Dante
Member
سلام 
بعد از ۱ سال از اولین طراحی BigBoss به سرم زد که دوباره طراحیش کنم. بنظرم کاراکتر با ابهتی هستش و محبوترین کاراکتر من در دنیای بازی های کامپیوتری. بعدش از دانته خوشم میاد البته نه این دانته تو نسخه جدید DMC!!!!!
خلاصه!!!! تو این طراحی برای پارچه ها از تکسچر استفاده کردم. همیشه اعتقاد داشتم کل طراحی باید از پایه کشیده بشه و از تکسچر استفاده نشه اما تو این طراحی دیدم نه! نه تنها نمی شه استفاده نکرد, بلکه چقدر کار رو جالب تر می کنه (بند لباسش سمت چپ طراحی بدون تکسچر خوب نمی شد). برای اینکه یه تکسچر با بافت درشت داشته باشم از یه پارچه عکس ماکرو گرفتم و تکسچر دلخواهم تو فتوشاپ ساختم.
لوگوی کلاهشو حوصله نداشتم تو فتوشاپ بکشم تو illustrator کشیدم.
این نکته رو هم باید ذکر کنم که من نسبت به عکس اصلی جوونترش کردم به یاد بازی snake eater وگرنه می شد کاملا مثل خودش باشه ولی من دوست داشتم مثل جوونیاش باشه ولی با همین یونیفرم.
WIP به زودی اضافه می شه.
فعلا نکته ای به ذهنم نمی رسه. امیدوارم خوشتون بیاد
تقدیم به دوستداران MGS!

بعد از ۱ سال از اولین طراحی BigBoss به سرم زد که دوباره طراحیش کنم. بنظرم کاراکتر با ابهتی هستش و محبوترین کاراکتر من در دنیای بازی های کامپیوتری. بعدش از دانته خوشم میاد البته نه این دانته تو نسخه جدید DMC!!!!!
خلاصه!!!! تو این طراحی برای پارچه ها از تکسچر استفاده کردم. همیشه اعتقاد داشتم کل طراحی باید از پایه کشیده بشه و از تکسچر استفاده نشه اما تو این طراحی دیدم نه! نه تنها نمی شه استفاده نکرد, بلکه چقدر کار رو جالب تر می کنه (بند لباسش سمت چپ طراحی بدون تکسچر خوب نمی شد). برای اینکه یه تکسچر با بافت درشت داشته باشم از یه پارچه عکس ماکرو گرفتم و تکسچر دلخواهم تو فتوشاپ ساختم.
لوگوی کلاهشو حوصله نداشتم تو فتوشاپ بکشم تو illustrator کشیدم.
این نکته رو هم باید ذکر کنم که من نسبت به عکس اصلی جوونترش کردم به یاد بازی snake eater وگرنه می شد کاملا مثل خودش باشه ولی من دوست داشتم مثل جوونیاش باشه ولی با همین یونیفرم.
WIP به زودی اضافه می شه.
فعلا نکته ای به ذهنم نمی رسه. امیدوارم خوشتون بیاد

تقدیم به دوستداران MGS!