نمایندگی مینی چیلر جی ال

نمایندگی مینی چیلر جی ال
ميني چيلر يا چيلر آپارتماني در اصل چيلرهاي هوايي كوچک و کم صدايي مي باشند که داراي ظرفيت کمتر از 20 تن تبريد بوده است و براي آپارتمانها، ويلاها و ساختمان هايي كه مي خواهند سرمايش و حتي گرمايش مستقلي داشته باشند و مشكلات مربوط به موتورخانه مركزي را نتوانند تحمل کنند به كار گرفته مي شوند.

برای خرید مینی چیلر و یونیت های داخلی به نکات زیر توجه فرمایید
حتما این کار را به یک مشاور و مجری با تجربه بسپارید.( بیتا سرویس )

خیلی درگیر انتخاب برند ها نشده و تمرکزتان را روی انتخاب مجری متعهد، باتجربه و توانمند بگذارید.مینی چیلر ال جی جزو بهترین برندها می باشد.برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی ال جی - گلدیران تماس حاصل نمایید.

در مراحل ابتدایی پروژه به فکر زیر سازی های لازم باشید.

فریب قیمت های گران را نخورید.

همیشه و در همه ی مراحل کار ناظر اجرا باشید.

همه ی سوال های ذهنتان را پیش از روی دادن هرگونه سوتفاهم بپرسید ، بپرسید و بپرسید.

فشار بی مورد به پیمانکار جهت تسریع راه اندازی سیستم قطعا از کیفیت اجرا می کاهد.

ازاین تصور که استفاده از مینی چیلر کلاس کار ساختمان را خیلی بالا می برد به شدت بپرهیزید چرا که این سیستم برای همه ی کاربری ها مناسب نبوده و ممکن است برایتان خیلی بیشتر از آسایشی که به ارمغان آورده گران تمام شود.
مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، نصب پکیج ، تعمیر پکیج ،نصب اسپلیت،تعمیر اسپلیت ، داکت اسپلیت، نصب پمپ آب ، تعمیر پمپ آب ، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله نمایندگی ایران رادیاتور، نمایندگی ال جی و شرکتهای دیگر را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا