نوشتن متن در فلش از جاوا

par30web

New Member
سلام
من یک سایتی رو دیدم بودم که تو اون صاحب سایت با کد جاوائی یه سری متن ها رو تو جاوا می نوشت و این متون تو یک فلش نمایش داده می شدند! پس از اصرار زیاد متوجه شدم که این فرد از این سایت کمک گرفته!
الآن من هم می خوام یک همچین کاری بکنم! یعنی یک فلش بسازم که مثلا دو تا متن پشت سر هم به صورت فید بیان و برن بعد این متنی که میاد و میره از توی یک جاوا ایمپورت بشه... مثل هدر این سایت!

دوستان لطفا در مورد اینکه برای اینکار فایل فلشی که می سازم باید چطور باشه و اسکریپت رو چیکار کنم یک توضیح بدید.... خیلی خیلی ممنون میشم :rose::rose:
 

par30web

New Member
این تاپیک این همه بازدید داشته!! آقایون من همه جاشو متوجه شدم الا یه جا! فقط نمی دونم چطور بین فلش و کد ارتباط برقرار کنم...
 

++Hadi++

Active Member
یه کلاسی تو فلش هست به اسم external Interface ... با استفاده از این کلاس در کشن اسکریپت 2 و 3 می شه ، بین فلش و جاوا اسکریپت ارتباط بر قرار کرد که البته من باهاش کار نکردم ... ولی در سایتای خارجی بگردین می تونین مطالبی رو در این مورد بدست بیارین . البته شاید بتونم یه چیزایی رو واستون گیر بیارم .
بای...
 

par30web

New Member
هادی جان، من روش کار با فلش (افکت ها) در سویش مکس، بلدم کار کنم ولی اینکاری که می خوام انجام بدم اینه که ببینید من الآن یه متغیری دارم تو سایتم به اسم $post[something] ، حالا می خوام یه فلش درست کنم در کنار افکت های دیگه یه متنی رو هم نشون بده که همون متغیر من باشه که از سایت می گیره! امیدوارم متوجه منظور من شده باشید...
 

++Hadi++

Active Member
تنها راهش همون external interface هست . تو گوگل نمونه های خیلی زیادی هست فقط کافیه بزنین AS3 External Interface Sample ... یه کم سرم شلوغه وگرنه خودم این زمینه رو دنبال می کردم و یه سمپل هم می ذاشتم .
کار external Interface ارسال متغیر و مقادیر از جاوا اسکریپت به فلش و بر عکس هست و این کلاس از توابع اکشن اسکریپت 2 و 3 هست و خودش یه package کامل هست .
 

++Hadi++

Active Member
از آقای masoudn در این مورد بپرسید...ایشون استاد سویش مکس هستند...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا