موافقم!توی تصویر سمت راست نوشته هایی رو که توی کادر کاغذ قدیمی نوشتی یه حالتی داره که جدا از کاغذ به نظر میاد
اگه بتونی کاری کنی که این نوشته ها جوری نمایش داده بشن که نوشته شده روی همون کاغذ به نظر بیان خیلی بهتر میشه
یه سوال:
به نظر شما آیا کار باید برای هر کسی که اونو می بینه قشنگ باشه یا باید صاحب کار ازش راضی باشه؟
مثلا فرض کنید که صاحب کار شما خیلی خوش صلیقه نباشه ولی خیلی هم ایراد گیر باشه!!!
واقعا جواب دادن منطقی به این سوال کار آسونی نیست.
نظر شما چیه؟!؟
خوب البته من نميدونم شما دقيقا كجا كار ميكنيد (دفتر داريد يا شركت يا ...) و اينكه مشتري مستقيما با خودتون در ارتباط يا نه؟!ادامه ی بحث مشتری مداری یا مشتری مشتری مداری:
سارا خانم منم قبول دارم که برای مشتری ای که (( .... شعوره)) نباید کار کرد اما ما که همیشه نمیتونیم مشتریامون رو بلافاصله بشناسیم!!
همون مشتری های دائم ما هم یه روز برای اولین بار دیدیمشون مگه نه؟!؟
من متاسفانه یا خوشبختانه هیچ وقت نشده که برای نیم ساعت طراحی نیم ساعتم حرف بزنم.(نه که جسارتا شما همچین کاری می کنیدا!!!).
ادعایی ندارم - هنوز از خیلی از بچه ها خیلی خیلی بی سوادترم اما من معمولا 1 ساعت طراحی می کنم و دیگه اصلا حرف نمی زنم.
ولی وقتی مشتری کارت رو کلا زیر پا می ذاره آدم یکم خیلی زیادمی شه....
کارت به صورت کلی بسیار خوب از آب در اومده ولی خیلی چشم نواز نیست