یکی از دغدغه هایی که اغلب برای همه اتفاق می‌ افتد نصب و تعمیر لوازم خانگی از جمله لوازم و وسایل آشپزخانه است. لوازم خانگی نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است پس از مدتی نیازمند تعمیر و اصلاحی در سخت افزارها و قطعات باشند. اما به دلایل مختلف ( از جمله سنگین بودن و سختی در جابجا کردن آنها ) به جز تعمیر، هزینه هایی جانبی دیگری هم دارند و از این رو تعمیر آنها یک مشکل محسوب می شود.

شرکت آلتون یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت ها در حوزه لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز مبله، فر توکار، هود و ... است. شرکت رامفورد سرویس تنها نماینده مجاز خدمات پس از فروش آلتون در ایران هستیم که نصب و تعمیر لوازم خانگی شما از جمله تعمیر اجاق گازهای رومیزی، تعمیر اجاق گازهای مبله و همچنین نصب و تعمیر انواع فر از جمله نصب و تعمیر فر توکار را در دستور کار خود قرار داده ایم.

نصب و تعمیر لوازم خانگی یک کار تخصصی و بسیار حرفه‌ای است و فقط کسانی می توانند این کار را انجام بدهند که دوره‌ های مختلفی را در این زمینه دیده باشند. از این رو اگر قصد نصب و تعمیر لوازم خانگی را دارید با نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش آلتون, شرکت رامفورد سرویس تماس بگیرید تا تکنسین‌های ما در اسرع وقت برای تعمیر آن نزد شما بیایند
 

جدیدترین ارسال ها

بالا