نصب قفل ضد سرقت برای کاهش سرقت از منازل

jahan98

New Member
قفل ضد سرقت یکی از مهم ترین و اصلی ترین یراق ها برای ایجاد امنیت در ساختمانهاست.

مهم است که برای تامین امنیت از قفل و درب مناسب استفاده نمایید. به این نکته توجه کنید که هر چقدر درب ورودی منزل شما دارای امنیت باشد، بدون نصب قفل مناسب و ضد سرقت، مقاومت درب اهمیتی ندارد.

قفل ضد یرقت دارای مدلهای مختلف مکانیکی و هوشمند است. بعد از قفل درب، دستگیره مهم ترین یراق نصب شده بر روی دربهاست. دستگیره درب ورودی هم تا حدودی بر روی امنیت درب تاثیر گذار است. مهم ترین نکته در هنگام خرید دستگیره درب، انتخاب جنس مقاوم و نشکن می باشد. برای خرید دستگیره و قفل درب مهم است تا با مرکز فروش دستگیره درب در تهران تماس بگیرید و محصولات را از مجموعه های معتبر خریداری نمایید.

استفاده از قفل و دستگیره بی کیفیت موجب افزایش سرقت از منزل شما می شود!

اگر برای درب ورودی ساختمانتان از دستگیره و قفل با کیفیت استفاده نکنید، سارقین به راحتی می توانند به منزل شما وارد شده و امنیت منزلتان کاهش یاید. بهترین مدل قفل ضد سرقت را می توانید از برند کاله ترک خریداری نمایید مدلهای قفل دیجیتال ضد سرقت هم از بهترین و امنترین مدل قفل درب ورودی است که می توانید برای ساختمانتان خریداری و نصب نمایید. برای استفاده از این قفلها باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

برای خرید انواع قفل ضد سرقت ودستگیره درب باکیفیت می توایند با فروشگاه جهان یراق تماس بگیرید برای مشاهده محصولات قفل ضد سرقت کلیک کنید...
55.jpg
 

yaragh98shop

New Member
خرید قفل ضد سرقت امن یکی از دغدغه های افراد برای ایجاد امنیتدر منزلشان است. این قفلها دارای زبانه های فولادی بوده و به هیچ عنوان قابل برش و اهرم نمودن نیستند. بهتری مدل قفل ضد سرقت از برند قفل کاله ترک است. برای خرید این محصولات می توانید با فروشگاه لاک هوم تماس بگیرید.
 

yaragh98shop

New Member
قفل های ضد سرقت در مدلهای مکانیکی و هوشمند در بازار موجود هستند. وقتی اسم قفل ضد سرقت رو میشنویم ناخود آگاه به یاد قفلهای کاله ترک می‌افتیم چون امنترین و قدیمی ترین مدل ها در بازار هستند. اما برندهای دیگه ای مثل دلتا، کلون و فوروارد هم محصولات خوبی دارن . علاوه بر این مدلها نمونه هایی از قفل ضد سرقت هوشمند هم در بازار موجوده. قفل هوشمند درب ضد سرقت علاوه بر امنیت ظاهری بسیار شیک برای شما فراهم می‌آورند. برای خرید قفل ضد سرقت می تونید به فروشگاه یراق کالا مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا