نمونه کار 10 ( ساخت توپ های درخشان ( Glow Ball ) در نرم افزار Cinema 4D )

Mojtaba - C4D

Active Member
سلام دوستان عزیز
این کار رو با نرم افزار Cinema 4D R15 انجام دادم
کره ها ( توپ ها ) رو به Polygon تبدیل کردم و اونوقت چندتا Surface رو اتخاب کردم و بهشون متریال دادم
واسه درخشیدن از Luminence استفاده کردم
تنها مشکلی که دارم این هست که وقتی رندر میگیرم ، نور (Light ) تصویر ذخیره شده رو هارد سیستم با تصویر نمایش داده شده در پنجره Render View نرم افزار متفاوت هست و اون کیفیت رو نداره
اما موقعی که تصویر ذخیره شده رو به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ انتخاب میکنم درست نشون میده اما با خود ویندوز و حتی با فتوشاپ هم که بازش میکنم نور ها رو درست نشون نمیده . فکر کنم توی تنظیمات
رندر باید کاری رو انجام بدم . لطفا اگه بلدین راهنماییم کنید.

مثل همیشه منتظر راهنمایی های شما هستم
متشکرم
Glow Sphere.jpg
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام.
کار خوبی شده. کاش اندازه کره ها و رنگ نورها رو راندوم تر می ذاشتی انقد یه دست نشه.
من الان متوجه نشدم مشکلت چیه ها. الان این عکسی که گذاشتی اینجا با چیزی که توی رندر ویوت میدیدی فرق داره؟
 

Mojtaba - C4D

Active Member
سلام.
کار خوبی شده. کاش اندازه کره ها و رنگ نورها رو راندوم تر می ذاشتی انقد یه دست نشه.
من الان متوجه نشدم مشکلت چیه ها. الان این عکسی که گذاشتی اینجا با چیزی که توی رندر ویوت میدیدی فرق داره؟

سلام . آره فرق داره و یکی نیست . توی پنجره رندر ویو نورها و سایه ها و رفلکس ها عالی هست اما بعدش که خروجی میگیرم همه چی فرق داره حتی با فتوشاپ هم که بازش میکنم همینطور هست . ولی همین خروجی رو که به عنوان عکس پس زمینه ویندوز قرار میدم درست نشون میده
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
نمی دونم مشکلتون چی هست اصن. از محیط هر دو یه فیلم بگیرید ببینیم چه تفاوتی دارن این دو تا رندر یکی توی ویو و یکی تو برنامه نمایش عکس.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا