بی بی کد نمای خارجی

iman13

Well-Known Member
exterior view

سلام
امیدوارم خوشتون بیاد
3Ds max 2011
Vray2.0.0.2
photoshop cs5
Looks Builder
با سپاس از راهنمایی دوستان:rose:

UPDATE شد

یه دید دیگه گرفتم که از قبلی بهتره امیدوارم نقصها برطرف شده باشه :rose:
 
آخرین ویرایش:

madmaster_3d

Well-Known Member
به نظرم کار خیلی قشنگیه. سنگ ها آماده بوده یا خودت ساختی؟ ماهیت کارت خوبه ولی تکسچر چوب کارت و متریال دیوار ها جالب نیست. این 2 تا رو عوض کنی کارت خیلی بهتر میشه . این پلاگین looks builder افکت و رنگ ها رو درست میکنه دیگه درسته؟ تو این مایه ها. مثلا پست پروداکشن هان؟
 

*farshid*

کاربر VIP
کار خوبی شده
من از همه چیزش خوشم اومد
فقط نور خورشید یه مقداری کم جونه
متریال چوب هم میتونست بهتر باشه... در واقع بافتش برای این اشل مناسب نیست ... (باید ریز بافت تر از این باشه)
از همه مهمتر کادر بندیه ... بهتره یه مقدار بیشتر آسمون رو ببینیم .
لندسکیپ کارت خوبه
دیتیل مناسبی داره
در کل خیلی عالی شده
خسته نباشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مرسی از فرشید همه چی کامل و عالی گفت
کار خیلی خوبی شده.البته تاپ گالری فکر کنم تعارف باشه! اما حقیقا کار خیلی خوبی شده.ترکیب بندی خوب شده.پست پرو قوی عمل شده.دیتل گیاهان عالی شده.معلومه وفت گذاشتی و با حوصله کارکردی.برای رفکلتهای توی پنجره به نظرم اغراق آمیزدرختهای بلند بزار تا رفکلت ها پر بشه.نور پردازی هم خوب شده.نور آسمون با نور محیط کاملا مچ هست.
کامل ترش کنم ببین الان چوبت چوب نشده.فقط تکسچر داره.یه دقتی بکن توی شیدرهای حرفه ای.همون چوب رو با color corectuin بصورت monocrom بکن که سیاه سفید بشه بعد به لایه گلاسینس بده.به رفکلت هم بده. بعد بیا توی پنل map با اعداد بازی کن.مثلا عدد گلاسینس و رفلکت رو 50 بزار.مثلا.... ببین چقدر با چیزی الان هست متفاوت میشه
یه مقدرای با camera corection پرسپکتیو نقطه سوم رو اصلاح بکنی خوب میشه
موفق باشی
 

iman13

Well-Known Member
به نظرم کار خیلی قشنگیه. سنگ ها آماده بوده یا خودت ساختی؟ ماهیت کارت خوبه ولی تکسچر چوب کارت و متریال دیوار ها جالب نیست. این 2 تا رو عوض کنی کارت خیلی بهتر میشه . این پلاگین looks builder افکت و رنگ ها رو درست میکنه دیگه درسته؟ تو این مایه ها. مثلا پست پروداکشن هان؟

سلام ممنونم دوست عزیز :rose:
آره پست پروداکشن رو با looks builder و ps انجام دادم
دقیقا مجبور شدم سنگ رو هم خودم مدل کنم
 
آخرین ویرایش:

iman13

Well-Known Member
کار خوبی شده
من از همه چیزش خوشم اومد
فقط نور خورشید یه مقداری کم جونه
متریال چوب هم میتونست بهتر باشه... در واقع بافتش برای این اشل مناسب نیست ... (باید ریز بافت تر از این باشه)
از همه مهمتر کادر بندیه ... بهتره یه مقدار بیشتر آسمون رو ببینیم .
لندسکیپ کارت خوبه
دیتیل مناسبی داره
در کل خیلی عالی شده
خسته نباشی

سلام فرشید ممنون از نظری که دادی :rose:
آره حتما اصلاح میشه :snap: و از نظراتت استفاده میکنم

سپاس
 

iman13

Well-Known Member
سلام.مرسی از فرشید همه چی کامل و عالی گفت
کار خیلی خوبی شده.البته تاپ گالری فکر کنم تعارف باشه! اما حقیقا کار خیلی خوبی شده.ترکیب بندی خوب شده.پست پرو قوی عمل شده.دیتل گیاهان عالی شده.معلومه وفت گذاشتی و با حوصله کارکردی.برای رفکلتهای توی پنجره به نظرم اغراق آمیزدرختهای بلند بزار تا رفکلت ها پر بشه.نور پردازی هم خوب شده.نور آسمون با نور محیط کاملا مچ هست.
کامل ترش کنم ببین الان چوبت چوب نشده.فقط تکسچر داره.یه دقتی بکن توی شیدرهای حرفه ای.همون چوب رو با color corectuin بصورت monocrom بکن که سیاه سفید بشه بعد به لایه گلاسینس بده.به رفکلت هم بده. بعد بیا توی پنل map با اعداد بازی کن.مثلا عدد گلاسینس و رفلکت رو 50 بزار.مثلا.... ببین چقدر با چیزی الان هست متفاوت میشه
یه مقدرای با camera corection پرسپکتیو نقطه سوم رو اصلاح بکنی خوب میشه
موفق باشی

سلام عارف جان مثل همیشه نقد خوبی داشتی مثل آقا فرشید البته کاملتر و با جزییات بیشتر
دقیقا کاری که دارم انجام میدم همینه در حال اصلاح متریالها هستم
راستی مگه من چمه منم تاپ گالری خوشم میاد ( شوخی بود انشاالله رو اصلاحیه بیشتر کار میکنم که ما هم روانه تاپ گالری بشیم )

 

darkwish_2006

Well-Known Member
بسیار زیبا شده .
آدم رو به هوس میندازه خودش دست به کار بشه
ولی کو دانش و علمش !
از کجا باید شروع کرد اکستریور رو ؟
چه نوری برای محیط باید به کار برد ؟
تنظیماتش چیه ؟
ای کاش یکی ی آموزش درست میکرد موار مهم رو توش ذکر میکرد

keep it up !
 

*farshid*

کاربر VIP
همون چوب رو با color corectuin بصورت monocrom بکن که سیاه سفید بشه بعد به لایه گلاسینس بده.به رفکلت هم بده. بعد بیا توی پنل map با اعداد بازی کن.مثلا عدد گلاسینس و رفلکت رو 50 بزار.مثلا.... ببین چقدر با چیزی الان هست متفاوت میشه
عارف این نوع شیدر سازی زیاد هم حرفه ای نیست ... البته من هم کما بیش از این روش استفاده میکنم ...
این متن رو مطالعه بفرمائید ... همیشه استفاده از خود مپ برای گلاسینس و رفلکت پاسخگو نیست
این یک مثال برای ساختن متریال با مپ های مختلف
Metals2.jpg
و این هم نتیجه کار
MetalOldScratch.jpg
همین کار رو میشه در مورد هر نوع متریالی انجام داد و به نظر من همیشه نتیجه رضایت بخشی داره...
Do not feel like you have to use variations of the same map in all your slots. Real life does not always work like that (although it sometime does). Add extra, discrete layers to your glossiness and bump maps – they will only add to the material’s realism.
(برداشت از bbb3viz.com )
 

::reza::

کاربر VIP
سلام.
قبل از هر چیز باید ببخشید دیر رسیدم چون این چند مدتی درگیر کار و درس بودم .
کار خوبی شده . متریالهای چوب همون نکته اصلی کارت هست . اکه بتونی اصلاحشون کنی کارت خیلی خوب میشه. زاویه دوربین هم کمی میتونست به سمت بالا باشه. اگه میخوای آب رو تو صحنه داشته باشی کمی به دوربین فاصله بده.
درختها و گیاهان نقاط قوت کارت هستند. خیلی خوب شده.
موفق باشی
 

iman13

Well-Known Member
بسیار زیبا شده .
آدم رو به هوس میندازه خودش دست به کار بشه
ولی کو دانش و علمش !
از کجا باید شروع کرد اکستریور رو ؟
چه نوری برای محیط باید به کار برد ؟
تنظیماتش چیه ؟
ای کاش یکی ی آموزش درست میکرد موار مهم رو توش ذکر میکرد

keep it up !
ممنون
اگر در مورد معماری میپرسی که خوب باید دانش و علمشو داشته باشی و از همه مهمتر ذوق و دید و احساس هنری
اگر در مورد 3D میپرسی به آدرس زیر برو کلی کمکت میکنه
http://forum.majidonline.com/threads/124627-Majid-Online-Vray-Book-HINTS
منم خیلی چیزا ازش در اوردم
 

iman13

Well-Known Member
سلام.
قبل از هر چیز باید ببخشید دیر رسیدم چون این چند مدتی درگیر کار و درس بودم .
کار خوبی شده . متریالهای چوب همون نکته اصلی کارت هست . اکه بتونی اصلاحشون کنی کارت خیلی خوب میشه. زاویه دوربین هم کمی میتونست به سمت بالا باشه. اگه میخوای آب رو تو صحنه داشته باشی کمی به دوربین فاصله بده.
درختها و گیاهان نقاط قوت کارت هستند. خیلی خوب شده.
موفق باشی

ممنون از نظر درستت من همیشه تو ویو گرفتن ضعف داشتم فعلا در حال اصلاح کارم فکر کنم چیزه خوبی بشه
نکاتی که گفتی تو کارم چک میکنم ممنون :rose:
 

iman13

Well-Known Member
چطوری گیاهاتو اینقد خوب دروردی؟:-س :د
گیاهان که آماده هستن خوب درومدنش بستگی به نور و رندر و پست پرو داره ! من تو کارم خیلی شلوغ کردم طرح ساختمون گم شده !!!
اگه سه مورد بالا رعایت بشه حتی اگه یه بوته علف هم باشه تو کار زیبا میشه تو این سایت اساتید خوبی هستن که بهتر از من میتونن کمک و راهنمایی کنن
امیدوارم تو اصلاحیه این نکات ریز اما مهم برطرف بشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا