سلامشما سریال اکسترای buddy spi 4.07 رو برای رجیستر شدن نداری؟
سلامتا اون جایی ک اطلاع دارم خاصیت اسکریپت موی اینه که سراسریه و به اسپرایت خاصی نمیشه اون رو اختصاص داد. ولی اگه دقیقا مشکلتونو بگید شاید بتونم کمکتون کنم
Member("felan").scripttype=#movie
Member("felan").scripttype=#score
Member(1,1).importFileInto(file address)
سلامس. ببخشید توی سوال اولت متوجه عبارت "با لینگو" نشدم. شاید نهایت کاری که بتونی بکنی اینه که اسکریپت های معمولی ای که به یه اسپرایت نسبت داده شدند رو با لینگو نوعشون رو تغییر بدی:
اولی نوع اسکریپت رو به موی تغییر میده و دومی هم عادی میکنه.کد:Member("felan").scripttype=#movie Member("felan").scripttype=#score
یه حرکت دیگه هم میتونی بزنی ک فک کنم کارتو را بندازه:
100 حالت مختلفت رو بیا بصورت 100 فایل اسکریپت اکسترنال (بلد نیستی توضیح بدم) در بیار و در ی مسیر مشخص قرار بده. حالا بیا یه ممبر اسکریپت رو درنظر بگیر. فرضا اولین ممبر از اولین کست است. یعنی member(1,1). حالا اون رو به یه اسپرایت(فرضا 1) نسبت بده. بعد بیا ممبر رو حذف کن. الآن هر فایلی که در آدرس (1,1) قرار بگیره به عنوان ی اسکریپت به اسپرایت 1 نسبت داده میشه. حالا هر دفه خواستی هرکدوم از اون 100اسکریپت به اسپرایت 1 نسبت داده بشه کافیه فایل اون رو به آدرس (1،1) ایپورت کنی. با دستور زیر:
ضمنا بصورت موی هم ایمپورت میشن. سوالی بود درخدمتم.کد:Member(1,1).importFileInto(file address)
سلام. اها خوب خدا را شکر. اسکریپت اکسترنال هم ساده است. کافیه ممبر اسکریپتت رو انتخاب کنی از تب script دکمه link as رو بزنی بعد هرجا خواستی اونو ذخیره کنی. یکی از فواید این کار اینه که در حین اجرای برنامه میتونی اسکریپت هاتو تغییر بدی. البته بعد از تغییر باید ممبرش رو آنلود کنی. (شایدبه کارت بیاد)سلام
خیلی ممنون که پی گیر هستید. اسکریپت اکسترنال را بلد نیستم لطفا توضیح دهید و ضمنا راه حل را هم تا حدی پیدا کردم .
xx() = script("Click_kolii").new
sprite(1).scriptInstanceList.add(xx)
Click_Kolii هم یک رفتار هست که قبلا نوشته شده، این رفتار در حین اجرا نسبت داده میشه به اسپرایت 1 و اسکریپت موی داخل کدهای رفتار جای داده شده است ، هنوز چک نکردم که اگر رفتار بعدی را نسبت بدهم رفتار قبلب حذف میشه یا چطوری رفتار قبلی را باید حذف کرد.
ممنون.
اگه اون ورژنی که باهاش کار میکردی 4.07 بوده، اگه با تابع baregister() اونو رجیستر میکردی، حتی اگه مال ویندوزم باشه کارمو راه میندازه. اگه ورژن اون زیر 4 باشه فقط نسخه مکینتاش به کارم میاد. به هرحال اگه با یکی از این دو برخورد کردی اگه بتونی خبر بدی ممنونت میشم. تلاش شبانه روزیم در گرو همینهسلام
من یه مدت با یه ورژنش کار می کردم برای ویندوز بود که یکی از دوستان قدیمی رجیسترش کرده بود . اگه بخواهی می گردم برات پیداش می کنم.
سلاماگه اون ورژنی که باهاش کار میکردی 4.07 بوده، اگه با تابع baregister() اونو رجیستر میکردی، حتی اگه مال ویندوزم باشه کارمو راه میندازه. اگه ورژن اون زیر 4 باشه فقط نسخه مکینتاش به کارم میاد. به هرحال اگه با یکی از این دو برخورد کردی اگه بتونی خبر بدی ممنونت میشم. تلاش شبانه روزیم در گرو همینه
سلام ، متوجه کدی که نوشتید نشدم، اگه امکان داره بیشتر توضیح بدین. ممنون.سلام. شرمنده من خیلی وقت بود که به اینجا سر نزده بودم.
اگر درست متوجه سوالتون شده باشم:
به اسپرایتها میتونید بر اساس شماره کانالی که داخلش هست کد بدید مثلا اگر اسرایت شما تو کانال 12 هست:
sprite(12).x = 500