نمونه ی اجرایی با موتور طراحی بازی Main Core | کاری از گروه R.S.H.D

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
دو تا كتاب دارم كه احتمال خيلي زياد خودت هم اونارو خوندي يك سايت هم بود كه خيلي قشنگ همه چيز رو از اول ساده گفته بود تا حرفه اي و Pixel Shader 2 و XNA.
راستي الگوريتم سايه هات چيه؟

منظورت رو از الگوریتم نفهمیدم . Hard shadow و Soft shadow به صورت پیشفرض با کلاسهای DirectX ایجاد میشه
فقط Area Shadow هست که به روش Occlusion mapping ایجاد میشه .
 

Mirpadyab

Banned
مهدی ما منتظر خروجیهای جدیدتر هستیم .
راستی میشه همکارات و هم معرفی کنی ؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
مهدی ما منتظر خروجیهای جدیدتر هستیم .
سرم یکم شلوغه وقت نمیکنم . هنوز باید خیلی کار بشه .

راستی میشه همکارات و هم معرفی کنی ؟
من , آقای حسینی ( برنامه نویس بخش Shadrer و کدهای سخت افزاری و c# ) احسان که نمیخواد کسی فامیلشو بدونه ( طراح ui و برنامه نویس پایگاه داده )

مهندس شهبازی که برنامه نویسی ماتریس 3D رو یاد داد به ما و الان هم دیگه نیست توی گروه
و چند نفر دیگه که به بهانه های مختلف ول کردن کارو . کلاً الان 3 نفریم . برای همین سرم شلوغه :D
 

Mirpadyab

Banned
سرم یکم شلوغه وقت نمیکنم . هنوز باید خیلی کار بشه .


من , آقای حسینی ( برنامه نویس بخش Shadrer و کدهای سخت افزاری و c# ) احسان که نمیخواد کسی فامیلشو بدونه ( طراح ui و برنامه نویس پایگاه داده )

مهندس شهبازی که برنامه نویسی ماتریس 3D رو یاد داد به ما و الان هم دیگه نیست توی گروه
و چند نفر دیگه که به بهانه های مختلف ول کردن کارو . کلاً الان 3 نفریم . برای همین سرم شلوغه :D


osji kباشی آبدارچی خواستی خبرم کن ...:cool:
 

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
مهدی جان شرمنده یه مدت زیادی درگیر کاری بودم و نتونستم آن بشم و در مورد تلاش شما و دوستانت نظر بدم ...

تبریک می گم ... واقعا خسته نباشی ... به ندرت کسی رو می بینم که به خودش جرات بده وارد مباحث پیشرفته برنامه نویسی مثل ENGIAN ها بشه ... با وجودی که نتیجه نهایی از لحاظ گرافیکی اون قدر ها عالی نیست اما با توجه به تعداد کسایی روی پروژه کار کردن ، نبود بودجه و محدودیتهایی از این قبیل که در تمام پروژه های ایرانی به چشم می خوره نتیجه بسیار بسیار عالی شده ...

فقط یه سوال بهتر نبود از Visual C++ در چارچوب .net استفاده میکردی؟ c# کمی کنده در اجرای برنامه های حجیم

امیدوارم روز به روز در کارتون موفق باشین ....
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام.
دوست عزیز واقعا خسته نباشید. خیلی خیلی خوشحال شدم از دیدن کارتون.
امیدوارم به خوبی تمومش کنید و ما 3d کارها رو هم خوشحال کنید.
باید بگم که دارید نقطه امیدی واسه بازار کار ما 3d کارها ایجاد میکنید. :wink:
موفق باشید.
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
فقط یه سوال بهتر نبود از Visual C++ در چارچوب .net استفاده میکردی؟ c# کمی کنده در اجرای برنامه های حجیم

ممنون . چون زبان XNA پایش روی C# بهتر دیدیم که با C# بنویسیم . C# با Direct هم مچ هست . حتی بهتر از C++
 

جدیدترین ارسال ها

بالا