نصب سریع پارتیشن با پرده با گارانتی 5 ساله

sadegh2170

New Member
گاهی اوقات ممکن است با این سوال روبرو شوید: چگونه می توان بیشترین بهره را از فضای باز و شاید بدون استفاده از آن در محل کار یا خانه برد؟ از سوی دیگر، نیاز به ایجاد فضای خصوصی تر برای کار و حفظ حریم خصوصی کارکنان، گاه چالشی است که بسیاری از مدیران اداری و تجاری و کارفرمایان با آن مواجه هستند. در حال حاضر استفاده از روش های مختلف پارتیشن بندی گزینه ای موثر و ایده آل است. یکی از این روش ها پارتیشن با پرده است که به دلیل ایجاد حریم خصوصی ایمن و عبور نور کافی بسیار محبوب شده است.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

پارتیشن با پرده چیست؟

یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع پارتیشن، جداسازی محیط بدون تخریب ساختمان می باشد. از طرفی این روش علاوه بر خصوصی سازی و حفظ حریم خصوصی، زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند. در این میان پارتیشن با پرده یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن بندی می باشد که با توجه به ساختار و جنس آن در محیط های مختلف مانند ادارات، موسسات و موسسات دولتی قابل استفاده می باشد. پارتیشن های کرکره ای با قابلیت باز و بسته شدن باعث شده نور کافی به فضای مورد نظر برسد و با ایجاد یک حریم خصوصی عالی، امکان دید از فضایی به فضای دیگر وجود ندارد.

امروزه بسیاری از افراد با هدف ایجاد فضایی خصوصی برای تمرکز و کارایی بهتر در محیط کار خود از پارتیشن با پرده استفاده می کنند. بنابراین توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای سفارش پارتیشن، باید ابعاد فضای مورد نظر را به دقت اندازه گیری کنید تا یک طرح اولیه بی نقص برای پارتیشن بندی آماده شود.

انواع پارتیشن کرکره ای

پارتیشن‌های با پرده از نظر نوع فریم و کرکره، در مدل‌های مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند. در ادامه انواع پرکاربرد این محصولات را معرفی می‌کنیم:

پارتیشن‌ با پرده تک جداره

این نوع پارتیشن ها، بسیار سبک و قابل حمل، از لایه ای از مواد دلخواه (شیشه، فلز یا چوب) ساخته می شوند. پارتیشن شیشه ای تک جداره معمولاً به صورت متحرک اجرا می شود و جلوه زیبایی بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد. این مدل از پارتیشن با پرده برای محیط هایی که نیاز به عایق حرارتی یا صوتی دارند مناسب نیست.

پارتیشن های تک جداره مقرون به صرفه تر هستند.

روند اجرای پارتیشن تک جداره بسیار سریعتر است.

پارتیشن‌بندی با پرده دوجداره

این نوع پارتیشن ها عمدتاً به عنوان عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند و با اجرای آنها می توان فضایی ایده آل و بهینه از نظر انرژی ایجاد کرد. در ساخت پارتیشن شیشه ای دو جداره با پرده از دو لایه متریال یکسان با یک لایه خالی بین آنها استفاده شده است. این مدل پارتیشن انتخابی مناسب برای تقسیم فضا در محیط های بیمارستانی یا ادارات دولتی می باشد.

پارتیشن های دو جداره عایق صوتی و حرارتی هستند.

از نظر پایداری و دوام پارتیشن های دوجداره بهتر از انواع تک جداره عمل می کنند.

برای مشاهده پارتیشن اداری باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک زیر کلیک کنید.

پارتیشن اداری | بهترین قیمت+اجرای 4روزه+مشاوره رایگان

کاربرد پارتیشن‌ با پرده چیست؟


به‌طورکلی از پارتیشن اداری با پرده نیز همانند انواع دیگر پارتیشن‌ها، برای تقسیم فضای مفید در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. در واقع پارتیشن با پرده از نوع ثابت بوده و برای ساختمان های تجاری و اداری که نیاز به تفکیک دائمی فضا دارند گزینه مناسبی خواهد بود. این نوع پارتیشن ها را می توان با توجه به محیط و یا نیاز افراد در ارتفاعات مختلف طراحی و ساخت.پارتیشن با پرده می تواند از شیشه یا ام دی اف ساخته شود که نوع شیشه یا ترکیبی از چوب و شیشه کاربرد بیشتری دارد. در واقع در مواقعی که علاوه بر حفظ حریم خصوصی نیاز به تامین نور طبیعی و کاهش مصرف انرژی باشد از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. جداسازی یک محیط و خصوصی سازی آن با این روش در محیط هایی مانند ادارات، موسسات و نهادهای دولتی بسیار مفید است.

قیمت پارتیشن با پرده چقدر است؟

به طور کلی هزینه خرید و نصب پارتیشن های با پرده یکی از مهم ترین معیارهایی است که معمولا مشتریان در اجرای این گونه پارتیشن ها به آن توجه می کنند. در نظر داشته باشید که تنوع روش های پارتیشن بندی با پرده به قدری زیاد است که نمی توان آن را به عنوان ارزان ترین یا گران ترین نوع پارتیشن طبقه بندی کرد. در واقع تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای مدل پرده ای به عوامل متعددی مانند جنس و ابعاد پارتیشن بستگی دارد.علاوه بر این، نحوه اجرا و نوع طراحی پارتیشن های با پرده نیز در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد، زیرا گاهی اوقات علاوه بر استفاده از تقسیم فضا، برای مصارف دیگری مانند ساخت کتابخانه یا کمد نیز استفاده می شود. بنابراین، ممکن است مواد متنوع و فزاینده ای مورد نیاز باشد که هزینه آنها نیز متفاوت خواهد بود.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن با پرده و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا