نمونه کار دفاع مقدس

mooli63

کاربر فعال انجمن فیلمسازی
یه جا دیگه آپ کن این لینک برا دانلود باید ثبت نام کرد.
 

massomeh1

Member
من امروز وقتم خیلی برای پیداکردن سایت برای آپلود گذشت هرچی سایت امتحان کردم نشد تا توی این سایت که ثبت نام کردم موفق شدم درضمن ثبت نام کاری نداره یک آدرس ایمیل می خواد با یک یوزر و پسورد بعد لینک ارسال شده به ایمیلتون رو کلیک کنید کاری نداره لطفا امتحان کنید من برای آپلود اینها خیلی وقت گذاشتم و زحمت کشیدم.ممنون میشم
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
شما چرا توی خود مجید انلاین اپلود نمیکنید تا 15 مگ اجازه دانلود flv را دارید من هم نتوستم ببینم
 

mooli63

کاربر فعال انجمن فیلمسازی
من قبلا در این سایت ثبت نام کردم. اون پیشنهاد رو دادم که به خاطر این قضیه بازدیدکننده نمونه کار خودت در فروم کم نشه. ولی دیگه بی خیال تو این اوضاع باحالی که داریم همین که تونستی یه آب باریکه پیدا کنی توش ویدیو آپ کنی خودش خیلیه. :lol:
من اینکارو قبلا از تلویزیون دیدم. کلا این سبک کارا تو تلویزیون ایران مد شده. من به شخصه علاقه ایی به کامپوزیت این مدلی ندارم.

ولی حرکت دوربینتو پسندیدم . پرسپکتیوها بیش از اندازه تصنعی شده بود و بعضی جاها حتی دفرمی می دیدم.
ضرباهنگ بد نبود. یعنی خوب بود. همین ضرباهنگ تا حدی کار رو چشم نواز جلوه می داد.

ولی مشکل من با این مدل کامپوزیت در مورد موضوع جنگ بیشتر فرمی هست تا خوب یا بد بودن مولفه های خود کامپوزیت.
ببین تصویر نهایی که رزمندگان کنار تانک درمیون اون گلها قرار گرفتند به نظر می رسه تو این کلیپ قصد بر این بود نوعی یادواره از شهدا حاصل بشه. اما فرم اجرای کلیپ و اون حرکت های سریع از انفجار بعد رگبار و ... اول من رو یاد دموی یک بازی جنگی می ندازه تا یک کلیپ بزرگداشت. دوم این فرم باز مفهوم اسنمرار و تکاپوی رزمندگان رو بیش از هر چیزی القا می کنه یعنی نوعی بارقه ی امید در دل مخاطب نهادن که درجبهه ها همه چیز تحت کنترل نیروهای خودیست ولی این برای 23 سال بعد از جنگ نوعی تناقضه.

اما در مجموع نسبتا روی کامپوزیت 3d از المنت های 2 بعدی مسلطی. خوشحال باشی
 

massomeh1

Member
ببخشید منظورتون اینه که با پرشین گیگ آپلود کنم شما هم نتونستید دانلود کنید یا موفق شدید؟
 

massomeh1

Member
سلام علیکم درباره مدشدن در تلویزون باید بگم که تلویزیون این سبک کارها رو می پسنده اما شما گفتید نمی پسندید میشه بپرسم چه سبک کاری را پسند می کنید ؟ دوم اینکه من هم تکاپو و مقاومت رزمنده ها را نشان دادم هم حال و هوای عبادی و نماز جماعت در جنگ و اهمیت نماز هم یادواره شهدا یعنی که تعریف تصویری از جبهه درباره تناقض درست منظورتون رو متوجه نشدم اگر منظورتون اینه که غلو در نیوری خودی شده باید بگم که به نظرمن ایران به هر حال پیروز شد درسته شهدای زیادی برجای گذاشت اما خود شهادت هم معنی شکست نمی دهد کسانی هم که جانباز شدن اجر خود را بردند یعنی به هرحال یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیافتاد و این یعنی پیروزی پس اگر قدرت نیروهای خودی به تصویرکشیده شده فکر می کنم بی جا نباشد .بعد هم به نظرشما اگر به چه صورتی بود تناقض ایجاد نمی شد میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.درباره پرسپکتیو هم متوجه نشدم در کدوم پلان یا قسمت این دفرمگی دیده شده میشه واضحتر بگین.
 
آخرین ویرایش:

khoushechin

Well-Known Member
کار رو دیدم
خوب بود ولی مشکل اصلی کار به نظرمن استفاده ناشیانه از عکس های بی کیفیت هست!
یعنی درسته که فوتیج های شما قدیمی هست و این طبیعی است ولی آنچنان روی اون کار نشده ولی اجرا خوب بود !
آرم سه بعدی شبکه یک هم از همه عالی تر البته امیدوارم کار خودتون باشه!
 

Simin Secret

Active Member
دوست عزیز بهترین آپلود سنتر = پارسا اسپیس به راحتی تا بی نهایت فضا هم بهتون میده لینک ها مستقیم هست و اصلا هم پاک نمیشه (قانون جدید)

تبلیغ نبود

من کلا با این 4 شیرد مشکل دارم

ممنون میشم یه جا دیگه آپلود کنید
 

massomeh1

Member
سلام به قول ایشان فایل پیوست شده شما اگر با 4shared مشکل دارید فایل پیوست شده را باز کن.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خوب بود میتونست خیل بهتر هم باشه انتخاب عکس زیاد جالب نبود خیلی هاش هماهنگی نداشت با تصویر به عنوان مثال اون وانت یا نیسان که توی کار بود کلاً یک طرفش صاف صاف بود :rose:
 

massomeh1

Member
سلام آقای خوشه چین ممنون از نظرتون درباره کیفیت که این عکسها رو از اینترنت گرفتم و دیگه از این با کیفیت تر گیرم نیومد قدیمی هم هست اما درباره اینکه روش کار کنم تا بهتر بشه منظورتون نرم کردن و پاک کردن نویزها و خلاصه استفاده از فیلترهای فتوشاپ هست . درسته ؟ البته ممکن بود اگر زیاد رو عکسها کاربشه تصنعی به نظربرسه و حال و هوای جنگ رو درست منعکس نکنه درمورد آرم که باید بگم خودشون آرم رو در اختیارم گذاشتند قبلا کارشده بود یعنی آرم کار من نیست.یک سوال شما چند درصد با نظرات جناب مولی 63 موافقید؟
 
آخرین ویرایش:

hamid987

Member
سلام
توی کارهای شما یک نکته ظریف این است که عکس های انتخاب میکنید خوب دور بر نیست یعنی اگر با دقت نگاه کنیم سفیدی دور عکس ودر بعضی از جاها ماسک های که به عکس دادید خوب نشده-
ولی در کل از کارهای شما خوش آومده - موفق باشید
 

Soheil_2034

کاربر متخصص افتر افکتز
سلام دوست عزیز :rose:

از زحمتی که کشیدی ممنون به هر حال کار که موشن گرافیک بشه یه سری مسایل مربوط به خودشو می طلبه که شما متاسفانه رعایت نکردید

اول اینکه انتخاب فوتیج هاتون جدا از بی کیفیتیش به فضا نمی خورد به لحاظ اصلاح رنگ به عنوان مثال تو نمای آخر که خیلی این موضوع مشهود بود

دوم شما feather رو زیاد میدی حتی برای انفجار ها هم این حسس میشه و صحنه قبل از اون وانت یا نیسان ( جدا از نکته ایی که شیرانی عزیز اشاره کرد ) اونجا که الله اکبر نوشته اونجا هم اون کوه هست تپه هست یا هر چی اون هم بد دور بری شده و اونجا خیلی مشهوده

یه جا هم تو انفجار تانک Opacity رو خیلی کم کردی در در حالی که نباید کم می شد و باید از دور فدر میگرفت اونم نه زیاد ( چون خیلی مصنوعی میشه ) من میدونم شما میخوای مرز نیفته بین فوتیج هات اما باید ببینی اون حالت محوی که دور فوتیجت رو میگیره به کار نشسته یا نه

نکته آخر رنگ فوتیج هات خیلی جاها ننشسته به کار و خیلی تصنعی شده

و اما نکات مثبت

حرکت دوربین خوب بود - صدا خوب بود - تدوین خوب بود

به هر حال وقتی کار برای شبکه ملی میزنید یه کم دقتتون رو تو این مسایل پیش پا افتاده بالا ببرید شاید اونجا خیلی مافیایی باشه که کار بهتون میرسه اما اگه خوب ادامه ندید و ضعیف کار ارائه بدید دیگه . . .
 
آخرین ویرایش:

massomeh1

Member
سلام و متشکرم تا اینجا کسانی که در این بحث شرکت کردند تقریبا به نکات یکسانی به عنوان ایراد اشاره کردند و من با بازبینی که روی کارم داشتم این ایرادها را قبول دارم اما نکته ایی که هست اینه که من اتفاقا در کارهایم به دربری توجه خاصی دارم اما همانطور که می دانید وقتی عکسی را ماسک می کنیم دوربری آن واقعا سخته چون باید کلیک ها نزدیک به هم وبا دقتی انجام بدیم که من از بس کلیک کردم انگشت سبابه ام مشکل پیدا کرده و تازگیها سعی می کنم زیاد سراغ کارهایی که نیاز به ماسک کردن و دوربری داره نروم ازبس که دقت لازم داره اما با این حال اگر از این به بعد خواستم چنین کارهایی درست کنم سعی می کنم در حد توانم بیشتر دقت کنم به نکاتی که گفتید. درباره هماهنگی عکسها با فضا اگر درست فهمیده باشم منظورتون کالرکارکشن هست درسته ؟ درباره ایردهایی که در دربری گفتید بعضی جاها به علت تند بودن ریتم کار زیاد به چشم نمی خوره مگر دیگه چندین بار تیزبینانه و بادقت بالا نگاه بشه به جزییات و آتش انفجارهم چون فوتیجها معمولا آلفا نیست و بصورت بکگراند مشکی هرکاری می کردم لبه مشکی می داد و تصنعی می شد مجبور بودم از مدهای تلفیقی مثلا اسکرین یا لایت و غیره استفاده کنم که با تصویر تانک ترکیب بشه و طبیعی تر باشه اگر آتش بصورت آلفا باشه معمولا این مشکلات که گفتید پیش نمیاد.
 
آخرین ویرایش:

yousef_bs

Member
آقا کارت خوبه، من شخصا فکر میکنم اگر تو انتخاب عکس دقت بیشتری میشد کار بهتر از اب در می امد. ولی در کل کارت خوبه.:cool:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا