blues5

Member
معرفی دستبند هوشمند هواوی Honor Zero B0
ویژگی های اسمارت بند huawei honor zero

هواوی جزو شرکت هایی است که این روزها در زمنهتولید گجت های پوشیدنی حرفی برای گفتن دارد. و بی طرفانه می توان گفت که محصولاتوی از کیفیت و کارآیی بالایی نیز برخوردار هستند.

یکی از این موارد دستبند هوشمند Honor Zero و در بعضی موارد به Huaweiband B0 گفته می شود.

از ویژگی های ظاهری این دستبند هوشمند،نمایشگر دایره شکل و زیبای آن است که با این وجود بیان عنوان ساعت هوشمند برای آننیز مناسب است.

pan_huawei-honor-band-zero-2.jpg

این دستبند هوشمند تنها 25 گرم وزن دارد و در بینساعت های هوشمند بسیار سبک وزن قرار می گیرد.
صفحه نمایش 1.06 اینچی آن ازنوع OLED ساخته شده است که کیفیت تصویری برابر با 128 × 128 پیکسل است. بدنه ی این ساعت از فلز ضد زنگ بارنگ تقریبا مات است که با وجود رنگ بندی متنوع برای بند های آن، زیبایی ظاهری خاصی به آن بخشیده است.
امکان محاسبه تعداد گام ها و کالری سوازنده شده،میزان زمان و وضعیت و چگونگی خواب شما و اعلان‌های موبایل شامل تماس‌های دریافتی،پیامک‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی توسط ویبره به شما اطلاع داده می‌شود.
جنس این بند از یک نوع پلیمر مصنوعی TPU است کهباعث ایجاد عدم حساسیت برای افراد مختلف می شود.
قابلیت ضد آب و گرد و غبار با وجود استاندارد IP68 که نشان دهنده ی استفاده به مدت نیم ساعت در عمق یک متری است، این ساعتهوشمند را در شرایط مختلف کاربردی و در واقع قابل استفاده می کند.
اجزای داخلی گجت پوشیدنی هواوی، شامل، حافظه داخلی 512 کیلوبایت از نوع فلش و حافظه رم 128 کیلوبایت است که اینمقدار حافظه در اختیار پردازنده CortexM4 STM32F411 جهت پردازش اطلاعات استفاده می شود.
ti26_huawei-band-b0-zero-01.jpg

باتری 70 میلی آمپری غیر قابل تعویض از دیگر اجزای داخلی آن است که به طور میانگین 90 دقیقه طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود و پس از آن حدود 4 روز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین تا14 روز در حالت آماده به کار به سر می برد.
یکی از امکانات کاربردی این دستبند امکان شارژ سریعدر عرض 10 دقیقه جهت استفاده به مدت یک روز است.
دست بند سلامتی Honor Band Zero تنها می تواند به موبایل و یا دستگاه های متصل شود که دارای سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه 4.4 به‌بالا و یا آی‌او‌اس7 به‌ بالا باشند.
در عین حال که این دستبند می تواند زیبایی و جلوهخاصی روی مچ دستتان داشته باشد، کارآیی بالایی نسبت به یک ساعت معمولی می تواندبرای شما داشته باشد.

منبع :
همه چیز درباره ساعت هواوی Honor Zero یا B0
 

جدیدترین ارسال ها

بالا