[مقاله] نقد وبررسی تبلت ایسوس همراه با کیبورد tf103c

blue.s5

Member
71221059331982698295.jpg

سری ترانسفورمر ایسوس نماینده خلاقیت مهندسین این شرکت است. محصولات این سری را در کمتر برند دیگری میتوانید با این کیفیت و با این قدرت مشاهده کنید.ایسوس در سری ترانسفورمر کارایی چندین دستگاه را برای شما فراهم میکند و البته راحتی کار نیز دو چندان میشود. تبلت جدید TF103C آخرین فرزند از تبدیل شونده های ایسوس است که با آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های ایسوس مجهز شده است. پردازنده مثل بیشتر دستگاه های جدید ایسوس از سری اتم اینتل است و ذو هسته 1.8 گیگاهرتزی درون آن پردازش هارا بر دوش خود دارند و پردازنده گرافیکی مجتمع سری اچ دی اینتل هم بخش گرافیک را کنترل و هدایت میکند. بزرگترین نقطه ضعف این دستگاه حافظه رم 1 گیگابایتی آن است که با توجه به نرم افزار های امروزی اندکی آزار دهنده خواهد بود. صفحه نمایش این تبلت 10 اینچی تفکیک پذیری 1280 در 800 پیکسل را داراست که برای سایز 10 اینچ یک کیفیت معمولی بوده و چنگی به دل نمیزند.البته پنل IPS رنگهایی شفاف و زاویه دیدی بی نظیر را به همراه دارد ولی اگر به دنبال تماشای طولانی مدت ویدئو و کارهایی بسیار ظریف هستید شاید گزینه های بهتری برای انتخاب داشته باشید.
این تبلت به طور پیش فرض 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این میزان حافظه در وهله اول کمی ناامید کننده به نظر خواهد رسید. اما توجه داشته باشید که این محصول به شیار microSD مجهز شده، بنابراین افزایش حافظه دستگاه به راحتی امکان پذیر است. بهره‌مندی از GPS و پشتیبانی از قابلیت USB OTG دو مورد از امتیازات این 10 اینچی ایسوس به شمار می‌روند. مدل TF103CG از شیار سیمکارت بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد که از شبکه های مخابراتی نسل سوم 3Gاستفاده کنید.
برای یک تبلت 10 اینچی دوربین یک معیار به حساب نمی آید چون حمل و عکس برداری با آن انقدری سخت هست که خرید یک دوربین را به استفاده از آن ترجیح دهید. با این حال وجود آن هرچند با کیفیتی پایین از نبود آن بهتر است. ایسوس از یک سنسور 2 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری استفاده کرده که کاملا منطقی به نظر میرسد.
داک کیبورد دار همراه این تبدیل شونده دارای اسلات کارت حافظه و کیبورد QWERTY و یک موس تاچ میباشد که کارکرد سیستم عامل اندروید را چندین برابر میکند.همچنین استفاده آن به عنوان یک پایه مستحکم کارایی تبلت را بیشتر میکند.


منبع: فروشگاه اینترنتی تبلت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا