سلام از موشن گرافیک های با Stroke خوشم میاد چون میدونم چقدر زحمت داره و به خاطر زحمت و وقتی که گذاشتی بهت خسته نباشید میگم
پروانه هم که مجید آنلاینی بود
فکر نمی کنی استفاده از آبجکت گونیا ربطی به موضوع طبیعتت نداشت؟؟ فقط اون استروک ها شکلی شبیه گونیا داشتن و نیازی نبود حتما خود آبجکت رو هم نشون بدی ( شاید می خواستی بگی سازنده اسن خط ها یک گونیاست ) اما بزار کارت با بیینده صحبت کنه
رنگهایی که خونه رو درست می کردن خیلی رنگ های ابتداییی بودن منظورم اینه که یا می بایست از موقعیت دریا به موقعیت خونه رنگ بندی بک هم عوض میکردی اما اگر که نمی خواستی بک رو عوض کنی باید رنگهای بهتری برای خونه میزاشتی یه کم آبجکت هات مثل میز و میوه هم بیش از حد ساده بودن
بریده شدن طناب توسط پروانه کمی غیر منطقی بود ( میدونم محدودیت آبجت داشتی و نمی شد از هر آبجکتی استفاده کنی ) اما پروانه هم انتخاب خوبی نبود بزار خود صحنه ایی که ساختی مشکلت رو حل کنه یعنی وزن خونه طبیعتاً سنگینه و همه میتونن بپذیرن که طناب به واسطه این وزن شده پس نیازی به بریده شدن توسط پروانه نبودش
یه نکته دیگه درسته که این کار موشن هستش اما هدفت از اون استروک هایی که مانع افتادن ترنج تو لیوان می شد چی بود؟؟
نمیتونم منطق استفاده از اون ها رو تو اون لحظه بفهمم
شاید بهتر میبود ( یعنی حرفه ایی تر ) که با افتادن ترنج از رو درخت و افتادن رو اون طناب اولی حالا یه حرکت دوربین داشتی طوری که از دید خود ترنجه داری می افتی توی لیوان انیمیتشم خیلی آسونه
یه چیزیو یادت باشه بیننده اول و آخر کار بیشتر تو نظرش می مونه پس اگه آخرشو قوی تر کار کنی خیلی بهتره و در واقع حرکت نهاییتو بزاری برای صحنه آخر
ربط مثلث اولی به ماهی تو نمای بعد خوب بود هر چند ماهی به نسبت قایق بیش از حد بزرگ بود اصولا تو کارهای این سبکی سعی میشه همه چیز ایده آل باشه
آهنگ کار خیلی قشنگ بود
موفق باشی