو شورت دقت کنید. به خاطر داشته باشید که حرکت با لباس‌زیر کمی گشاد راحت‌تر است. اگر لباس‌زیر تنگ بپوشید، اذیت می‌شوید و احساس خوشایندی نخواهید داشت و می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث تحریک و نفخ شکم شود.

توجه به جنس شورت، مهمترین نکته در خرید شورت​

کیفیت جنس شورت مهمترین نکته‌ای است که در هنگام خرید شورت باید به آن توجه کنید. انتخاب شورتی با پارچه نخ پنبه، انتخاب مناسبی برای خرید شورت مردانه است، زیرا جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن پوست می‌شود. در مقابل استفاده از شورتی با جنس پارچه پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، می‌تواند باعث بروز حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شود.

قبل از خرید، مدل‌های مختلف شورت را بررسی کنید​

توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه مدل‌های مختلف شورت را بررسی کنید و مدلی را انتخاب کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. انتخاب شورتی که مدل آن مناسب اندام شما نباشد موجب می‌شود که در طول روز راحتی را از شما سلب کند. در ادامه با انواع شورت مردانه آشنا می‌شوید.



شورت مردانه اسلیپ​

این شورت‌ها مناسب آقایانی است که لاغر هستند و ران‌های عضلانی دارند. استفاده از شورت اسلیپ مردانه موجب می‌شود که هنگام راه رفتن کمترین اصطکاک بین پاها و پارچه به وجود بیاید و امکان آسیب دیدن پوست به دلیل اصطکاک از بین می‌رود.

شورت مردانه پادار​

این شورت‌ها بسیار راحت هستند و پوشش و تنفس خوبی ایجاد می‌کنند. شورت پادار مردانه برای هر نوع بدنی مناسب هستند؛ این شورت برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند بسیار مناسب است و به دلیل وجود پارچه در اطراف ران‌ها از عرق‌سوز شدن جلوگیری می‌کند.

شورت مردانه باکسر​

یک نوع شورت مردانه پادار است که از شورت‌هایی که بوکسورهای قدیمی می‌پوشیدند الهام گرفته شده است. شورت مردانه باکسر به لحاظ اندازه بین شورت اسلیپ و شورت پادار قرارمی‌گیرد و یک شورت راحت و منعطف برای مردان به‌حساب می‌آید پس خرید شورت مردانه پادار می‌تواند یک اولویت باشد.

شورت مردانه فانتزی​

این شورت‌های جدید که چند سالی می‌شود روانه بازار شده، تنوع بسیاری در طراحی و تولید لباس‌های زیر مردانه ایجاد کرده است. شورت فانتزی مردانه کاربرد روزانه ندارد و نمی‌تواند جایگزین شورت‌های اسلیپ، پادار و باکسر شود. یکی از معروف‌ترین مدل‌های شورت فانتزی مردانه، شورت عروسکی می‌باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بهداشت و شستشو شورت مردانه​

لباس‌زیر در ارتباط مستقیم با پوست حساس بدن قرار دارد و با تعریق بدن امکان خیس شدنش وجود دارد. به همین علت، حتماً لباس‌زیر خود را هرروز عوض کنید و آن را به‌خوبی بشویید. شستشوی شورت بهتر است که با دست و با آب سرد یا ولرم انجام شود؛ همچنین برای خشک کردن آن نیز سعی کنید از گرمای طبیعی خورشید استفاده کنید.
شورت‌هایی که از جنس نانو آنتی باکتریال هستند، مانع ایجاد باکتری یا بوی بد می‌شوند، اما این به آن معنا نیست که چون لباس‌زیر بوی بد نمی‌دهد پس نیازی به شستشوی آن نیست؛ شستن به‌موقع لباس‌زیر برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی بسیار مهم است.
هرگز لباس‌زیر مردانه مرطوب را نپوشید و یا آن را درون کمد لباس‌ قرار ندهید؛ رطوبت محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌ها است و این سبب می‌شود سلامتی شما به خطر بیافتد. همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن لباس‌زیر توصیه نمی‌شود؛ زیرا گرمای تولیدی سشوار نیز در مواجهه با رطوبت لباس‌زیر امکان رشد باکتری‌ها را می‌تواند فراهم کند.
خرید شورت مردانه یک خرید حساس در هنگام خرید لباس مردانه به‌حساب می‌آید که باید توجه زیادی به آن شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید شورت، ابتدا مدل‌های مختلف آن را بررسی و باهم مقایسه کنید؛ خرید آنلاین لباس این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید با دقت این مقایسه را انجام دهید. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی درباره‌ی خرید شورت مردانه ارائه دهیم. برای خرید جدیدترین شورت‌های مردانه از مرکز خرید آنلاین بانی مد می‌توانید اینجا کلیک کنید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا