نياز به فارسي نوشتن در برنامه هاي فلش

BNC

Member
اقا ببخشيد دستتون درد نكنه يه برنامه براي اينكه فتونم توي برنامه هاي فلش مثلهsothink swf quicker و بقيه .. ممنون ميشم اگه برنامه بزاريد ... من تو فتوشاپ ام اي ميتونم فارسي بنويسم ها..
 

d@nial

Well-Known Member
شما میتونی از برنامه هایی مثل مریم، IPT و.... استفاده کنی

ipt رو میتونی از www.bornaray.com دریافت کنی

مریم رو هم اگر خواستی پیدا میکنم میزارم برات
 

H-assan

Well-Known Member
اگه در 98 هم کار می کنید با پروین می تونید این کار رو انجام بدید ولی از همه این ها بهتر از نظر من مریم هست
 
بالا