سلام.ساختمون اطراف مال پروژه های قبلیم هست. چون معماری سبک خاصی که نداره یه جوری همه از هم طبعیت میکنن.این باعث همخوانی فضا میشه.از این خوشم اومد که توی تصویر اول اون ساختمونی که سمت راست ساختمان اصلی هست هم به انداره ی ساختمون اصلی کار شده در صورتی که توی خیلی از کار های نمای خارجی به ساختمان های مجاور اهمیت چندانی نمیدند به خاطر همین در کار تفاوت کیفیت(دوگانگی)دیده میشه
نور day light هست. color mapping هم reinhard هست. آنتی الیاس هم فکر کنم vray sinc filterفقط یه سوال تو رندر اول از چه نوری استفاده کردین و color mppingو Antialiasing filterروی کدوم گذاشتین ممنون
سلام.آره موشن خوبه اما خب کار بازاری هست.خیلی وقت نمیشه گذاشت.فقط نظر من اینه که تو رندر اول ای کاش ماشینا موشن داشتن و برگای رو زمین همشون سبز نبودن و یه وزش باد احساس میشد و آسمون جون دار تر بود !
پست پرو ترکیبی از Magic Bullet و nik color efx هست. حتما توی پست پروداکشن باید از رندر المنت استفاده بکنی.استاد عارف چجوری پست پرو میکنی که اینجوری میشه
آقا یه سوال... این برگ های روی زمین آبجکت هستن؟ اگه آره میشه بگید مال چه مجموعه ای هستند؟
117خسته نباشی عارف جان . به نظرم قسمت بالای ساختمون خیلی از لحاظ طراحی سنگین شده.راستی این درخت ها مربوط به کدام سری از آبجکت هاست؟
سلام.من نظر عکس دارم.اتفاقا بهتر میشه.البته اگه خیلی سیاه بشه هم بد میشه و تاثیر پذیری هنری باعث گیچ شدن کارفرما میشه! ممنونفقط Override نور خورشید کمه و اختلاف نور و سایه توش دیده نمیشه و تصویر یکدسته (رندر اول)