نفـــــــوذ مرگبــــــــــــار (سطح متوسطه)

manammammad

Member
امروز میخوام خجالت رو بزارم کنار و براتون از گذشته بگم و یه سری انتقاد به طرز فکر دوستان درباره مساله ای نه چندان پیچیده به نام تروجان داشته باشم.


تا بحال چه در سوالاتی که در اینترنت از من شده و چه برخورد هایی که در دنیای واقعی با شاگردان یا مردم عادی داشتم ، به این مساله برخوردم که ما هنوز نمیدونیم تروجان چیه و چیکار میکنه. ببینید عزیزان من ، تروجان یه جور ویروس کامپیوتریه که وظیفش خرابکاری یا چاخانهایی مثل سوزوندن مونیتور یا سی پی یوی شما نیست. وظیفه تروجان ، جمع آوری و ارسال اطلاعاتی هست که بخاطر اون اطلاعات ساخته شده. یه تروجان هست که وقتی وارد کامپیوتر قربانی میشه فقط [پسورد یاهو مسنجر قربانی رو به ایمیل فرستنده ] میفرسته و از طرفی دیگه یه تروجان هم هست که [علاوه بر پسورد یاهو مسنجر قربانی تمامی پسوردهایی که شخص قربانی در اینترنت اکسپلورر زده و یا در مرورگر فایر فاکس زده و یا در مرورگرهای شناخته شده دیگه مثل اپرا یا سفری زده شده رو هم میفرسته به ضمیمه مسیج آرشیوهای یاهوی قربانی اونم نه به ایمیل بلکه به یک محلی برای نگهداری فایلها در اینترنت به نام FTP تا شخص فرستنده تروجان هروقت میلش کشید سر فرصت و در کمال سرزندگی بره و اونا رو مطالعه کنه.این پسوردهای مرورگر شما میتونه پسورد وبلاگتون باشه یا پسورد وبسایتهای کنکورتون و یا پسورد سایت دانشگاه آزادتون برای انتخاب واحد هاتون و یا پسوردتون در یک فروم گفتگو و یا پسورد جدیدی ایمیلتون که در هنگام تعویض پسورد در یاهو ] وارد کردید. پس با این مطالب که بهتون گفتم خودتون رو آپدیت کنید و هنوز مثل گذشته فکر نکنید که تروجانها فقط به یاهو مسنجرتون کار دارن.ادما تو این دوره زمونه خیلی خیلی پر رو تر از گذشته شدن چه برسه به تروجانهای بی زبون.

حالا نکته انحرافی که متاسفانه به شدت این فکر گسترش پیدا کرده اینه که زمان عمر یک تروجان به این صورت نیست که مثل یک بمب منفجر بشه و بلافاصله همه اطلاعاتی رو که به اون مامور شده رو جمع کنه و بفرسته و خودشم ره ترکستان!!! رو در پیش بگیره و دیگه ازش خبری نشه.بلکه همونجا لنگری میندازه که بیا و ببین. بعدشم دست به چنان تولید نسلی میزنه که گند سیستم رو در میاره و اونقته که خر بیار و باقالی له کن!!! خیلیا رو دیدم که بعد از اینکه متوجه میشن سیستمشون آلوده به تروجان شده بلافاصله پشت همون سیستم آلوده دست به تعویض پسورداشون میزنن که اینکارشون خنده تروجان رو در میاره. این رو بدونید که اگر تروجانی برای دزدی پسورد شما وارد سیستمتون شده ، مطمئنا فکر اینجاها رو هم کرده و در صورتی که شما در پیشگاه اعظم تروجان دست به تعویض پسورد هم بزنید بدون اینکه احتیاج باشه با پسورد جدید بالا بیاید و یا اینکه حتی موقع تعویض پسورد و ورود پسورد جدید بخواید زرنگ بازی در بیارید و پسورد جدیدتون رو COPY & PASTE کنید روی محل خودش ، بازهم همین تروجان به شما به چشم چنان دلقکی نگاه میکنه و چنان خنده مستانه ای سر میده که گوش عالم رو کر میکنه.

پس این رو به خاطر داشته باشید.هروقت متوجه شدید و بلانسبت بو بردید که سیستمتون به تروجان آلوده هست ، اولین کاری که میکنید این نباشه که بیاد آنتی ویروستون رو آپدیت کنید --البته اگر آنتی ویروسی نصب کرده باشید--- بلکه اولین قدم شما به عنوان یک با تجربه باید این باشه که ویندوزتون رو تعویض کنید.اونم با فرمت کردن درایوی که ویندوز روش نصب بوده در هنگام نصب ویندوز.فرمت درایو اصلی رو بخاطر این میگم تا بچه هایی که تروجان مادر زاییده و درایو شما رو با یه زایشگاه عوضی گرفته هم نابود بشن. درضمن موقعی که سیستم شما به تروجان آلوده باشند ، فایلهای صوتی و ویدیویی شما پاکیزه هستند و فکر نکنید که اونا رو هم باید از بین ببرید.

به جز کارهای پست و کوچک مثل ارسال تروجانها ، روشهای دیگه پیشرفته دیگر هکری هم وجود داره که بدون ارسال فایلهای آلوده به تروجان صورت میگیره.مثل هک کردن و ورود به سیستمهای راه دور بوسیله پورتهای باز در سیستمها. یکی از معروفترین و خطرناکترین این پورتها ، پورت ۱۳۹سیستمتون هست که به نت بایوس NET BIOS معروفه. برای هک کردن به این روش که کاملا هم عملی هست و خودم هم شخصا تجربش کردم با همکاری یکی از دوستان و همشهریانم به اسم بهروز بهنامی ، میتونید حتی به سیستمهای آی اس پی ها البته در شهرستانها و نه در تهران هم نفوذ کنید و حتی مثل تجربه قدیمی من برای خودتون کارت اینترنت مجانی هم بسازید و حتی مثل من و بهروز هر وقت هارد دیسک کم آوردید و یا خواستید برای همدیگه فایل یا فایلهایی بفرستید که طرف مقابلتون مسافرت بود و وقتی برمیگشت شما مسافرت بودید ، بریزید روی هارد اون آی اس پی فلک زده تا دوستتون که از مسافرت برگشت بره از روی اون هارد برداره بریزه رو سیستم خودش.

برای هک کردن با استفاده از پورت باز نت بایوس ، اولا خودتون باید یا ویندوز 2000 داشته باشید و یا سیستم عامل عظیم SUN SOLARIS که من طبیعتا بهتون ویندوز 2000 رو پیشنهاد میکنم.در مرحله دوم شخصی که شما میخواید وارد سیستمش بشید باید ندونه که اکانت ADMINISTRATOR چیه و مثل مسئولین فنی دانشکده من در تهران و محل تدریسم در یکی از اموزشگاههای پل سید خندان ، اومده باشه یه اکانت ورود به ویندوز به اسم ADMIN ساخته باشه و ندونه که اکانت ADMINISTRATOR هم وجود داره و بدون پسورده.(که از این احمقا در تهران تا بخواید من دیدم.حتی بیشتر از جمعیت شهرستان خودم). این نکته رو هم فراموش نکنم که ویندوز شما باید حتما 2000 باشه و ویندوز طرف مقابل ایکس پی یا 2000 باشه و یا ویستا فرقی نمیکنه. در مرحله سوم باید آی پی اصلی طرف مقابلتون رو داشته باشید که اینکار اگر در یک آی اس پی شهرستانی باشید همیشه ثابته و اگر در تهران باشید متغیره.در مورد سیستمهای شخصی هم که میتونید با استفاده از تروجانها این آی پی ها رو بدست بیارید. مرحله آخر هم یاد گرفتن چگونگی کار هست که با دیدن ویدیوی زیر یاد میگیرید. مطمئن باشید.​

2j1q55c.jpg
2hoab2c.jpg
2n7qsg0.jpg



و در نهایت اینم لینک دانلود فیلم آموزشی کاملا واضح. اگه اهل موزیکهای پر سر و صدا نیستید اسپیکرتون رو خاموش کنید و فقط تماشا کنید.

http://rapidshare.com/files/88744991/Netbios-Hacking.rar

راهنمای دانلود

---------------------------

در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.

وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد

در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE

بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.

این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.

بدین صورت دانلود آغاز میشود........​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا