نصب داکت اسپلیت

نصب داکت اسپلیت
داکت اسپلیت اصطلاحی است که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی مورد استفاده قرار می دهند که امروزه یکی از رایج ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها محسوب می شود.داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانالهای اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند.

نحوه نصب داکت اسپلیت
نصب داکت اسپلیت از دهانه ی خروجی هواساز یا همان یونیت داخلی در سقف کاذب کانال کشی انجام شده و در هر قسمتی که نیاز باشد دریچه ای تعبیه می گردد و متناسب با هر فصل هوای سرد یا گرم خارج می شود.برای تولید هوای گرم یک کویل آب گرم جلوی دستگاه یا پشت دستگاه قرار می گیرد. کویل آب گرم که یک کویل مسی مارپیچ ۲ ردیفه یا ۳ ردیفه می باشد، آب گرم داخل آن می گردد و همان فن هوا ساز این بار هوا را از روی آن عبور می دهد، گرمای آب را می گیرد و تبدیل به هوای گرم می کند و آن را به فضاهای موردنیاز ارسال می کند. می توان تولید گرما از طریق معکوس کردن سیکل تبرید را اضافه کرد.این سیستم دارای مکش و دهش با کانال می باشد، که عموماً مکش آن پشت دستگاه می باشد و این مکش باعث می شود که چرخش هوا در سرما و گرما در محیط کامل صورت بگیرد و سریع تر محیط را به دمای یکنواخت می رساند. بهترین مکان برای دریچه مکش ۷۰ سانتی متر تا یک متر از زمین می باشد.
نصب ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
برای نصب ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج و تهران با بیتا سرویس تماس حاصل نمایید.

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، پکیج، اسپلیت، داکت اسپلیت، پمپ آب، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور، ال جی و شرکتهای دیگر که در ذیل از آن ها نام خواهیم برد را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا