blues5

Member
ظاهر و باطن لپتاپ های ایسوس PRO

AsusPRO خانواده حرفه ای لپ تاپ ایسوس است که نام آن با طراحی، کیفیت و سخت افزاری که دارد کاملا مطابقت می کند.

این مجموعه به دو سری B و P تقسم می شود.
ktc_p_setting_fff_1_90_end_500.png
سری B از 13.3 اینچ تا 15.6دارای مدل های مختلف هستند. به طور مثال اگر ADVANCED B551LG را در نظر بگیرید یکی از محکم ترین و مقاوم ترین لپتاپ های شناخته است که بدنه ای از جنس کربن تقویت شده دارد و از مواد پلاستیکی که همیشه در ساخت نوت بوک ها به کار می رود استحکام بیشتری دارد.

وزن آن حدود 2.5 کیلوگرم است و ضخامتی برابر با 26 میلی متر دارد. مات بدون بدنه کمک می کند تا اثر انگشت خیلی کمتر به نظر بیاید.

برای مهندسانی که امور مربوط به گرافیک، نقشه کشی و یا برنامه نویسی انجام دهند بسیار مناسب هستند.

سری P لپ تاپ Asus، عموما از بدنه و لولای محکمی ساخته شده اند. جنس به کار رفته در آن از پلاستیک با کیفیت است که مثلا در P2530UJ به دلیل وجود طرح فلزی شاید در نگاه اول آلومینیومی به نظر بیاید.

درایو نوری، پورت شبکه LAN، VGA، HDMI، USB 2.0 و USB 3.0 از درگاه های ارتباطی آن هستند. البته وجود بلوتوث و وای فای را فراموش نکنید.
[CENTER][IMG]http://uupload.ir/files/2tws_main1.jpg [/CENTER]
پردازنده آن از نوع Intel Core i3، i5 یا i7 ( 6500U - 6200U - 6100U )است و سرعتی در حدود 2.3 تا 3 گیگاهرتز دارد.

وجود پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce 920M و همچنین در مدل های مختلف از حداقل رم 4 تا 8 گیگ بایت استفاده کرده است.

در نتیجه با مجموعه ای تقریبا حرفه ای روبرو هستیم که از پس کارهای روزمره به راحتی بر می آید.

باتری 6 سلولی نیز این پیام را می رساند که حداقل با هر بار شارژ می توانید تا 6 ساعت کارکرد دارد. این باتری به راحتی قابل تعویض برای تعمیر یا نگهداری به طور جداگانه برای مدت طولانی است.

در نهایت از خصوصیات اصلی این لپتاپ ها می توان به امکانات بالا در ازای قیمت نسبتا پایینی که دارند اشاره کرد. بعضی ها این سری نوت بوک های ایسوس را لپتاپ های اداری می نامند زیرا مجموعه های اداری با صرف هزینه معقولی می توانند تعدادی از این لپتاپ ها را برای کارمندان خریداری کنند در عین حال که ویژگی ها و کاربری زیادی دارند.

منبع : بررسی لپتاپ ایسوس سری AsusPRO
 

جدیدترین ارسال ها

بالا