behrooz0_o

New Member
نرم افزار crm چیست؟

CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است و به سیستم های طراحی شده برای مدیریت تعاملات با مشتری اشاره دارد. اغلب سیستم CRM توسط نیروهای فروش و بازاریابی استفاده می شود. هدف این است که روابط با مشتریان را تقویت کنید، رشد کسب و کار را سرعت بخشیده و وفاداری مشتری را افزایش دهید.
نرم افزار CRM یک پلت فرم فناوری اطلاعات برای ذخیره تمام داده های مشتری و تعاملاتی است که در کانال های مختلف انجام شده است. ممکن است اطلاعات تماس جمع آوری شده از وب سایت شما، ایمیل، تماس، یادداشت های جلسه، و بازاریابی شما نیز در این تعاملات باشند. نکته مثبت این است که همه چیز در یک مکان قرار می گیرد، و به شما اجازه می دهد که لوله و قیف فروش را ترسیم کنید.
ویتایگر چیست؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر یک نرم افزار منبع باز (اپن سورس) با قابلیت های کامل می باشد که در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۴ به عنوان یک نسخه متن باز از SugarCRM تولید شده است.
اعضای تیم فروش، پشتیبانی و بازاریابی از ویتایگر برای انجام وظایف خود استفاده می کنند.

دانلود ویتایگر CRM
 

mahshad123

New Member
نرم افزار CRM پارس ویتایگر یک نرم‌افزار قدرتمند است که برای مدیریت ارتباط با مشتریان و فرآیند فروش در سازمان‌ها طراحی شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند مشتریان را پیگیری کنید، فرصت‌های فروش را مدیریت کنید، گزارش‌دهی کنید و بهبود عملکرد کسب و کار خود را بررسی کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا